Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקשר למפגש . . .


redroze
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגעתי כבר פעמיים ולא זהיתי אף אחד (למרות שנראה לי ששבוע שעבר זיהיתי את הסובארו של איציק) . . .

 

איך אני יכול לזהות אתכם ??? אתם חונים בחניה של מה שהיה פעם המסעדה NOMDER ONE (זו לא שגיאת כתיב) או בחניה המקבילה לה מעבר לכביש ??? כי בחניה של המסעדה ראיתי כמה גרוטאות, אאאאההההממממ, סליחה כמה צרפתיות :wink: חונות אחת ליד השניה . . .

 

בכל מקרה, אם מישהו יוכל לעזור לי אני אשמח מאוד . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

כן, זה כנראה אנחנו (למרות שלא זכור לי שאיציק היה).

 

תחפש 3 ראלי (את גרוטאה דור ראשון) לבנות.

XSI בורדו ערסים עם שפריצרים וכונסים.

גולף כסופה, אולי אפילו 1-2 קליאו ספורט.

....אהה ופיז'ו 306 יפהפיה

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
תחפש 3 ראלי (את גרוטאה דור ראשון) לבנות.

 

שתראה את הדור הראשון תחייך ותעצור...

אה כן ואתה כמובן צריך לחלוף על סיוט של 306 עם רשת מגעילה מקדימה.. :evil:

פורסם

וואי, מצטער....

 

שכחתי את הפיאטים :oops:

 

אז יש גם שתי פיאט טיפו מעוצבות (אפורה ואדומה), אל תתבלבל עם הפיאט טיפו הכחולה של חזי והפיאט טיפו קופה טורבו שמגיעות לפעמים.... :twisted::lol:

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

היי חברה !

 

PSI זה כולל גם סיטרואן !!

 

אז בדרך כלל אתה תמצא AX ירוקה בתוך עדר הראלי...

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם

אני מוחה.

 

יש 3 פיאט טיפו מעוצבות - אחת אפורה, אחת אדומה (שלא תגיע גם מחר...) ואחת כחולה (טל, איפה אתה?)

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

טל מכר !

 

ואולי ( הלוואי הלוואי הלוואי.... ) תהיה שם גם אריקה לבנה קצת ערסית עם חצאיות ושעון טורים גדול .

 

אל תיגע בה , אל תישען , בקיצור תתרחק...... ( סתם :wink: )

 

אני מכיר את הבחור הוא ילד קטן שמתעצבן אם נשענים לו על הרכב....

 

חוץ מזה יש שם 106 דור ראלי דור חדש ( של כוסיות בלונדיניות.... )

 

106 ראלי דור ראשון ( תתרחק מהבעלים יש לו נטייה לאשכים..... :shock: )

 

306 לבנה 5 דלתות עם טמבון שבור ורדיאטור שנפל.... ( הוא לא מתקן כי נגמר לו הכסף..... )

 

106 XSI בורדו עם פולטים ו"לדים"..... ( ילדון מנתניה , נותן טרמפים לאנשים מסכנים.... )

 

גולף כסופה , פולו של אחד מרמת אביב...... ( שלום אייל.... ) 206שים.... , 306 GTI ( יפה , לא כמו ההיא ה 5 דלתות... ) , RSIים... , 106 ראלי בלי כלום ונמוכה ( שלום תומר ) , לפעמים מוסטנג ישנה..... , קליאו ספורטים.... וזהו , נמאס לי לרשום......

 

תצעק : "אני מוכר אשכים בזול"...........

 

לירן יגיע לקנות , אז על ה"דרך" תשאל אותו אם זה אנחנו.....

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אופל גי טי,שמע אנחנו חונים בצמוד לאיצטדיון........זו חניה נפרדת.

יש לידינו קרון\בוטקה,לא יודע איך לקורא לזה........ הקיצר אתה תראה XSI אדומה ותבין לבד.

קשה לפספס XSI בצבע בורדו עם מדבקות פולטים ולדים כחולים (לא דלוקים).

אם תגיע בסביבות 16:30 אתה תראה את כולם.(אנחנו נהיה שעה וחצי במפגש PSI)

 

 

 

שמתם לב ששבוע שעבר רק אנחנו החזקנו שם מעמד. פשוט מאוד כול הזונות לא הגיעו.

פורסם
שמתם לב ששבוע שעבר רק אנחנו החזקנו שם מעמד. פשוט מאוד כול הזונות לא הגיעו.

 

הייתם שם בסערה? :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:

 

ואללה, אתם קרועים על כל הראש.

 

מה עשיתם? כל אחד ישב באוטו שלו ושמע רדיו? :twisted:

השוויתם מהירויות וישרים? :twisted::twisted:

 

סחתיין על ההשקעה ותנחומיי על השריטה. :wink:

פורסם

1.ממש לא.

לא היה קר או חם. היה בסדר גמור.

דווקא היה דיי מענין לראות מי הם השולטים במפגשים.ללא ספק זה היה אנחנו.

הגענו ממרחקים מופרזים(נתניה) למרות הרוח החזקה.

פורסם

השבוע עברתי במפגש (הייתי בסביבה אז באתי) באמת הגזמתם בקושי יכלתי לצאת מהאוטו היה ממש קר אבל בכל זאת ח"ח על ההתמדה

אני מקווה לבוא השבוע שיהיה יותר אנשים

 

בקשר לנומדר זה שייך לשחקן העבר של הפועל רמת גן שוקו נומדר אז הוא כנראה החליט לשחק עם האותיות

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

×
×
  • תוכן חדש...