Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רום כרמל טנדר - הגשמת חלום - יומן מסע ושיפוץ


און יעקבסון
שימו לב! השרשור הזה בן 1387 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שאלה והערה:

1. אתה באמת מתייחס ל"טינה" כל כך ברצינות שאינך רושם אותה כ"אספנות"?

2. האם יתכן שחלק מבעיות ההיגוי נובעות מזויות מתלה לא מושלמות? אני מניח שאני לא צריך לספר לך ש"קסטור" טוב יכול לחולל פלאים? (טוב, אולי לא צריך להגזים, אבל בוודאי ישפיע על החזרת ההגה לאחר הפניתו...)

 

1. להתייחס לטינה ברצינות = לשלם עשרים טסטים?! לא נראה לי... היא רשומה כאספנות ומספרים הוזמנו ומסיבה כלשהי - התעכבו (חגים? תירוצים? שכחה?) אם עד יום ראשון לא אקבל אותם - אסע למכון הרישוי בהרצליה ואזמין שם במקום.

2. בעיות היגוי כתוצאה מכיוון זוויות מתלה שגויות? לא ממש. ראשית, האוטו היה בכיוון פרונט וכל הנתונים במסגרת דרישות היצרן, למעט הקמבר השלילי הגבוה, כתוצאה מהקפיצים הרכים. אין משיכת הגה בקו ישר או בבלימה ורק החזרה של ההגה למרכז מעט קשה, כמו גם סיבוב ההגה עצמו. אני משייך את הקושי של ההיגוי בזוויות הלא נכונות של זרועות ההגה מהמסרק ביחס למוט החיבור שעל טבור המתלה, זאת בגלל שהפרונט נמוך כל-כך. חשבתי לנסות ולפתור את הבעיה מחר, אבל השתנה לי הלו"ז, אז התיקון יחכה ליום ראשון. אם אחרי הגבההת הפרונט הבעיה לא תיפתר, רענן כבר אירגן עבורי מסרק הגה משופץ אחר שמחר יגיע לרשותי. כאשר הגלגלים יהיו באוויר, אבדוק את הקושי בסיבוב ההגה ואם אכן קיים כזה קושי, אאתר אם הבעיה קשורה להגה או למוט ההגה.

 

22 מ"מ = "7/8 כמעט בדיוק.

 

צודק! תודה על התזכורת. אזכור זאת בבואי לקנות בוקסה כזו מתאימה.

 

אני לא מבין מה הבעיה, הפנצ'ר רק בחלק התחתון של הגלגל, קטן עליך. - רן

 

גם צודק! כשהפכתי את הגלגל - זה הסתדר... בגלל זה שהלכתי לפנצ'רמאכר ביקשתי הנחה, כי הוא צריך לתקן את התקר רק בחלקו התחתון של הצמיג.

 

דפ"א - דרך פעולה אפשרית. סתם, קפץ לי לעין.

 

חשבתי דרך פעולה א' = דפ"ה א'. או.קי, קיבלתי את התיקון. אז דפ"א ב' זהו שיבוש לשון צבאי נפוץ?

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר הגלגלים יהיו באוויר, אבדוק את הקושי בסיבוב ההגה ואם אכן קיים כזה קושי, אאתר אם הבעיה קשורה להגה או למוט ההגה.

או שביניהם...

 

כמו שכתבו כאן קודם - אם יש בין גלגל ההגה והמסרק מצמד (קופלונג) מטיפוס "צלב" (וכיון שזה הגה מבוסס "טריומף", כנראה שיש כזה...) - גם הוא יכול לגרום ל"נקודות קשות" בסיבוב ההגה.

כשהגלגלים באויר - זה בדיוק הזמן לבדוק אותו.

עודד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי דרך פעולה א' = דפ"ה א'. או.קי, קיבלתי את התיקון. אז דפ"א ב' זהו שיבוש לשון צבאי נפוץ

 

לא. לגמרי לא שיבוש. בכל תכנון של פעולה ישנן מספר דרכי פעולה אפשריות (דפא"ות)- א' ב' ג' וישנן עוד הבחנות בין דפא"ות שלא ארחיב עליהן את הדיבור.

 

לגבי הבוקסה - קנה בוקסה שחורה. שטובה לשימוש גם עם פטיש אוויר.

I'd rather walk than drive a Japanese car

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי דרך פעולה א' = דפ"ה א'. או.קי, קיבלתי את התיקון. אז דפ"א ב' זהו שיבוש לשון צבאי נפוץ

 

לא. לגמרי לא שיבוש. בכל תכנון של פעולה ישנן מספר דרכי פעולה אפשריות (דפא"ות)- א' ב' ג' וישנן עוד הבחנות בין דפא"ות שלא ארחיב עליהן את הדיבור.

 

לגבי הבוקסה - קנה בוקסה שחורה. שטובה לשימוש גם עם פטיש אוויר.

 

מכל מלמד - השכלתי. תודה.

ולגבי הבוקסה: ברור. אמנם זה לא דחוף, אבל אוסיף את הנושא לרשימת המטלות.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיקון התקר בצמיג הקדמי, איפשר לי לבחון מבעוד מועד גם את הקפיצים הקדמיים הסוררים ולהחליט על כמה כיווני פעולה:

1. שימוש בסט הקפיצים/בולמים מהטנדר החלופי. פיתרון קל ופשוט, מאחר שרק צריך לפרקם מהטנדר שבחוץ. הבעיה: הקפיצים חלודים ומלוכלכים וזה יראה נורא ללא ניקוי כללי וצביעה.

2. שימוש בסט המקורי של הקפיצים/בולמים שהיו מורכבים בטינה. היתרון: רק לפרק ולהרכיב ומיד אוכל לבדוק באם בעיית המתלים נפתרה. הבעיה: פירקתי את הסט הזה בשעתו ואת החלקים העברתי למחסן של הפיברקלאב. אז הוצאתי הזמנה מחודשת וקיבלתי בחזרה את המשלוח. עוד בעיה: גם את הקפיצים הללו צריך לנקות ולצבוע טרם הרכבתם ולהרכיב אותם על זוג בולמים אחר, כי הישנים שהיו נתרמו לשימוש במכונית אחרת.

3. בעסקת חליפין, קיבלתי סט קפיצים/בולמים חדש לגמרי מניסים סוסיתא, יקיר הפיברקלאב. את התמורה (הטס שיורד מהטנדר שלי, הוא ירכיב על הארלד שהוא משפץ). היתרון: ובכן... הם חדשים לגמרי! הבעיה: בכל זאת צריך לפרק אותם, כי בסוסיתא/רום מורכבות (במקור!) הגבהות לקפיצים, מאחר שהמדובר ברכב עבודה שזקוק למרווח גחון גבוה ולא למכונית ספורט נמוכה - כמו במקור ממנו באו המתלים.

אז זוהי הדפ"א הנבחרת וזה אומר שהשגתי בינתיים דרך קשרים בפיברקלאב גם את מכווץ הקפיצים, כמו גם את "הבקבוקים" לצורך ההגבהה וכן את הגומיות הדרושות ועוד בוקסות הדרושות, וזה אומר שמה שצריך עכשיו זה זמן להרכיב את הכל...

אפריל 1 012.jpg

אפריל 1 013.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שהתכוונת לטריומף ספיטפייר של ניסים

כי עד כמה שזכור לי הוא רוצה להתחיל לשפץ אותה ולא את הארלד.

בכל אופן שיהיה לך בהצלחה וכרגיל אנחנו מצפים לתמונות והסברים.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהפכתי את הגלגל - זה הסתדר... בגלל זה שהלכתי לפנצ'רמאכר ביקשתי הנחה, כי הוא צריך לתקן את התקר רק בחלקו התחתון של הצמיג.

 

:lol: :lol: :lol: :lol:

 

בכל תכנון של פעולה ישנן מספר דרכי פעולה אפשריות (דפא"ות)- א' ב' ג' וישנן עוד הבחנות בין דפא"ות שלא ארחיב עליהן את הדיבור.

 

מחזק, זה גם מה שאני מכיר :mm_yeah:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום הוסדרו, סוף-סוף, מספרי האספנות של טינה. זאת ביחד עם מדבקת הטסט - לראשונה משנת 1992, מהווים מעין סגירת מעגל. פחות או יותר באותה התקופה נפרדנו מהסוסיתא 13/60 סטיישן ששירתה אותנו נאמנה משנת 1973. פחות או יותר באותו הזמן, מישהו השבית מפעילות טנדר רום כרמל, שעמד מאז על גג של מקלט וחיכה לתקומה. חיכה וחיכה, 21 שנים הוא חיכה והנה הגיע גם תורו.

לא יודע מה איתכם, לי זה מחמם את הלב.

מרץ 8 041.jpg

אפריל 3 001.jpg

אפריל 3 002.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל מזל טוב,

 

אני רואה שאין כ"כ מקום אך מה יכול היה להיות יותר סימבולי מדגל ישראל מוטבע על לוחית רישוי ברכב ישראלי.

 

ברוח יום העצמאות... מברוכ!

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שהתכוונת לטריומף ספיטפייר של ניסים

כי עד כמה שזכור לי הוא רוצה להתחיל לשפץ אותה ולא את הארלד.

בכל אופן שיהיה לך בהצלחה וכרגיל אנחנו מצפים לתמונות והסברים.

 

בהחלט יכול להיות שאתה צודק.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי מצייר אצל מומחה באיירבראש את דגל ישראל על המגש האחורי בצורה מעניינת סטייל הכבוד לדגל האמריקאי

באופנועי ההארלי...בצבעים של הרכב.

 

images1_zps2c6f2dc4.jpg

 

5D405D505E805D30_zps4fa01aa8.jpg

 

images-1_zps580e9e94.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1387 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...