Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב שאחד מהסאבים יהיו מותקנים, הוא סופר מיני.

איזה סאב עדיף מבין השניים?

 

http://www.ninja-polo.com/index.php/car-speakers/kicker/kicker-comp-c12.html

 

או זה?

 

http://www.ninja-polo.com/index.php/car-speakers/jbl/jbl-gto1202d.html

 

תראו.... אני לא מחפש מי יותר חזק .. זה הרי ברור שה JBL יותר חזק :D

השאלה שלי היא מי מבין שניהם יותר יתאים לסופר מיני? יש לציין שמדובר באיביזה.

אני רוצה סאב, שיהיה מורגש, אבל שלא יהיה מוגזם, שיהיה חד ומדוייק, שלא ימרח, ושלא ירים לי את האוטו לאוויר בכל קיק בטראק :D

בבקשה מכם, תתנו דעות ענייניות, למה ככה, למה זה, למה דווקא את זה...

תודה רבה !!!!!!!

פורסם

הוא איכותי?

יש לך ניסיון איתו? יצא לך לשמוע אותו?

אגב, עוד שאלה, רצוי לקנות רמקול אחורי 6X9? או לא? :)

כי המערכת תכלול מורל דוטק, והסאב, כמובן שגם מגבר וHU.

פורסם

C12 אחלה סאב, תמורה טובה למחיר שלו.

במיוחד בתיבה קטנה אטומה (כ 30 ליטר) לדרישות שלך.

מתחדשת*

פורסם

תודה רבה !!

 

עכשיו יש לי עוד שאלה אחרונה שמסקרנת אותי..

אני רואה הרבה שמחפשים קומפוננט, וכולם מציעים להם את הטמפו.

למה דווקא את הטמפו ולא את הדוטק?

פורסם

ממליצים על הפולס כי בתקציבו אין לו ממש מתחרים בארץ. ברמת המחיר של הדוטק יש כבר לא מעט מתחרים מהארץ ומחו"ל, חלקם נשמעים טוב יותר.

 

לעניין הסאב, מאחר ומדובר בסופר מיני מאותגרת מקום, למה לא שלא תיקח סאב 10" ? בתקציב שכזה, סביר להניח שסאב 10 יניב סאונד איכותי יותר וישתלב טוב יותר עם הסט הקדמי.

 

אני אישית לא מבין מה מוצאים ב C12 האזנתי לו שעות רבות ולדעתי אפילו הפיוניר 12 התורן נשמע טוב ממנו בתיבה אטומה ובאותו המחיר.

...CASKA for life

×
×
  • תוכן חדש...