Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל בכל המקומות שמוכרים בהם דברים לרכב לא מצאתי כיסויים יפים, מדובר בכיסויים

שהם גם אוניברסליים, אמנם יש כיסויים עם שמות של רכבים אבל עדיין מדובר בכיסויים ממש זולים.

 

אני בודק ב-YAD 2 ובאיביי ואני מוצף במלא אפשרויות.

 

כמה צריך לעלות בערך כיסויים מעור לרכב?

האם עדיף כיסוי דמוי עור או עור אמיתי? האם מומלץ בכלל כיסויים כאלה? (יפריעו לכריות האוויר שיש במושבים?)

 

אני מעוניין גם בכיסוי להגה, כנ"ל הכיסויים שמוכרים פשוט מכוערים ואוניברסליים מידי,

מה דעתכם על כיסוי ההגה הזה? שווה את המחיר ?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250578549746&viewitem=&category=33704

פורסם

הוא לא נראה מפוצץ אבל הוא לפחות לא נראה כמו הדברים השמנים והגסים האלה מספוג שמוכרים בדר"כ..

וזה מתאים במיוחד לפאסאט.

 

ראיתי גם את זה ביד 2:

http://www.yad2.co.il/Cars/Accessory.php?ImgOnly=1&AreaID=&CarAccessoryCatID=1&CarAccessorySubCatID=6&CASubSubID=68&Title=%F4%E0%F1%E0%E8&fromPrice=&untilPrice=&x=0&y=0

 

(יש שם 2 מכירות מאותו בנאדם)

 

בכל מקרה מחר אני אבקר באוטו דיפו ואני אעדכן איך היה שם .

פורסם

הייתי באוטו דיפו ויש שם אכן את הריפודים של HR עם הלוגו הענקי שלהם ורק את זה, בקיצור

מדובר במשהו שכבר מההתחלה אמרתי שאני לא רוצה, הריפודים עצמם נראים מאוד פשוטים

ומאוד "עממיים".

 

הסתכלתי באתר של טופ קאר והבנתי שהם עושים שם ריפודים שבעצם מחליפים את הריפוד הקיים.

 

אני לא מתכוון להשקיע מאות ואלפי שקלים על זה.

 

ראיתי את זה ביד 2:

http://www.yad2.co.il/Cars/Accessory.php?ImgOnly=1&AreaID=&CarAccessoryCatID=1&CarAccessorySubCatID=6&CASubSubID=68&Title=%F4%E0%F1%E0%E8&fromPrice=&untilPrice=&x=0&y=0

 

מה דעתכם על זה?

פורסם

זה שאלה של טעם אני אישית לא מת על הכיסוי דמוי עור האלו. אם אתה אוהב תקנה.

בטופ קאר אני יודע שהמחירים לא כול כך גבוהים.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

×
×
  • תוכן חדש...