Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי אימפרזה ניו אייג 03 , בגדול אני מאוד מרוצה מהרכב , אבל עקב גדילה של המשפחה נראה שיש צורך להחליפו.

קצת נתונים ראשוניים :

1. מדובר על משפחה של 2 בוגרים ו2 תינוקות (כסאות בטיחות)

2. כלב במשקל 40 קילו.

3. עגלות תינוק - עגלת תינוק וטייולון בכל תזוזה

4. 2 תיקים לפחות .

5. תקציב של 60K

לאחר קצת בדיקה וחשיבה , עלו מספר אפשריות :

 

307SW , אימפרזה סטיישן (נדיר וקשה למצוא) , מזדה דמיו (קצת ירידה באיכות)

 

ישנה עוד אופציה שאנו חושבים עליה , למצוא רכב בסגנון של רנו קנגו , ברלינגו , קונקט.

 

אני יודע שהאופציה של המסחרית הינה לעבוד לרכב דיזל אם כל המשמעיות שלו (אגרת רישוי גבוהה יותר וכדומה)

האם ישנה עוד אופציה שלא חשבתי עליה , בנוסף מה אתם חושבים על האופציות .

 

בתודה מראש

פורסם

הדמיו היא סופר מיני כמו פיאט פונטו - איך הגעתם אליה? :shock:

 

לדרישות הרכב המתאים ביותר הוא רנו סניק (או כל מיניוואן קומפקטי מסוגו). גם סטיישן למיניהן יעשו את העבודה מצוין.

המסחריות מציעות מרווח מצוין אבל קח בחשבון שאתה יורד באופן משמעותי ברמת הבטיחות.

פורסם

לרנו קנגו יש דגם בנזין 1600 סמ"ק אוטומטי.

ולידיעתך, אגרת רישוי לרכב דיזל לא יותר יקרה מאשר לרכב בנזין זהה (זה היה פעם ונגמר).

בתקציב שלך אפשר למצוא קנגו או ברלינגו מודל 2007-2008.

עד לפני חצי שנה היתה לי קנגו טורבו דיזל ידנית מודל 2007 בתור רכב משפחתי - מכונית נוחה, שקטה (קשה להאמין שמדובר בדיזל) וחיסכונית מאוד.

עכשיו אני באופן קבוע נוהג בברלינגו 2010 - קנגו היתה לי הרבה יותר נוחה ונעימה .

 

אני ממליץ לפנות לקרסו טרייד אין (בעניין קנגו) או ללובינסקי טרייד (בעניין ברלינגו) - עדיף לשלם קצת יותר עבור רכב שמור, שנסע יחסית לא הרבה ועם אחריות לחצי שנה.

לקנגו יש 4 כוכבי בטיחות:

 

http://www.euroncap.com/carsearch.aspx?q=kangoo

 

 

 

רנו סניק או סיטרואן קסארה פיקאסו בהחלט אופציות ראויות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני לא חושב שיש הרבה משפחתיות עם 5 כוכבי בטיחות בתקציב של 60 אלף ש"ח (פוקוס ומגאן).

לא נראה לי שרכב "רגיל" יהיה נח לדרישות.

עגלה + טיולון בכל תזוזה זה לא משהו שבקלות נכנס לבגאז' של פוקוס או מגאן, לא בגלל גודל הבגאז', אלא בגלל הפתח הצר.

סניק תהיה יותר בטיחותית ללא ספק, אבל גם יותר יקרה\ יותר ישנה, ועדיין הבגאז' של סניק פחות גדול מזה של מסחרית.

אופציה טובה גם פיג'ו 307 סטיישן\SW,

סקודה אוקטביה סטיישן ( גם לאוקטביה הרגילה יש בגאז' ענק ונח להכנסת דברים גדולים).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...