Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב,

 

קודם כל אני מודע לאנשים הרבים הטובים שהגיעו, כולל פרצופים מאוד וותיקים שלא נראו פה הרבה מאוד זמן:).

היה נחמד לראות חברים ותיקים כמו יאריק שלא נראה באיזור הרבה זמן.

 

כמוכן שמחתי לראות ולהכיר את חברי הפורום שהגיעו מחיפה והצפון וכיבדו אותנו בנוכחותם.

 

שוב, תודה לכולם.

 

 

נ.ב

כמובן שאני בעד לצלוב את איתמר על חירוב הנושא של העל האש, שבגללו בסוף לא היה על האש, למרות שחלק הביאו מעט בשר ואף מנגל וגחלים!.:evil::evil:

 

אי לכך והתאם לזאת, במפגש הבא שיערך בעוד 3 שבועות אני לוקח על עצמי את ארגון נושא העל האש, ולכן יצא שרשור שבוע קודם לכן, בו חברי הפורום יתפקדו כמי מגיע, ורק לאחר קבלת רשימה מסודרת כל אחד יקבל על עצמו את מה מהמצרכים להביא.

under construction..

פורסם

אני ושני החברים שבאו איתי נהנו מאוד , תודה לדרור שעזר לי בכיוון המערכת שלי .

נגיע גם בפעם הבאה :)

איתי.

(מאזדה 626 כחולה)

front: morel dotech ovation 6

back :Pioneer 460W TS-A6993

sub: pioneer 1400w TS-W308D4

amp : ba4400

פורסם

לא צריך שבועיים, שרשור מפגש נפתח 10 ימים לפני המפגש, די והותר.

את המנגל לא ביטלתי, רק הבעתי את דעתי (וזה אפילו מודגש בשורה נפרדת, מי שיש לו בעיות בהבנת הנקרא שיבוא בתלונות למורה מכיתה א'). אני גם לא מבין אם היה מנגל, גחלים ובשר - למה לא היה על האש? כי לא היה מספיק? זה לא מפתיע, תיארתי לעצמי שזה מה שיקרה ולכן הבעתי את דעתי מבעוד מועד. אמרתי את זה בעבר, לא חייבים מפגש על האש בכוח. אם רואים שמפגש כזה לא ממריא אז מוותרים, זה לא סוף העולם.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא יודע אם זה בגלל שלא היה על האש, אבל נראה לי שהמפגש הזה היה יותר חלש מבדרך כלל מבחינת נוכחות.

מצד שני יצא לי לפגוש באופן אישי יותר כמה חברים מהפורום - Computer Freak, Eran Erez, עוד כמה שאני לא זוכר את ניקם, ואת אחי ללוויתן - OZiRo0 :-)

וגם הצלחתי להביא חבר חדש (שלא כותב בפורום) + לקבל מחמאות על המערכת (סופסוף יש על מה), כך שבסופו של דבר יצאתי מבסוט 8)

 

נ.ב. תודה ליוסי אלפיין שהצליח לשלוף בעדינות ר"ד של חבר בלי שולפנים מקוריים-

אמרתי לחבר שאם מישהו מסוגל לעשות את זה בלי להזיק לר"ד, זה יוסי :-)

פורסם

אחד המפגשים הראשונים שאני מגיע, היה נחמד לראות עוד אנשים עם התחביב המיוחד הזה!

נקוה שנשלים איזו התקנה חדשה עד פעם הבאה!

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

היה נחמד מאד קצת מצומצם מצטער שלא נשארתי הרבה זמן מפגש הבא אני ישתדל להשמיע את המערכת גם קצת

כמובן למי שירצה אחרי הכל היא ל כזאת מיוחדת ;)

תודה רבה לישראל,אופיר ויבגני על כיוון המערכת ועל ההצעות והכל, שומעים בהרבה יותר טוב.

 

אני הייתי הבחור עם הפיג׳ו השחורה ;) 

HU : LG LCF710BR PROS- RF 3Sixty.1 AMP : Xetec Vector 350.6 RCA: Knukonceptz KRY4.6M

×
×
  • תוכן חדש...