Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה ייטי כבר כאן - משהוא יודע מחירים?


inmediovirtus
שימו לב! השרשור הזה בן 5093 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה מוזמן לסטלבט על הקוריאנים מפה ועד הירח ובחזרה אבל עם מחיר מחירון של 20K מעל היטי, בא נראה כמה IX35 ימכרו וכמה יטי ימכרו.

 

אני מהמר על 40 יונדאי לכל יטי.

 

כי רוב האנשים שקונים רכב כזה קונים אותו בשביל הפוזה, והיונדאי נראה הרבה יותר טוב.

טיב הרכב כנראה לא ישפיע על המכירות בכלל.

Auto Emoción

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה כבר עניין של טעם אישי. אני חושב שהייטי נראה טוב.

לדעתי ה-IX35 מכוער מאוד ויותר מדי אסייתי, אבל דווקא האח שלו - הספורטאז החדש של קיה נראה מצויין.

ובמחיר של 135K יש סיכוי טוב מאוד שאנשים יקנו את הרכב (ייטי) עבור צרכים משפחתיים ולא פוזה.

 

bagira - לדעתי מי שיקנה את היונדאי, יילך על גרסת הנעה כפולה שעולה עוד 12K בערך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צרכים משפחתיים? על איזה צרכים משפחתיים עונה הייטי?

 

ובקשר לזה שהרוב יקנו את ה 4X4, סבבה, תשווה מחיר לייטי 4X4.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היטי 4X4 יגיע ארצה אך ורק בדיזל (למנועי הבנזין החזקים אין כרגע תיבות DSG). אגב, ליטי יש יתרון איבזור בטיחותי - 8 כ"א לעומת 6 כ"א ביונדאי.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צרכים משפחתיים? על איזה צרכים משפחתיים עונה הייטי?

 

יש לה אינספור מצבים שאתה יכול להגיע עליהם עם המושבים האחוריים, שזה שימושי בהתעסקות עם ילדים, העמסת מטען.

כמו כן יש מרווח גחון יותר גדול, שזה שימושי בטיולים ב"שבילי קק"ל" כמו שקוראים לזה.

סתם דוגמה, בפארק קנדה יש פינות מרוחקות שדי מפחיד להגיע עליהם בסופר-מיני/משפחתית רגילה, שהם לא ליסינג.

אבל הכי כיף זה שם,כי אין אף אחד בסביבה, אז נוסעים לשם למרות הכל :-)

הרכב גם אמור להיות חסכוני יחסית.

 

אולי יש עוד, זה מה שאני חושב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תעלב לי חו"ח בשם היטי אבל מה שאתה מתאר תקף גם לגבי רנו קנגו!

 

מה שאני בא להגיד שאם זה 4X4 עם איזה יכולות שטח בסיסיות אז סבבה אבל לרכב בצורתו הנוכחית וללא 4X4 זה קשקוש מטומטמם לאנשים שחושבים שזה שהם יושבים 15 ס"מ מעל אחרים אז הרכב שלהם יותר בטוח או שאת התסכול היום יומי שלהם מהחיים הם מנתבים ל "תנוחת ישיבה שלטת".

 

וזה לא רק בקשר לייטי, כנ"ל לגבי הקשקאי 4X2 וכו', פשוט משפחתית קטנה מוגבהת.

 

רכבים מסגמנט יותר גדול, ללא יכולת שטח (בא נגיד סנטה פה) הם גם רעיון דבילי לדעתי אבל לפחות מדובר בכלים שאני מסוגל להבין שמשפחה עם 3 ילדים, 2 מושבי בטיחות, 2 עגלות וציוד לקמפינג נכנס לתוכם.

 

מה בדיוק נכנס בייטי?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, בוא לא נגזים עם השוואה לקנגו, שם אתה צריך להתפשר על הכל - איכות הפנים, אבזור, בטיחות, מנוע וגיר עלובים.

כל זה ברמה גבוהה בייטי - כחבילה רכב לא רע בכלל למשפחה.

בנוגע למה יכנס בייטי, אני לא יודע, צריך לבדוק במציאות, אבל בגלל מבנה המרובע ואפשרות להזזת כל אחד משלושת המושבים האחוריים קדימה בנפרד (או לחילופין קיפול או הוצאה מהרכב), יש פוטנציאל לא רע.

 

יש גם משפחות צעירות, עם פחות מ-3 ילדים, שזה רכב שימושי עבורם לדעתי.

אני אישית, אם יהיה לי כסף בעתיד להחלפת רכב, אשקול את הייטי כאחת מהאופציות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 הסנט שלי:

 

רכב עם תצורה מוגבהת (SUV/CUV/MPV) מאוד נוח למשפחה, במיוחד עם ילדים קטנים. בהשוואה לתצורת סדאן יש גישה נוחה יותר לכניסה ויציאה מהרכב, יותר מקום לשים דברים בין שורות הכסאות, יותר מקום אפקטיבי בבגאז', גמישות גדולה יותר בתצורת המושבים האחוריים, וכו'.

 

רכב CUV, כלומר בעל מרווח גחון מוגבה, מגדיל קצת את טווח הנגישות של המשפחה בהשוואה לסדאן ו MPV - טיפוס מדרכות, שבילי קק"ל, וכו'. בנוסף מעניק תחושה סובייקטיבית של ביטחון ושליטה מוגברים (בגלל הגבהת ה- H-point).

 

רכב CUV שיש לו גם הנעה 4x4 מאפשר לנהוג ביתר בטחון בתנאי אחיזה נמוכים כגון קרח ושלג - תנאים מאוד נפוצים בארץ ;-) בנוסף משפר טיפה את טווח הנגישות של המשפחה בהשוואה ל- CUV הנעה קדמית - שבילי קק"ל עם שיפועים קצת יותר חדים ואולי קצת דרדרת, סה טו. אם באמת רוצים שטח צריך SUV או ג'יפ.

 

בשורה התחתונה יש לדעתי בהחלט מקום לרכבי CUV עם הנעה קדמית מסיבות פרקטיות אמיתיות, ולא רק בגלל פוזה.

דווקא CUV עם הנעה כפולה עושה הרבה פחות שכל בארץ, לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרכב גבוה יתרונות בתחום הפרקטי וחסרונות בדמות מרכז כובד גבוה ולכן אחיזת כביש נחותה יחסית לרכב נמוך, התנגדות גבוהה יותר לרוח וצריכת דלק עודפת בשל כך וגרוע מכולם מחיר גבוה ללא הצדקה, למרות זהות מוחלטת בתחום המכני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5093 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...