Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בנוגע להפרשי מעלות בטרמוסטט


JEP
שימו לב! השרשור הזה בן 5127 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חבר'ה.

אני מחפש כרגע טרמוסטט לרכב שלי (פורד סיירה).

 

אני צריך למצוא טרמוסטט אשר נפתח ב82 מעלות, אך כרגע אני מוצא רק טרמוסטטים של סיירות אשר נפתחים ב88 מעלות.

 

השאלה היא כזו, אם אני לא אוכל למצוא את הטרמוסטט שנפתח ב82 מעלות (הוראות יצרן במנוע הנ''ל), הרכבת טרמוסטט אשר יפתח ב88 מעלות תיצור נזק או כל דבר אחר?

 

תודה רבה, JEP.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרמוסטט חליפי יפני של סובארו טנדר נפתח ב82 מעלות.

 

attachment.php?attachmentid=2972&d=1262877300

 

attachment.php?attachmentid=2974&d=1262877300

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא משנה מהי צורתו של הטרמוסטט? הרי אני לא בטוח שכל טרמוסטט יכנס לבית טרמוסטט של סיירה.

הנה כמה תמונות של הטרמוסטט שאני צריך:

 

img0126ya.jpg

 

img0125dd.jpg

 

img0124m.jpg

 

תודה על העזרה, JEP.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצורה מאוד דומה, כבר השתלתי ברכב אחר של חבר באמצעות שיוף קל והתאמה לצורת בית התרמוטט, עליך לבדוק את העומק שלא ארוך מדי רק.

כשאתה ניגש לחנות החלפים בקש שיראו לך אחד של סיירה חליפי ואחד של טנדר או לאונה חליפי ובדוק אם דומה.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי נסיון שלי (לא מחייב אל תתפסו אותי במילה ):

 

בזמנו כדיי להגיע לטמפרטורת מנוע כמו שאני רציתי, בסובארו, אני חוררתי את הטרמוסטט, עשיתי בו כמה חורים קטנים מסביב, וכך ניתן לשנות את טמפרטורת העבודה (עד שבסוף הבנתי שבמקרה שלי (במקרה של המנוע הספציפי שברכב שלי)אין מנוס והכי בטוח להעיף את הטרמוסטט לגמרי,ולהגיע לטמפרטורה רצוייה בדרכים אחרות).

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5127 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...