Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זאת אומרת שמה שאתה אומר שבמקרה הטוב הוא יוציא לך 75-80, זה עדיין לא 150.

 

אין ספק בכלל שהסדרה החדשה שלהם טובה מזאת של לפני 5-6 שנים, אני עדיין יותר אוהב את הישנים :).

 

שי - מרוקפורד נשאר הרבה שם, במיוחד בארץ והמחירים הזויים יחסית לחו"ל ככה שאל תתלהב מהם יותר מדי, אני לא הייתי שם את הכסף שלי עלייהם, בדיוק כמו שלא הייתי קונה היום ZAPCO REFERENCE שהיצור שלו עבר לסין כשעד היום הוא יוצר בארה"ב.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא בדיוק. אבל לא משנה, זה לא הדיון.

הוא מספיק חזק ומספיק טוב בשביל שפותח השרשור יציין תקציב.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

שי - מרוקפורד נשאר הרבה שם, במיוחד בארץ והמחירים הזויים יחסית לחו"ל ככה שאל תתלהב מהם יותר מדי, אני לא הייתי שם את הכסף שלי עלייהם, בדיוק כמו שלא הייתי קונה היום ZAPCO REFERENCE שהיצור שלו עבר לסין כשעד היום הוא יוצר בארה"ב.

 

אל תדאג,אני לא בכיוון של רוקפורד,כבר בחרתי לעצמי מגבר נחמד שטוב לתקציב שלי:-D

 

אולי באמת נציע על דעת עצמנו תקציב וככה פותח השרשור לא יצטרך להתאמץ?:twisted:

פורסם

שלום וסליחה שלא פירטתי יותר(ופותח השרשור לא נעלם יש אנשים שעובדים)

וזה לא אני רשמתי בכותרת את "תנחשו לבד את הסכום"

 

לפי התעודה הוא מוציא 200RMS לערוץ

 

וזה לא מונובלוק AMP 4CH הוא ממש איכותי

 

התקציב שלי בסביבות ה 3000+-

 

בכללי בעדיפות חדש כך אני עם ראש שקט

אנני עכשיו משדרג את המערכת

 

וההיתי רוצה לישמוע להצעות כי הסאב שעכשיו אצלי הוא L5 והוא מנוצל עד הסוף(הוא למכירה עם מגבר ROCKFORD P1.500

 

עכשיו הזמנתי מונו של SOUNDSTREAM 2000RMS והסאב FI BTL 18

 

אני מחפש קומפוננט שבשילוב עם זה ישמע איכותי וחזק

פורסם

הזמנת BTL 18"?! :shock:

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם
הזמנת BTL 18"?! :shock:

כע הבאס שלו פשוט מדהים ויפה כול כך

לא ניראה לי אני יוציא מי מאנו הכול לפחות ננסה חחחחחח

 

***מה אתה אומר על קריאת כללי הפורום, המנעות מציטוט ההודעות שמעליך ושימוש בשפת רחוב כמו כעעעע וחחחחחח שלא ממש תורמים לנראות הפורום?***

פורסם

הסכום שהצבת לקניית סט מכובד מאוד ולא כדאי שיתבזבז סתם,לפניי שאתה קונה תבחן המון סטים כמו:פוקאל,הרץ,מורל,ריינבו,זאפקו,אינפיניטי,ID,DLS,HAT,SEAS,ויש עוד המון שלא ציינתי.

פורסם

אני רציתי את ה KICKER S65.2

או את ה JL AUDIO ZR650CSI 6.5

אני ישמח להצעות אחרות ואני מעדיף להזמין מEBAY

כי יוצא יותר זול

פורסם

עזוב הקומפוננט , בוא נתמקד בסאב .

הוא אצלך ? או שרק הזמנת ?!

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

הזמנתי אבל אני לא יודע כמה זמן הוא היה כאן, כי חבר שלי שולח לי את זה בים מי קנדה

וזה מאוד כבד ניראה כמה זמן זה יקח8)

פורסם

פותח השרשור, ממה שאני מבין אתה מחפש עוצמה

נראה לי כדאי שתלך על סט של פוקל K2P, נראה לי היחיד שיסתדר בעוצמות עם הסאב הזה, טוויטר לשיקולך.

לגבי הסט של הJL לפי מה שקראתי עליו בחו"ל וגם הייתי קרוב מאוד להזמין אותו בעבר - סט מצוין, מומלץ אבל על מגברים של JL, בכל אופן אני אהיה יותר משמח לשמוע אחד כזה.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701


×
×
  • תוכן חדש...