Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב ,

מצאתי לנכון לשתף את חבריי הפורום בסיטואציהלא נעימה שקרתה לי היום בערב עם שוטר ממשטת התנועה-תחנת גלילות.

במסגרת עבודתי כאחריא נסיעות מבחן בסיאט לקחתי לקוח לנסיעה קצרה באזור המרינה של הרצליה כאשר באחד מהכיכרות נסעה לפנינו ניידת שקלטה במראה את הפנס ערפל נדלק (עוקב פנייה =פנס ערפל אחד נדלק לפי כיוון סיבוב ההגה עד 30 קמ"ש-הרכב יוצא כך מהמפעל כמו הרבה מאוד רכבים כיום בין זולים ליקרים כמו BMW,מרצדס,האודי,סיאט,סקודה...),והחליטה לנסוע אחרינו.

 

לאחר מספר דק' נעצרנו ע"י אותה ניידת כאשר השוטר הנוהג טוען בתוקף כי נסענו עם פנסי ערפל דולקים (לקוח בן60+רופא-:shock:). בעוד השוטר מדבר ניסית להסביר (הזדהתי כנציג של החברה בעלת הרכב) לו את אשר יש ברכב אך שום דבר לא עזר, ועוד גרר זיזלול בלקוח בכך שהשוטר סגר את החלון בפניו תוך כדי התחלת בדיקת נתנוי האדון לצורך מתן דו"ח.

לאחר דין ודברים בין הלקוח שלי לבין השוטר הוחלט כי השוטר "מוותר הפעם".

 

שאלתי לחבריי הפורום:

האם נתקלתם כבר בסיטואציות דומות ואם כן מה הפיתרון לדבר?

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גם בסופרב של אבא יש את העוקבי פניה האלה, נחמד ויעיל מאוד הדבר הזה.

לא ניתקלתי בשוטר שיתן על זה דוח, אבל כמובן שזה משהו שמגיע מהמפעל, וניתן לבטל בקלות דוח כזה.

כמו שהקסנון בא מקורי מהחברה...

GOLF TDI

תמונות של הרכב

 

אם היה לי אוגר רוסי הייתי קורא לו איגור.

פורסם

אכן ידוע שניתן לבטל אך אני חושב איך ניתן לפתור את המצב ששוטר "שמבין וראה כבר הכל" לא יטריד לקוחות סתם כי אין לו מושג ואף הוא לא רוצה להחכים.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
לא ניתן. מה שכן ניתן זה לצאת זכאי במשפט.

 

מי אמר שניתן לצאת זכאי?

 

החוק אוסר על נסיעה עם פנס ערפל דולק, אחד או זוג, זה לא משנה.

 

ברור לך שהשופט יכנס בך?

 

מילא המערכת לא היתה ניתנת לכיבוי, אולי היתי מבין את זה (למרות לא בטוח שרכב היה מקבל תקינה אם לא היתה אפשרות לכבות את המערכת), אבל כשיש אפשרות ובכל זאת השארת את האופציה דולקת, אתה עשית עבירה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

האמת היא שלא חשבתי בכלל על האופציה שהמערכת ניתנת לניתוק, אלא שזו תוספת קבועה הנועדה לשפר את טווח הראיה בעת פניה (כשפנסי החזית פועלים כמובן).

 

חטאתי, מתנצל :)

פורסם

בוא נעשה תיקון קל לחברים של אותו שוטר "מבין",

המערכת לא ניתנת לביטול וזאת כי המערכת עובדת ע ד 30 קמ"ש ומפעילה רק פנס אחד שנדלק וכבה עם סיבוב ההגה .

המערכת עוזרת לראות טוב יותר את הפניה ולכן היא קיבלה תקינה כמו גם עוד מערכות בטיחות!

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
מי אמר שניתן לצאת זכאי?

 

החוק אוסר על נסיעה עם פנס ערפל דולק, אחד או זוג, זה לא משנה.

 

ברור לך שהשופט יכנס בך?

 

מילא המערכת לא היתה ניתנת לכיבוי, אולי היתי מבין את זה (למרות לא בטוח שרכב היה מקבל תקינה אם לא היתה אפשרות לכבות את המערכת), אבל כשיש אפשרות ובכל זאת השארת את האופציה דולקת, אתה עשית עבירה.

 

תומר,לפני שזורקים שטויות כדאי לבדוק עובדות=שלך כרגע הם הלא נכונות והמטעות וזאת לפי בית משפט (נבדק כבר עוד הערב מול עו" לתעבורה).

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
מי אמר שניתן לצאת זכאי?

 

החוק אוסר על נסיעה עם פנס ערפל דולק, אחד או זוג, זה לא משנה.

 

ברור לך שהשופט יכנס בך?

 

זה לא פנס ערפל. זה פנס עוקב פנייה שמגיע עם הרכב מהמפעל. התפעול שלו שונה מזה של פנס ערפל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

למה היבואן לא מנפק אישור מונע של המחלקה הטכנית?

מע' מקורית? יש תקינה מקומית? שוטר יודע קרוא וכתוב? גם שתיים משלוש נראה לי סביר.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"


×
×
  • תוכן חדש...