Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות מגבר אבל אני לא יודע מה יותר כידי

 

מצאתי 3 מגברים במחירים טובים (אין לי הרבה כסף להשקיע)

 

ורציתי לדעת מה עדיף

 

המגברים הם : Red Box RBL1000W . (עם אפשר גם פירוט עליו בבקשה)

 

Boss BA2900 1000W .

 

Platinum Audio 1000W .

 

תודה מראש .

פורסם

אז ככה, לי יש את הBOSS BA2900

לפי דעתי מגבר סבבה בהחלט, אני דווקא דיי מבסוט ממנו...

 

חבר שלי קנה עכשיו 2 מגברים של הRED BOX , הם נראים מבחינה חיצונית נחמד ביותר,

שבוע הבא אני אתן עליהם גם רשמים...

 

זהו לבינתיים.

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

תודה שי אני אני מצפה לשמוע מה אתה אומר עליהם

 

וRADI - בקשר שזה לא 1000W אז בסדר

אבל מה זאת אומרת שזה לא BOSS - לא הבנתי .

 

(אבל בכל מקרה זה לא ממש עזר לי) - תודה בכל זאת .

פורסם

לך על פלטינום הכיי טוב מבניהם...

 

עם הייתה עושה חיפוש תחת השם "זבח סיני" הייתה מוצא פירוט ממש גדול על המגברים האלה! :idea::roll:

פורסם
תודה שי אני אני מצפה לשמוע מה אתה אומר עליהם

 

וRADI - בקשר שזה לא 1000W אז בסדר

אבל מה זאת אומרת שזה לא BOSS - לא הבנתי .

 

(אבל בכל מקרה זה לא ממש עזר לי) - תודה בכל זאת .

 

הינה אתר רשמי של החברה. אין דגם כזה שם, אז כניראה זה חיקוי.

http://www.bossaudio.com

 

חיקוי או לא, אבל הביקורות אומרות, שלפחות ביחס למחיר יש תמורה.

http://zap.co.il/ratemodel.asp?Model_id=12286

פורסם

הבנתי אבל אני צריך עזרה

 

הלכתי לדוכנים ליד התחנה המרכזית

הם מוכרים שם מגברים סאבים ומלא שטויות לאוטו

אחד הציע לי את המגבר של ה BOSS (כנראה גנוב)

המגבר נראה חדש אבל הוא מביא אותו בלי קופסא , אפילו לא בעטיפה.

המחיר המבוקש הוא נמוך מאוד (400 ש"ח) , הבעיה היא איך אני יכול לדעת עם המגבר משומש (עם בכלל הוא עובד) .

 

מה אתם חושבים שכידי לעשות - חבר שלי אמר לי בלי קופסה סגורה ועטיפה אל תקנה.

בבקשה תעזרו לי.

×
×
  • תוכן חדש...