Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ,

 

לפני כמה חודשים עשיתי נזק לרכב (רצועת טיימינג קפצה ) וניסיתי להניע. לאחר ביקור של מכונאי נאמר לי שהלך ראש מנוע.

אני רואה שאני לא מצליח למכור אותה אפילו ב20% מהשווי (ומפירוק מציעים 10% משווי הרכב).

 

היום אני רואה שאני יכול לעמוד בנזק של 2000-3000 שקל לתיקון (במידה ובזה מסתכם התיקון). ועוד נקודה שבעוד מספר חודשים אני אזדקק לרכב.

 

אם כן מספר שאלות:

 

1)האם פירוק הראש ובדיקה שלא הלכה בוכנה (כי אותו מכונאי אמר שבמצב כזה לפעמים בוכנות נהרסות או שיש נזקים נוספים) יעלה את המחיר התיקונים עם אני אגרור את הרכב למוסך.

 

2)בזמן נסיעה לפעמים הייתי שומע תקותוקים בפנייה שמאלה.

בנוסף ראיתי שיש נזילת שמן באזור החיבור בין גוף המנוע לראש המנוע.

כמו כן יש בעיות חשמל לרוב ברכב וזה עוד לפני שאיזה אדיוט* ניסה לגנוב את הרכב שלי (שבר לי את הסוויטץ , וקרע חותי הצתה.

מתיהיה הערכה גסה לתוספת במחיר לזה?

 

3) האם ניתן לבדוק אם המנוע עובד ללא המחשב ? (המפגר קרע חוטים גם מהמודל).

 

יש לי כלי עבודה (פרט לטורק) ופעם אחת יצא לי לסגור ראש מנוע של GM (גנרטור).

האם הגיוני שאוכל לבצע את התיקון לבד (לאחר שאשלח את הראש לתיקון) ? (הניסיון שלי מזערי).

 

4) כמה זמן אחרי שנגמר הטסט אני עוד יכול לעשות טסט ? (השבוע נגמר לו הטסט).

 

מחירון הרכב הוא באזור ה4.5 עשה 198880.

(*) - אתה רואה שהביאו את הרכב על גרר למה אתה חושב שהוא יניע אחרי זה ?!

פורסם

שלום רב !

בהערכה עדינה, עלות התיקון תעבור את ערך הרכב כולל אגרת הטסט.

כלכלית אין טעם לתקן אותו.

ואין טעם שנסה לתקן אותו בעצמך, אלא אם אתה קוסם.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...