Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מגבר

rockford t8004

ואני רוצה קומפוננט שהיה מספיק חזק ואיכותי ברמה גבוהה

ולא ישרף לי כול שני וחמישי

 

אני מזמין גם מ EBAY

ישמח לשמוע הצעות והסברים קצת

 

תודה לכול העונים:-)

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אני זוכר נכון (אולי לא?)

המגבר של הרוקפורד שציינתה הוא מונובלוק חזק,איך הוא קשור להגברה של סט קומפוננט בכלל? (שוב במידה ואני לא טועה).

פורסם

אוקי,כניראה יש מגבר דומה לו מהסדרה הזאת ויצא בלבול, שהוא מונובלוק חזק שעובר את איזור ה 1000RMS לכן לא היסתדר לי משהו ,בעיקרון כך או כך זה מגבר איכותי ויכול להחזיק יופי הרבה סטים של קומפוננט,השאלה באמת מה הוא התקציב העומד לרשות פותח הת'רד.

פורסם

השאלה הראשונה - איך החלת שהוא איכותי, והשניה איך החלטת שהוא חזק?

מת לדעת את התשובה על זה.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

כבר יצא לי לראות הגברה של כמה וכמה ממגברי רוקפורד,ועוצמה לא חסר להם,ולדעתי נותניתם צלילים יפים מאוד.

אני לא זוכר אם שמעתי מגבר מהסידרה הזאת,אבל אני בוודאות יודע ששמעתי מגברים פשוטים יותר של רוקפורד והם היו מעולים עם ג'יינים כמעט סגורים,ככה שאפשר דיי בקלות להסיק,מבלי לשמוע את המגבר,שהוא לפחות רמה מעליהם ונותן בראש.

 

כמובן שאם לא שמעתי אני לא יכול לקבוע,אבל מי שהתלהב מב.מ.וו סידרה 5 בטוח יתלהב מסדרה 7 לא?:-o

פורסם

המגבר הזה הוא 4*50 לא חזק במיוחד, איזה סדרה שמעת של רוקפורד? אולי שמעת סדרות ישנות יותר?

המגברים הישנים של שנות ה90 היו ברמה גבוהה מאוד.

למרות שאני מכיר בחור אחד עם מגבר רוקפורד חדש :) והוא מבסוט ממנו עד הגג, שומעים אצלו טוב מאוד והופתעתי לטובה ממה שהתרגלתי לשמוע בזמן האחרון מהמגברים מהסדרות החדשות שלהם.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

לפותח השרשור , אם יש לך את התעודת לידה של המגבר שם רשום ההספק האמיתי של המגבר ולא מה שמוצהר אני מאמין שהוא underated.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם
המגבר הזה הוא 4*50 לא חזק במיוחד, איזה סדרה שמעת של רוקפורד? אולי שמעת סדרות ישנות יותר?

המגברים הישנים של שנות ה90 היו ברמה גבוהה מאוד.

למרות שאני מכיר בחור אחד עם מגבר רוקפורד חדש :) והוא מבסוט ממנו עד הגג, שומעים אצלו טוב מאוד והופתעתי לטובה ממה שהתרגלתי לשמוע בזמן האחרון מהמגברים מהסדרות החדשות שלהם.

 

ידוע שרוב מגברי רוקפורד מוציאים יותר ממה שהם מוצהרים,אבל סה"כ אני מאמין שהמגבר הזה יכול להיסתדר עם הרבה סטים,אני לא זוכר איזה סדרה של רוקפורד שמעתי,אני יודע שאחד מהם היה PUNCH חדש והוא הרים מערכת אצל איגור מהפורום על ג'יין 1 מתוך 11,הרים בלי בעיה הייבריד והרץ ES300.

פורסם

המגבר הנ"ל הוא מסידרת ה-POWER הכי גבוהה של רוקפורד

כול מגבר שעובד ב-1 אום סטריאו וב-2 אום מונו ,הוא מגבר עם בניה איכותית

המגבר גם מצויד בקרוס 40-400 עם מכפיל X10

ובתעודת הלידה שלו מצויין ההספקים כפולים ממה שמוצהר בפועל.

פורסם

אלעד- המגבר הזה חזק מאוד, שתי תעודות לידה שנתקלתי בהן ציינו 160-170RMS לערוץ ב- 4 אוהם.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
אלעד- המגבר הזה חזק מאוד, שתי תעודות לידה שנתקלתי בהן ציינו 160-170RMS לערוץ ב- 4 אוהם.

ישראל - שנינו יודעים שאם מגבר הוא 4*50 אין סיכוי שבעולם שהוא יהיה פי 3 ממה שרשום עליו, יש מקרים נדירים של כפול 2 וגם זה נדיררר, פי 3 זה אולי לא נדיר אלה האמא שלהם. בדרך כלל יש סטטיה של 30-50 אחוז לא של 300%!!

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

ברוב המקרים אתה צודק.

אך סדרת המגברים של רוקפורד שמתחילה ב- T (אני חושב שזו סדרת power ), ידועה בהצהרות הנמוכות מאוד שלה.

המגבר החלש יותר הסדרה, T4004 מוצהר 25*4, מי מייצר היום מגברים כאלו? נראה לך באמת שמגבר טיפה מעל הממוצע יוצא הספק הקרוב להספק של ר"ד ?

ד"א, אל תצפה למלוא ההספק ברכב ממוצע, אחוז הנצילות שהיה מצורף עם תעודת הלידה היה בערך 43%, אני לא זוכר באיזו התנגדות(שזה מאפיין רק את ה- T8004 בשני מקרים שראיתי. במקרים אחרים ראיתי T8002 עם 58% נצילות)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference


×
×
  • תוכן חדש...