Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

הכותרת מסכמת בערך את מה שאני מרגיש, אז אחרי שהגיעו מים עד נפש, אני פונה ללב שלכם :)

התקנה של כל גרסאות ה-.NET הראשונות עברו בהצלחה, אלא שגרסא 3 ו-3.5 משום מה נגדי. בזמן נסיון התקנה של אחת מהגרסאות הללו, ישנה הודעה ש-Error has occurred וההתקנה נקטעת.

 

בפרטים רשומה שגיאה 1603. ניסיתי כבר כל מה שאני יודע, ואת כל הפתרונות האפשריים באינטרנט - שום דבר לא עזר. אם למישהו יש רעיון מקורי (וכזה שעובד:)), אני אשמח לדעת.

 

מערכת ההפעלה אגב היא XP עם SP3.

 

תודה חברה'ס :)

פורסם
ניסית להתקין אותם דרך WINDOWS UPDATE או שהורדת את ההתקנה ידנית מהאתר של מיקרוסופט ?

נסה להוריד לא מהאתר של מיקרושמוק גירסה אחרת (קובץ קטן\גדול יותר בכמה קילו, מכווץ, וואט-אבר,גבר) ולהתקין.

אולי המחשב שלך אלרגי למיקרושמוק:lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לחץ על התחל - הפעלה, תרשום בשורה %temp% ולחץ אנטר.

בתיקייה שתפתח, מחק את כל הקבצים הקיימים, אלו הקבצים הזמניים של המחשב.

נסה להתקין מחדש את ה.NET

לפעמים ישנה בעייה בהתקנות שנוצרת מקבצים זמניים קיימים במערכת.

 

START - RUN - %TEMP% - DELETE ALL THE FILES IN THE FOLDER

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

האם ה-.NET נכלל ב-SP3 ושווה לנסות ולהתקין את ה-SP מחדש?

 

האם יש דרישות קדם להתקנת .NET וייתכן וחסרה לי תוכנה כלשהי?

פורסם

אחרי שכבר ישבתי וניסיתי הכל כמה פעמים, התקנתי את SP3 (שוב) והתקנת .net עברה בהצלחה!!!!!



 

 

תודה רבה לכולם על העזרה! רק אלוהים יודע מה עבר על המחשב...

×
×
  • תוכן חדש...