Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיפגש חיפושיות קבריולט 17.4.10


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא יודע בקשר לאדומה מחיפה אבל שימי לב שהרוב המוחץ של החיפושיות קבריולה בארץ הן קיט קבריולה שבוצע ע"י רון קאר (באישור הטכניון) בחיפושיות רגילות.

 

ממש, אבל ממש אין בסיס לטענתך....

אתה רוצה לגבות את ההנחה המופרכת הזו בנתונים מספריים?

 

לפי בדיקה שנעשתה לפני כ-15 שנה במשרד הרישוי, היו אז כ-35 חיפושיות פתוחות מקוריות בישראל.

ניתן לוודא עפ"ימספר השלדה שניתן להן ב"קרמן", החברה שייצרה אותן בכל 30 שנות הייצור.

מספר השלדה מתתחיל ב-15 ומשום כך החיפושית הפתוחה קיבלה את שם הקוד "type 15"....

מאז, נעלמו כמה מהנוף ויובאו פתוחות נוספות כך שאני מעריך שנשאר מספר דומה, לא כולן במצב נסיעה.

 

עכשיו, לך ברר עם צביקה (רון קאר) האם בכלל, וכמה "פתוחות" הוא בסופו של דבר ייצר...אולי 3, וניתן לזהות אותן כלא מקוריות, לפחות ב-5 דרכים שונות וממרחק 100 מטר....וגם לפי מספר שלדה כמובן.

הן גם לא שוות את מחירן בברזל משום ש"קרמן" חיזקו את המרכב המקורי בעשרות נקודות שונות (משום כך הן שוקלות כ-100 ק"ג יותר, וגם בגלל משקל הגג), מה שלא נעשה בהסבות למיניהן.

 

שיעור פרטי פרונטאלי תוכל לדרוש ממני, וגם לקבל, בתיאום מראש בה"פ:-)

 

יניב

השירוקו נמכרה...עצוב, אבל נכון...

הגיע הזמן לעבוד על החיפושית!

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ממש, אבל ממש אין בסיס לטענתך....

אתה רוצה לגבות את ההנחה המופרכת הזו בנתונים מספריים?

 

לפי בדיקה שנעשתה לפני כ-15 שנה במשרד הרישוי, היו אז כ-35 חיפושיות פתוחות מקוריות בישראל.

ניתן לוודא עפ"ימספר השלדה שניתן להן ב"קרמן", החברה שייצרה אותן בכל 30 שנות הייצור.

מספר השלדה מתתחיל ב-15 ומשום כך החיפושית הפתוחה קיבלה את שם הקוד "type 15"....

מאז, נעלמו כמה מהנוף ויובאו פתוחות נוספות כך שאני מעריך שנשאר מספר דומה, לא כולן במצב נסיעה.

 

עכשיו, לך ברר עם צביקה (רון קאר) האם בכלל, וכמה "פתוחות" הוא בסופו של דבר ייצר...אולי 3, וניתן לזהות אותן כלא מקוריות, לפחות ב-5 דרכים שונות וממרחק 100 מטר....וגם לפי מספר שלדה כמובן.

הן גם לא שוות את מחירן בברזל משום ש"קרמן" חיזקו את המרכב המקורי בעשרות נקודות שונות (משום כך הן שוקלות כ-100 ק"ג יותר, וגם בגלל משקל הגג), מה שלא נעשה בהסבות למיניהן.

 

שיעור פרטי פרונטאלי תוכל לדרוש ממני, וגם לקבל, בתיאום מראש בה"פ:-)

 

יניב

 

קבל תיקון קטן...

 

חיפושיות קבריולט עד שנת 1964 (כולל) לא ניתן לזהות לפי מספר שילדה, המספר זהה לחיפושית רגילה.

 

גיליתי זאת בדרך הקשה :cry:

פורסם
קבל תיקון קטן...

 

חיפושיות קבריולט עד שנת 1964 (כולל) לא ניתן לזהות לפי מספר שילדה, המספר זהה לחיפושית רגילה.

 

גיליתי זאת בדרך הקשה :cry:

ייתכן שאתה צודק, אגש הערב לתנ"ך החיפושיות ואבדוק.

בכל אופן, להבדיל בין מקורית למוסבת, בכל שנת ייצור, זה פשוט ומהיר - למי שיודע היכן לחפש...

ועדיין, היחס בין מקוריות למוסבות בארץ הוא למעלה מ-90% למקוריות.

מהודעתך עולה כי נכוות בעבר:-( מקווה שלא שילמת הרבה...

 

אני מציע את עזרתי בזיהוי לכל דורש, ללא תמורה כמובן - מוגש כשירות לחובבי הז'אנר:wink:

 

יניב

השירוקו נמכרה...עצוב, אבל נכון...

הגיע הזמן לעבוד על החיפושית!

פורסם
ייתכן שאתה צודק, אגש הערב לתנ"ך החיפושיות ואבדוק.

בכל אופן, להבדיל בין מקורית למוסבת, בכל שנת ייצור, זה פשוט ומהיר - למי שיודע היכן לחפש...

ועדיין, היחס בין מקוריות למוסבות בארץ הוא למעלה מ-90% למקוריות.

מהודעתך עולה כי נכוות בעבר:-( מקווה שלא שילמת הרבה...

 

אני מציע את עזרתי בזיהוי לכל דורש, ללא תמורה כמובן - מוגש כשירות לחובבי הז'אנר:wink:

 

יניב

 

קבל קישור:

http://www.type2.com/library/identifi/kuhn8.htm

 

עד שנת 1964 פולקסווגן הריצו מספר סידורי על השלדות. משנת 1965 הם כבר הכניסו את מספר הדגם כחלק ממספר השילדה.

 

נכוותי יותר בלב מאשר בכיס (התנפץ החלום)...

פורסם
לפי בדיקה שנעשתה לפני כ-15 שנה במשרד הרישוי, היו אז כ-35 חיפושיות פתוחות מקוריות בישראל.

 

גם אם תבוא ותציג לי את פלט המחשב של משרד התחבורה, חתום ע"י ראש הממשלה ונשיא פולקסואגן העולמית, אני לא קונה את המספר הזה!

אני מבטיח לך חגיגית, אם לפני 15 שנה היית תופס את המדינה הזאת ברגליים ומנער אותה היטב היטב, אין שום מצב שהיו נופלות ממנה 35 חיפושיות קבריולה מקוריות, מקסימום אולי מספר לא רחוק של רשיונות מיותמים שמחכים לקומבינה.

 

אכן הרכבים של רון קאר שונים מהותית מהמקוריות וניתנות להבחנה בהרף עין.

 

מרון-קאר הוסבו 18 חיפושיות אשר שונה ברשיונות ל"קבריולה" במשרד הרישוי, לאחר בדיקת תקינות פרטנית במכון התקנים.

 

יכול להיות שה 18 האלה+קומץ מקוריות +רשיונות ששוכבים במגירה, הן שמהוות את הנתון הבילתי ברור הזה של 35.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

באגירה רד מהעץ יצאת בהצהרה שהרוב המוחץ תוצרת רון קאר אחר כך אמרת 18 שזה טיפה יותר מחצי מ35.

 

אני לא יודע מה כולל המספר 35 , וכיום אני מאמין שיש פחות,מתוך החיפושיות שאני ראיתי בעיניים רובן הגדול היו בעלות כל הסממנים של סנדת קרמן ( יעני מקוריות).

אני זוכר 3 שהיו לא מקוריות ועכשיו אני מבין שאולי נבנו אצל רון קאר.

 

האפשרות היחידה שמה שאתה אומר יהיה נכון זה אם הוא ייבא בודי קומפלט ומשום מה לא נראה לי שזה המצב.

 

כולנו מתעניינים וחושבים שאנחנו מכירים טוב את השטח, אבל עובדה שכל כמה זמן צץ לו איזה רכב שאף אחד לא ידע שמסתובב.

אני לא אופתע לגלות שיש 35 או מספר דומה נוסעות או במצב נסיעה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

בכלל לא עניין של עץ, אני אסביר שוב ובנועם איפה אני חולק על דעתו של יניב.

 

בהחלט יתכן (למרות שגם פה אני סקפטי)שמיום הקמתה של מדינת ישראל ועד בכלל יובאו לארץ 35 חיפושיות קבריולה מקוריות.

 

אבל ברור לחלוטין גם לי וגם לכולם פה שאם נעשה היום (או לשם העניין לפני 15 שנה) מפגש חיפושיות קבריולה, לא יגיעו לשם 35 מכוניות.

אם יגיעו 10 זה יהיה בחזקת נס וכל היתר יהיו "אספנים" שיבואו עם רשיון רכב ביד ותו לא.

 

גם מה 18 של רון קאר לא שרדו הרבה (כנראה כתוצאה מאיכות הרכבה לא מהמשובחות בלשון המעטה) אבל יכול להיות שהעושר בחיפושיות קבריולה שהן פתאום יצרו למראית עין גרם לתחושה שיש הרבה (35!) חיפושיות קבריולה בארץ.

 

אני אשאל הכי פשוט, יש פה חברה מאוד רציניים בסצינה של חיפושיות בארץ, למישהוא נראה בצורה רצינית שיש בארץ נכון להיום (או נכון ללפני 15 שנה) 35 חיפושיות קבריולה ותיקות?

 

מילה אחרונה בקשר לרון-קאר, אכן יובאו קיטים מושלמים להפיכת החיפושית לקבריולה.

 

ואם מחר יערך מפגש חיפושיות קבריולה ויופיעו 15 מכוניות ותיקות, תביאו את הכובע, אני מבטיח לאכול אותו :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

דיברתי עם בני , תוך כדי שהוא עובד ספרנו 18 שאחת מהן יש ספק לגבי המקוריות שלה,וזה כשהוא לא הכי מרוכז בזיוני שכל שלי.

להפגיש את כולם זה כבר תלוי בבעלים שלהן אם הם ייצאו מהבית.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
דיברתי עם בני , תוך כדי שהוא עובד ספרנו 18 שאחת מהן יש ספק לגבי המקוריות שלה.

 

18 מתניעות ונוסעות או שחלק מתוכן שיכות לאנשים עם איזה גרוטאה מתפוררת מאחורי הבית ש"יום אחד הוא ישפץ אותה"?

 

אתה יודע מה, למרות שאני חי כאן כבר 40 שנה ומתוכן נושם וחי את עולם הרכב כבר 30 שנה ולמרות שהמספרים האלה נשמעים לי מוגזמים, אולי אני טועה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אל תשכחו שבשנים האחרונות יבאו עוד כמה חיפושיות קבריאולה נוספות.

 

וגם אני שמעתי על אותו בחור, שעשה בדיקה במחשב של משרד הרישוי לפני 15 שנה. ואני שמעתי את המספר "50"

 

השמועה הזאת רצה מפה לאוזן, המספרים כל הזמן משתנים, ובכלל לא ברור, איך הוא עשה את הבדיקה.

 

אני חושב, שהמספר הזה כלל את כל המכוניות, שלא הורדו רשמית מהכביש, עם רישוי בתוקף ובלי רישוי בתוקף, ואולי הוא כולל

גם buggies.

לא יודע, אם יש הבדל ברישיון בין חיפושית קבריואלה לבאגי, יש מצב שבחלק מהרישיונות אין הבדל, ורשום רק פולקסווגן טייפ 1 מרכב פתוח.

 

 

פורסם

באגירה , אחת במצב אחרי שיפוץ חונה בביניין ליד הבית של אחי , לא ראיתי אותה נוסעת אבל היא משופצת ומחליפה חניות .

אחת לא בטוח שמקורית .

אחת לפחות אצל אספן שמחזיק צי שלם של VW וכל פעם משמיש אחת ונוסע בא.

כל השאר נוסעות או נצפו נוסעות בשנה האחרונה.

ואלו רק כאלו שנספרו כלאחר יד.

 

לא נספרה השחורה שהייתה במכס (הבנתי שיצאה והיא מתפוררת)(19).

 

בוקי, אני לא יודע מה כתוב ברשיון של באגי ומה ברשיון קבר' , אני בשליפה מכיר 6 באגים.

 

אגב , להביא כובע קש או בד ?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

ואם מחר יערך מפגש חיפושיות קבריולה ויופיעו 15 מכוניות ותיקות, תביאו את הכובע, אני מבטיח לאכול אותו :lol:

 

אגב , להביא כובע קש או בד ?

 

במידה וכולן נוסעות, תקינות עם טסט וכולן ותיקות (לא יבוא חדש), קש יותר מזין :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יאללה בעלי קבר' נזרקה כאן כפפה , הכובע עלי , תתחילו להתארגן ...

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.


×
×
  • תוכן חדש...