Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם התחושה בשירוקו 1.4 ידנית דומה ל 2.0 DSG ?


איתן_כ
שימו לב! השרשור הזה בן 5135 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עשיתי היום נסיעת מבחן על השירוקו 2.0 DSG וההתרשמות שלי חיובית.

ברור לי שנתוני 0-100 בגירסת 1.4 ידנית (שהיא היחידה שבאה בחשבון בתקציב וגם באופן עקרוני) לא יהיו זהים, אך האם ההתנהגות, הצליל ותחושת הספורטיביות אמורים להיות שונים מהותית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כן ולא, השירוקו 2.0 יותר חדה ומשמעותית חזקה, כמו כן המנוע שונה ככה שהצליל ממש לא יהיה אותו דבר.

מה שכן היא לא חלשה בצורה אובייקטיבית אבל הרבה פחות תזיזתית מה 2.0

תחושת הספורטיביות דווקא נישמרת בגרסא החלשה בצורה לא רעה בכלל.

היא אמנם פחות ממקודת אבל עדיין נוקשה יחסית ובעלת תנוחת הנהיגה של ה2.0 וכמו כן המנוע בעל פוטנציאל שיפורים ככה שלא תיהיה לך בעיית כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.

160 כ"ס ממנוע 1.4 זה מעל ומעבר, כך שלא אשקול שיפורים שרק יפגעו באמינות.

מחיפושים נרחבים שערכתי באינטרנט לא הצלחתי למצוא מילה רעה על אמינות מנוע ה 160 (כניראה בעיקר כי טרם נצבר נסיון איתו), אבל מסתבר שיש גולף 170 עם מנוע 1.4 ומצאתי בפורומים תלונות לגבי אמינות בעייתית שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מספיק חברי פורום עם 160. אנ לא שומע מהם תלונות ;-)

לגבי ההבדל מה- 200, הוא קיים גם קיים, אף שכאמור ה- 160 חזק דיו (אבל הוא לא 200, לא בעוצמה ולא בצליל).

 

לגבי תלונות בחו"ל: מה שאני מכיר זה בעקבות עדכוני תוכנה לגיר או למנוע.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקישור http://www.reviewcentre.com/reviews118019.html יש דיווחים של בעלי גולף 1.4 170 TSI GT (אני חושב שמדובר בגולשים בריטים, למרות שסיומת האתר היא COM).

בעמוד שבקישור, הדיווח השני הוא של מישהו שעשה 26 אלף מייל והלך לו הטורבו, האינטרקולר, מערכת הפליטה ואולי כל המנוע.

הדיווח השלישי בעמוד הוא של מישהו שעשה 32 אלף מייל והלכו לו תיבת הילוכים, מיזוג האוויר (איזה בריטי קטנוני! מה הוא צריך מיזוג?), שסתומים, מיכל דלק ומתלים והוא מצהיר שהוא לא התעלל ברכב.

 

 

אגב, לא רלוונטי למי שקונה חדש, אבל למי ששוקל רכב משומש עם תיבת DSG מובא פה הסבר מה לבדוק בשירוקו עם תיבה כזו:

http://www.buyacar.co.uk/cars/volkswagen/volkswagen_scirocco/review_volkswagen_scirocco_(2008-_to_date)_4138.jhtml?categoryId=881

כתוב שתיקוני DSG הם יקרים מאוד ויש לבדוק שברכב עם החלפת הילוכים בפדלים בהגה שההילוכים עוברים חלק, במיוחד ההעברה לרוורס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כל בעל שירוקו היה רושם מה קרה או לא קרה כנראה שהיית מוצא שהרוב המוחץ מרוצים עד הגג מבחינה מכאנית. כמעט תמיד יש לימונים כך שלא חושב שכדאי ליחס לזה יותר מדי חשיבות.

 

בלי קשר - מוזר על גבול החצוף העובדה שאין רכב הדגמה של 1.4 אלא רק 2.0 ולקוח צריך לבסס החלטה של 170~ אלף ש"ח על סמך דיעה של אנשים מפורומים.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקישור http://www.reviewcentre.com/reviews118019.html יש דיווחים של בעלי גולף 1.4 170 TSI GT (אני חושב שמדובר בגולשים בריטים, למרות שסיומת האתר היא COM).

בעמוד שבקישור, הדיווח השני הוא של מישהו שעשה 26 אלף מייל והלך לו הטורבו, האינטרקולר, מערכת הפליטה ואולי כל המנוע.

הדיווח השלישי בעמוד הוא של מישהו שעשה 32 אלף מייל והלכו לו תיבת הילוכים, מיזוג האוויר (איזה בריטי קטנוני! מה הוא צריך מיזוג?), שסתומים, מיכל דלק ומתלים והוא מצהיר שהוא לא התעלל ברכב.

 

 

אגב, לא רלוונטי למי שקונה חדש, אבל למי ששוקל רכב משומש עם תיבת DSG מובא פה הסבר מה לבדוק בשירוקו עם תיבה כזו:

http://www.buyacar.co.uk/cars/volkswagen/volkswagen_scirocco/review_volkswagen_scirocco_(2008-_to_date)_4138.jhtml?categoryId=881

כתוב שתיקוני DSG הם יקרים מאוד ויש לבדוק שברכב עם החלפת הילוכים בפדלים בהגה שההילוכים עוברים חלק, במיוחד ההעברה לרוורס.

 

שמע, אין לי מושג. כאן לאף אחד מהבעלים של ה- 160 לא היו בעיות שאני יודע עליהן, ובכל מקרה אני לא מבין איך בולמים ומיכל דלק קשורים בכלל לנפח המנוע. קשה לי להאמין שכ"כ הרבה דברים מתקלקלים ברכב שלא שופר (הוא לא הצהיר שלא שיפר, רק שלא קרע במיוחד את הרכב). אבל, לימונים תמיד יש.

על כל פנים, מהפדלים בכלל לא ניתן לשלב לרוורס...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיאורטית הייתי מעדיף את ה-1.4 מכיוון שהוא מרגיש נמרץ מספיק, חסכוני יותר וזול יותר.

אבל לא הייתי קונה בחיים רכב חדש בלי לנהוג בו במפרט הטכני המדויק עליו אני משלם.

 

נהגתי ב-160 כ"ס בהשקה של הגולף 6, ובשירוקו 200 כ"ס רגע לפני שהלכה לעולמה.

אבל אפילו מזה קשה להגיע להשוואה של ממש. לדעתי - נסיעת מבחן חובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היה ניתן לבצע נסיעת מבחן בשירוקו 1.4, יכול להיות שהייתה לי כרגע אחת בחנייה.

השיטה הזאת שלבצע נסיעת מבחן בגולף 160 כ"ס ובשירוקו 2.0T ומזה לנסות ולהסיק איך תהיה החוויה בשירוקו 1.4 הזויה לגמרי ומעצבנת, מה שבסופו של דבר גרם לי לבטל את הרכב. (וללכת על הGTI)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי טוב שתמצא מישהו שיש לו שירוקו 1.4 ידנית ותבקש ממנו שיעשה לך סיבוב, או אם הוא נדיב במיוחד - שייתן לך לעשות סיבוב ברכבו (אם אתה באיזור בחיפה, אני אולי יוכל לעזור לך בעניין).

 

זה באמת תמוה מאוד שאין נסיעות מבחן על ה-1.4 - כנראה שצ'מפיון מאמינה שהלקוחות שלה שבויים מספיק כדי לקנות מבלי לנסות.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל לא הייתי קונה בחיים רכב חדש בלי לנהוג בו במפרט הטכני המדויק עליו אני משלם.

 

כשאמרתי את זה לסוכן של צ'מפיון הוא אמר לי "אז תקנה את ה 200".

 

אם היה ניתן לבצע נסיעת מבחן בשירוקו 1.4, יכול להיות שהייתה לי כרגע אחת בחנייה.

 

+1

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן ולא, השירוקו 2.0 יותר חדה ומשמעותית חזקה, כמו כן המנוע שונה ככה שהצליל ממש לא יהיה אותו דבר.

מה שכן היא לא חלשה בצורה אובייקטיבית אבל הרבה פחות תזיזתית מה 2.0

.

 

 

מעניין אותי מאיפה הסקת את זה?

 

נהפוכו - אם כבר תחושת ה1.4 היא יותר תזזיתית מה2.0 בגלל משקל נמוך יותר ומכלולי שלדה זהים!

 

ציטוט קצר מAUTOCAR:

" the Scirocco 1.4 feels lively and responsive – and in some ways more fun than the heavier 2.0-litre."

 

נ.ב:השירוקו 2.0T קיבלה שידרוג קל והיא נמכרת היום עם 210 כ"ס..

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי על 2 הרכבים אחד אחרי השני, התגובות ב1.4 היו חלשות משמעותית מה2.0

כמו כן ה1.4 הייתה הרבה פחות ספורטיבית מבחינת היתנהגות המנוע (הרגיש חלש לטעמי) והגיבה בצורה כהה יותר מבחינת העברות המשקל קדימה אחורה במצבים של תאוצה.

מה שכן הנטייה לתת היגוי גדולה יותר בגרסת ה2.0 (אולי בגלל משקל המנוע מקדימה או בגלל המומנט)

גרסת ה1.4 מאיצה בצורה חלקה אבל אין שום דרמות ואולי זה הגורם לתחושתי לעומת גרסת ה2.0 שממש מרגישים שהרכב חזק ביציאה מהמקום.

 

בנוסף ה1.4 שנהגתי עליה הייתה עם תיבת DSG והיה היסוס משמעותי ביציאה מהמקום (ה2.0 הייתה ידנית) וזה הורגש בצורה משמעותית.

בכל מקרה הכוונה שלי "בתזיזתית" הייתה מבחינת המנוע ולא מבחינת השילדה.

 

 

אגב, הכתב יכול לרשום מה שהוא רוצה, אני יודע מה היו תחושותי בלייב מהרכב ועם זה אף אחד לא יכול להיתווכח.

אני אישית מאוד אוהב את השירוקו 1.4 ובזמנו מאוד היתעניינתי בקנייה,זה שלא היה רכב הדגמה הוריד אותי אישית מהקנייה למרות שלא לכל אחד נסיעת מבחן על הרכב הספציפי שאותו הוא קונה זה חובה.

מבחינתי בשירוקו לקחו גוף והפכו אותה למושלמת מבחינת מראה,כיול שילדה ונוחות נסיעה.

 

עומר היקר:

איך הGTI החדשה לעומת השירוקו 2.0? (מבחינת היתנהגות)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי על 2 הרכבים אחד אחרי השני, התגובות ב1.4 היו חלשות משמעותית מה2.0

 

מעניין - איפה נהגת ? אתה בטוח שנהגת?? :roll:

 

כי גם אני נהגתי על כל הגרסאות מלבד R שלא נמצאת במחוזינו לצערי ..

 

ה1.4 ידנית לדעתי נותן את התמורה הטובה ביותר לשקל במקרה הזה..

 

לגבי התזזיתית - בשבילי תזזיתית זה לא מנוע אלא התנהגות אבל בסדר..

אכן ה2.0T חזק יותר ואין ויכוח בנושא.

לגבי הDSG - תיבת DSG במצב D תרגיש עצלה כי התיבה מנסה לחסוך בדלק ולטפס מהר מאוד בהילוכים.. היא לא ממהרת להוריד הילוך מהסיבה שהיא רוצה להישאר בסל"ד נמוך .. במצב "S" זה סיפור אחר..

 

הGTI החדשה זה הרכב שעשה לי את זה הכי הרבה בחטיבת VW . כן , יותר מהשירוקו.

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5135 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...