Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חזרתי מסופ"ש ברומא- רשמים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשאתה אומר "לא זול",למה אתה מתכוון ?

 

מה פחות או יותר המחיר ללילה במלון הזה ?

 

 

תודה.

 

נ.ב

 

לגבי אם אני חי נכון או לא, המוטו שלי לחיים פשוט:

 

חיים פעם אחת, תמיד תשמור שקל (או דולר או יורו,מה שבא לך) ליום חשוך שעלול לבוא בעתיד,אבל אל תשכח שבנתיים אתה חי בהווה,אז תהנה ממנו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
התכנון זה לנחות במילנו ולהמשיך ישר למודנה, להקדיש שם יום לטובת הקטע המוטורי ומשם להמשיך או לפירנצה או לוונציה.

סבבה, דבר איתי אם תצטרך מידע נוסף (יש לי כמה קולגות באיטליה).

פורסם
קטן עלינו 190 יורו בלי ארוחת בוקר

 

 

לא קטן ולא בטיח,זה סכום מטורף לבית מלון...בטח ובטח למלון שזה לא איזה "שיא הפאר".

 

המחירים של בתי מלון באירופה די מנותקים משאר העולם, מחירים מאוד מאוד גבוהים, זו הסיבה שמוטלים מאוד נפוצים.

 

יכולתי להתפנק עם אישתי בבית מלון טוב ברומא,אבל לא עשיתי את זה מכמה סיבות:

 

1.עם כל זה שנחמד להיות במלון מפואר שנראה ומצטלם טוב, לא זה היה הדגש בסופ"ש הזה, המטרה היתה באמת לראות ולהספיק כמה שיותר אתרים\מוזיאונים ובאמת יצא שבשעה 8:30 כבר לא היינו בחדר והיינו חוזרים רק בסביבות 23:00 למלון.

 

2.כבר היינו בבתי מלון מפוארים וטובים בכל מיני מקומות כולל ירח הדבש שהסתכם במשהו כמו 400-500 דולר ללילה (וזה עוד בתאילנד...),זה כיף, אבל אני מעדיף לשמור את הפינוק הזה למקומות בהם המחייה היומיומית זולה יותר, לכן באירופה ששם המחייה היומיומית (אוכל,נסיעות,כניסה לאתרים) יקרה אנחנו מוכנים בהחלט להסתפק במוטל נקי וחביב שיהיה עם גישה נוחה לאתרים המרכזיים.

את המלונות המפוארים נשמור למקומות אחרים.

 

3.אחרי שכבר קיבלתי איזושהי אמת מידה למחירים של בתי מלון טובים, אין מצב שאני אשלם את המחירים שדורשים באירופה בבית מלון טוב.

 

בארה"ב\סין\תאילנד\טאיוון ב-200$ ללילה אתה מקבל חדר שאפשר לשחק בו סטנגה עם מקלחת+אמבטיה+2 כיורים (שחלילה לא תריב על הכיור עם אישתך) עם מיטה קינג סייז, סלון קטן ופינת עבודה שאפילו כוללת מדפסת,כולל א.בוקר,לזוג.

 

באירופה ב-200$ (דולר) ללילה אתה יושן בבית מלון סביר מינוס-סביר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

קצת תמונות:

 

אישתי משתעשעת מול המצלמה, ברקע הפסל המפורסם של זורק הדיסקוס (אפולו אם אני לא טועה):

 

26777_380498909961_678659961_3969900_4493899_n.jpg

 

26777_380498919961_678659961_3969902_3645362_n.jpg

 

26777_380498939961_678659961_3969904_7452820_n.jpg

 

אישתי ואנוכי מדגמנים קולסיאום (קולוסיאו):

26777_380501919961_678659961_3969952_7878469_n.jpg

 

26777_380504224961_678659961_3969986_3919910_n.jpg

 

אישתי זורקת מטבע למזרקה המפורסמת (ששכחתי את שמה) שאליה זורקים מטבעות ומביעים משאלה לחזור שוב לרומא:

26777_380504984961_678659961_3970010_3789334_n.jpg

 

26777_380504959961_678659961_3970006_2133016_n.jpg

 

26777_380504974961_678659961_3970008_2166678_n.jpg

 

26777_380504279961_678659961_3969994_5733962_n.jpg

 

ברזייה טיפוסית ברומא (המים,מי שתייה, זורמים תמיד ללא הפסקה):

26777_380505004961_678659961_3970014_7204801_n.jpg

 

משתעשע עם פסל...

26777_380498889961_678659961_3969896_2217237_n.jpg

 

אישתי מדגמנת בטן.....למתעניינים, כמעט חודש רביעי :wink:

26777_380498879961_678659961_3969894_3438468_n.jpg

 

 

יהיו עוד תמונות בהמשך (קפלה סיסטינית,וותיקן,מדרגות ספרדיות וכו'...).

 

ENJOY

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

קבלו המלצה חמה נוספת, למלון בקרבת מילאנו:

 

זה המלון שבו אנחנו שהינו ב-2006. המחיר היה סביר (כ-70 יורו ללילה) והמלון היה מעולה. הוא ממוקם במרחק- מה מהעיר מילאנו (כ-20 ק"מ) וקרוב לעיר ברגאמו (כ-15 ק"מ), באיזור כפרי ושקט. ארוחת הבוקר הייתה משביעה למדיי והחדרים היו נוחים ומרווחים. ההסתייגות היחידה נוגעת להגעה למקום; אני לא בטוח עד כמה נוח להגיע לשם בתחבורה ציבורית (לנו היה אוטו שכור- C-קלאס, דור קודם, מ-Sixt). אם אתם מתכוונים לבלות את כל היום בטיולים ונסיעות- זה מלון מצוין (בנוסף, הוא ממוקם כ-20 ק"מ מהאוטודרומו נציונלה די מונצה).

 

בלי קשר לנושא המלון, כדאי לשים לב ששדה-התעופה הראשי של מילאנו, מלפנסה, נמצא במרחק רב, יחסית, מהעיר עצמה; כ-40 ק"מ ממרכז העיר.

 

גם אנחנו היינו בונציה ובפירנצה. הקדשנו יום אחד לכל עיר. עקב הזמן הקצר שעמד לרשותנו, ויתרנו על כניסה למוזיואונים למיניהם ופשוט נהננו להסתובב ברחובות, בסימטאות ובכיכרות השונות. בונציה היינו בסמוך למועד פסטיבל הסרטים המפורסם (הגרנד פרי האיטלקי והפסטיבל כמעט חופפים) והעיר הייתה מלאה בתיירים ובמקומיים (והיה גם מזג אוויר מעולה), אבל לא הרגשנו צפיפות או מחנק. למרבה הפלא, לא כל העיר מלאה בתעלות מים, כמו שרואים בסרטים ובתוכניות שונות, אבל זה עדיין מרשים למדיי- יש שם תושבים שדלת הכניסה לביתם פונה ממש לתעלה; אם אין שם גונדולה שעליה ניתן לקפוץ, אתה פותח את הדלת ו...נופל ישר למים.

 

את פירנצה אהבתי יותר, לא יכול להסביר למה בדיוק. אחד מחבריי, שכבר ביקר בעיר בעבר, המליץ שנבקר ב-גני בובולי; גן עצום ורחב ידיים, מרשים מאוד, מומלץ במיוחד לטיולי זוגות.

 

פרארי (שומאכר) ניצחו במירוץ ביום ראשון. ביום שני היינו במאראנלו והייתה אווירת חג בעיירה הקטנה והמנומנמת הזאת; צוות ה-F1 בחר לחגוג את הנצחון בארוחת צהריים חגיגית במסעדה החצי-רשמית של פרארי (IL CAVALINO), שנמצאת ממש מול שערי המפעל. בזמן שהצטלמנו, כולם ביחד וכל אחד לחוד, מול שערי המפעל, קלטתי את אחד המהנדסים הראשיים של הסקודריה, רורי ביירן, יוצא מהמפעל וממהר למסעדה שמעבר לכביש. ניגשנו אליו וכמו גרופיז של להקת רוק ביקשנו תמונה למזכרת. הוא נענה מיד ועשה זאת בחביבות רבה. הספקנו להסתובב קצת בעיירה, להעיף מבט על מסלול המירוצים\ניסויים הפרטי של פרארי (פיוראנו), לבזבז קצת (נו, טוב, הרבה) על מזכרות בחנויות המרצ'נדייז (ממורביליה) שיש בעיירה כמעט בכל פינה.

ראיתי שאתה, עידן, גם חובב דגמים מיניאטוריים-הכן את המזומנים, החנויות שם מציאות את המיטב של כל יצרני הדגמים והמכוניות.

מרבית היום הוקדש לביקור במוזיאון פרארי (הגלריה פרארי). רצינו להספיק להגיע גם למוזיאון למבורגיני אך איחרנו את המועד.

 

חשוב לציין שבסביבת העיר מודנה ישנם מוזיאוני רכב נוספים, קטנים יותר ומפורסמים פחות- אבל לא פחות טובים, כמו מוזיאון סטגוליני ומוזיאון האחים פניני (מזויאון חצי-רשמי של מזראטי).

 

לסיום, בקשה קטנה לעזרה:

אם אתה, עידן, או מישהו מחבריי הפורום מתכנן לבקר ב-גלריה פרארי בזמן הקרוב, אשמח אם תודיעו לי על כך- על אחת הקירות ישנה כתובת שאותה אני מעוניין לצלם.

 

תודה מראש,

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

ברכות על הפרוייקט החדש, ובהצלחה בחודשים הקרובים. :bday:

 

כדאי לשים לב ששדה-התעופה הראשי של מילאנו, מלפנסה, נמצא במרחק רב, יחסית, מהעיר עצמה; כ-40 ק"מ ממרכז העיר.

 

כדאי לשים לב שלמילאנו אין שדות תעופה ראשיים ומשניים, זה לא ברלין. יש באזור 3 נמ"ת - לינאטה בסמוך לעיר, מלפנסה צפונית מערבית לשם ואוריו אל סריו בסמוך לברגמו, מזרחית מהעיר. חוץ מלינאטה, שני הנמלים הנוספים מיועדים בעיקר לטיסות אירופאיות זולות - איזיג'ט, קליקאייר וכד'. זה שבמערב נח יותר לאנשים שממשיכים לשווייץ וזה שבמזרח מתאים יותר למי שממשיך דרומה לאיטליה או צפונה לכיוון אוסטריה. בכל אופן, ההגעה ממלפנסה היא לא בעייתית - יש רכבת אקפסרס שעולה משהו כמו 13 יורו ומגיעה למרכז העיר, זה לוקח זמן (בערך שעה למיטב זכרוני) אבל אפשרי.

 

מילאנו היא נקודה מרכזית באיטליה, ואחד היעדים הזולים באירופה. לא יודע איך מחירי הכרטיסים מהונג קונג, יכול להיות שמשתלם לטוס לאחת ממדינות האיחוד (איפה שהכי זול) ומשם לקחת טיסה מקומית בעלות של כמה עשרות יורו.

פורסם
אני דווקא הייתי מאוד מרוצה מהמלון "שלי" ברומא.

אולי כי הלקוח שילם ;-)

 

בבקשה, חסוך מאיתנו את הרמיזות על השירותים ה"מיוחדים" שאתה מספק במלונות לכל מיני לקוחות מפוקפקים :wink::lol:

 

הזקן מיד הודיע לנו שבגלל שאנחנו יהודים הוא נותן לנו הנחה ומכר לנו את הסט ב-15 יורו במקום 20 שזה המחיר הרגיל.

 

בקיצור, קיבלנו "הנחת יהודים".

 

:)

 

יפה, רק שאתה יודע שלמקומיים הוא מוכר את אותו הסט ב-10 יורו, כן? :wink:

 

צחוק בצד - יופי של סיקור. נהנתי לקרוא. בעוד חודש אשתף בסיקור משלי על עיר אירופאית אחרת (קצת פחות "ישראלית" - אפילו לא מצאנו לונלי פלנט/איי ויטנס עליה בעברית...)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מילא זה שהוא מוכר את הסט למקומיים ב-10 יורו, אם הייתי רוצה הייתי מוצא את הסט פה בהונג קונג ב-3 יורו, אבל הוא היה כל כך חביב ונחמד,מה גם שיש לי נטייה לתמוך ביהודים שחיים בגלות גם אם זה עולה לי קצת יותר (סוג של גאווה ישראלית-יהודית).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...