Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס S-430 שנת 2001 בעד ונגד ?


KOOKE
שימו לב! השרשור הזה בן 5172 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בכיר במערך ה-BS אולי.

 

בקשר לבולמים, אלו בהם בולמי אויר ועם כל הכבוד הם לא מחזיקים מעמד רק כמה חודשים.

 

 

על מה אתם מדברים?

היה לנו במשפחה במשך 15 שנה גם SL320 95, גם S320 01, וגם CLK 320.

נכון יצא שאנחנו אוהבים את ה320 אבל הרכבים פשוט חלום, חוץ מהאס קלאס שיש לו בעיות מתלים קטנות אך הוא מפצה באיכות נסיעה מדהימה.

 

אתם בוכים על חלקים ואתם לא שמים דברים בפרופורציות.

למשל משולש קדמי וכרית בולם לאס קלאס, עולים פחות 15% במחיר מאשר לאלפא 156, וחצי מחיר מיגואר X-TYPE!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

למה קשקוש?

 

אתה יכול לשלול את מה שנאמר כאן עם הוכחות?

 

איכות הבניה של מרצדס החל מ1994 ועד 2005 הייתה די מזעזעת. הם היו מחפפים והרכבים שלהם התמלאו בתקלות בגלל שבקרת האיכות לא הייתה תואמת לסטנדרטים של שנים עברו.

 

מרצדס משנות ה80 היא רכב הרבה יותר איכותי ממרצדס משנות ה90-2000.

זה ממש לא נכון,

 

אני מכיר C CLASS אישית, 2200 דיזל שעברה כבר את 1600000 אלף ק"מ , על אותו מנוע ושופצה רק תיבת הילוכים ידנית.

 

כמובן שטיפולים שוטפים כל הזמן! .

 

יש לי חבר שלאבא שלו יש S430 2000 , והוא מרוצה מהרכב מאוד.

 

קנה אותו יד 2 ב 150 אלף ש"ח לפני שנתיים בערך, ומאוד מרוצה.

 

טיפולים יקרים,אחזקה יקרה החל מצמיגים וכן הלאה.

 

אבל אני אישית לא ראיתי נורות שרופות,או כל שאר הדברים שציינת.

 

יש כאלה שנפלו על רכב לימון,קורה...

 

גם לטויוטה קורה! :shock:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לנו במשפחה C200 קומפרסור כשנה, ללא שום בעיות.

לחבר של אבא שלי היו לפחות 15 מרצדסים S-CLASS במהלך החיים והוא לא חושב בכלל על רכב אחר.

אמר שצריך להקפיד לטפל בזמן וזהו, אין שום בעיות מיוחדות. אחזקה מאוד יקרה.

מחר אנחנו הולכים לראות SL ישנה... בסה"כ אין על מרצדס.

לקנות את הרכב אחרי 10 שנים זאת לא הבעיה, הבעיה היא להצליח להחזיק אותו. תכין לייתר בטחון עוד 50K בצד...

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוף. קשוחים כאן בהנהלת הפורום. מחקו לי הודעות בגלל שלוש נקודות. נו שויין!

 

בכל אופן, יואב נחמד לפגוש אותך גם כאן. לאיזו ביואיק התכוון המשורר ?

 

נראה לי שאני יורד מהכיוון הזה של מרצדס. גם אלו הממליצים מתרים מפני האחזקה היקרה. בעצם דיי סותרים את עצמם, בו זמנית טוענים שאין תקלות או בעיות אמינות מיוחדות אבל התחזוקה יקרה. למה אם אין בעיות אמינות, לא ברור ?

 

בכל אופן, צץ כיוון חדש, שברולט מאליבו באותו תקציב. מהשירשורים שקראתי הרושם סך הכל מאד חיובי בהיבט של עלויות אחזקה ואמינות ואפילו בהיבט של תמורה לכסף.

 

למי שהוא יש הערות דיעות על המאליבו שנים 2005 - 2007 ?

 

יש הצעות אחרות הדרישה פאר נוחות ועלות אחזקה זולה (מבחינת אמינות ותקלות לא מבחינת צריכת דלק) ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוף. קשוחים כאן בהנהלת הפורום. מחקו לי הודעות בגלל שלוש נקודות. נו שויין!

 

בכל אופן, יואב נחמד לפגוש אותך גם כאן. לאיזו ביואיק התכוון המשורר ?

 

נראה לי שאני יורד מהכיוון הזה של מרצדס. גם אלו הממליצים מתרים מפני האחזקה היקרה. בעצם דיי סותרים את עצמם, בו זמנית טוענים שאין תקלות או בעיות אמינות מיוחדות אבל התחזוקה יקרה. למה אם אין בעיות אמינות, לא ברור ?

 

בכל אופן, צץ כיוון חדש, שברולט מאליבו באותו תקציב. מהשירשורים שקראתי הרושם סך הכל מאד חיובי בהיבט של עלויות אחזקה ואמינות ואפילו בהיבט של תמורה לכסף.

 

למי שהוא יש הערות דיעות על המאליבו שנים 2005 - 2007 ?

 

יש הצעות אחרות הדרישה פאר נוחות ועלות אחזקה זולה (מבחינת אמינות ותקלות לא מבחינת צריכת דלק) ?

 

הכוונה שאין בעיות אמינות כמו כל שבועה מנורה נשרפת או משהו כזה,

סה''כ הרכב אמין אבל עדין אתה לא יכול לדעת מה שיקרה מחר ואם תיצטרך להחליף חלק מסוים תצטרך להפרד מהרבה יותר כסף

מאשר במשפחתית רגילה.

תשקול אולי גם את פג'ו 407 אחלה תמורה לכסף וגם אפשר להביא שנתון מתקדם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לה-קרוס. לוצרן. תעשה חיפוש ביד 2 על ביואיק מכל הדגמים, משנת 2007 וצפונה.

קח בחשבון שהמחירון כאן הוא תיאורטי, בגלל ש"השוק" לא מעריך את המכונית. מוכר לך...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שאתה לא מאמין, אני מחזיק יותר מ J.D.POWER

רק לשם ההשוואה מרצדס מקבלת ציון ממוצע של 3 כוכבים, וביואיק 5 כוכבים.

טויוטה מקבלת ציון כמו ביואיק, רק שתבין את האיכות הנטענת שיש לביואיק.

http://www.jdpower.com/autos/ratings/dependability-ratings-by-brand

 

כשאני מצרף זאת לחוות דעת של בעלי נסיון - איכשהו, העדר הנסיון שלך עומד לך לרועץ.

הביואיק אינה הקאווליר שלך.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שאתה לא מאמין, אני מחזיק יותר מ J.D.POWER

רק לשם ההשוואה מרצדס מקבלת ציון ממוצע של 3 כוכבים, וביואיק 5 כוכבים.

טויוטה מקבלת ציון כמו ביואיק, רק שתבין את האיכות הנטענת שיש לביואיק.

http://www.jdpower.com/autos/ratings/dependability-ratings-by-brand

זה בסדר,יש הרבה פחות אבזור וטכנולוגיה לביואיק - כך גם האמינות :-D

 

כשאני מצרף זאת לחוות דעת של בעלי נסיון - איכשהו, העדר הנסיון שלך עומד לך לרועץ.

הביואיק אינה הקאווליר שלך.

הקאוואליר שלי 260 אלף ק"מ ולדעתי מפגינה אמינות מושלמת.

 

הבן אדם לא שאל על אמינות, שאל על רכב.

 

ולקנות רכב 2008 בלי ESP עם מנוע 3800 שבקושי מגרד את ה9 שניות מלמטה,תיבת הילוכים עם 4 הילוכים,והתנהגות של ספינה.

 

נראה לי מה זה טיפשי בהשוואה לספינת הדגל של מרצדס.

 

קנה סובארו DL יותר אמינה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ולקנות רכב 2008 בלי ESP עם מנוע 3800 שבקושי מגרד את ה9 שניות מלמטה,תיבת הילוכים עם 4 הילוכים,והתנהגות של ספינה.

 

נראה לי מה זה טיפשי בהשוואה לספינת הדגל של מרצדס.

 

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והתנהגות של ספינה.

 

אתה כותב מנסיון? מוכן לפרט את הנסיון שלך על הרכב האמור או שאתה מקשקש סתם "כי ככה נדמה לך"?

 

גם ספינות דגל טובעות. ע"ע טיטאניק.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה כותב מנסיון? מוכן לפרט את הנסיון שלך על הרכב האמור או שאתה מקשקש סתם "כי ככה נדמה לך"?

 

גם ספינות דגל טובעות. ע"ע טיטאניק.

כן, לאבא של חברה שלי לשעבר היה אחד כזה...

 

מנוע 3800 שסוחב טוב, אבל יחסית לכל מנוע 2.5 נשאר מאחורה....

 

מנוע שרועש מאוד בהאצה,לפחות בקאוואליר זה נחמד - בביואיק זה :shock:

 

פלסטיק שמקרקש,נוחות עירונית שלא משתווה לפ'גו 307.

 

תמורה טובה לכסף,לא יותר מזה.

 

ספינות דגל טובעות? אני אחד האנשים שהכי אוהב בעולם רכב אמריקאיים- אבל אני מודע גם לחסרונות שלהם.

 

ולקנות רכב מודל 2008 שכל רכב בחצי מהמחיר שלו מצוייד ב ESP ... :lol:

 

העיקר יש בקרת משיכה :lol: גם בקאוואליר שלי יש....

 

ולסיכום תיבת הילוכים עם 4 הילוכים, בשידוך למנוע ענק!

 

שיא הטכנולוגיה ממש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי כמה תגובות שקיבלתי על מה שכתבתי (לפחות לא נשארו אדישים...) אני אנסה להבהיר.

 

אני מכיר מרצדסים מכל הדורות ומרוב הדגמים, החזקתי אותם ועבדתי עליהם לא מעט.

 

גם היום, מבחינת נסיעה, התנהגות כביש ואופי ייחודי, אין להן הרבה מתחרות. זה היה ונשאר רכב מהרמה הגבוהה ביותר בעיקר מהבחינה הזו.

 

מרצדסים עד שנת 95 היו, ועדיין מכוניות מדהימות בכל קנה מידה. w124 למשל היא בעיניי אחת המכוניות הנפלאות ביותר שיוצרו, ועם המנועים הגדולים יותר יתנו יותר נוחות, יותר פאן, ובעיקר יותר איכות מרוב הרכבים המודרניים ביותר שיש.

 

אחרי כן התחילה ירידה מסוימת, ולמרות הדברים שהזכרתי ה אי קלאס משנת 98 היתה עדיין רכב לא רע בכלל. רק מה, התחילה הדרדרות באיכות שאי אפשר היה שלא להרגיש אותה בכל פרמטר של אחזקת הרכב.

 

הסי קלאס והאס קלאס של שנות האלפיים זה כבר סיפור רע בהרבה. מבחינת אמינות הן צרה לא קטנה, והאחזקה שלהן יכולה להיות מהממת מבחינת היוקר שלה. המנועים בעיקר עדיין חזקים מאוד ונוסעים מספרי קילומטרים יוצאי דופן, אבל כל המיסביב עושה המון צרות.

 

רכב משומש זה תמיד ענין של מזל. יש לי חבר שנוסע בקרייזלר ניאון שזו אחת המכונויות המושמצות ביותר שיש, והיא אמינה אצלו כמעט כמו מאזדה...מצד שני אני מכיר אנשים, ולא מעט, שנוסעים במרצדסים הכי חדישים ומוציאים עליהם סכומים שלא יתוארו. ורק לידיעה כללית, מדובר לרוב באנשים שלא חוסכים דבר בטיפולים שוטפים כך שאין הצדקה לזה.

 

רק לשם הדגמה, ידוע שמרצדס נאלצה לסגור ולתכנן מחדש את קווי הייצור של ה ml איפושהו בתחילת שנות האלפיים, כי בעיות האיכות היו כל כך קשות והביקורות כל כך רעות, שלא היה ניתן להמשיך למכור כך מכוניות. מרצדס לא עשתה את זה ביוזמתה, אלא אחרי שהביקורות המזעזעות על האיכות גרמו לירידת המכירות בצורה דראסטית.

 

בענין מחירי התיקונים והאחזקה: למי שיש ידע טכני ויכולת להביא חלפים לבד דרך האינטרנט יכול לתחזק אותן גם אם יש תקלות, אבל למי שלא מחירי החלפים בארץ פשוט מזעזעים.

 

ובענין בעיות המתלים: מדובר גם בכריות האויר היכן שיש, אבל גם ואולי בעיקר, בזרועות ובוקסות (בעיקר באס קלאס) שנגמרות בקצב לא הגיוני. זה הכלל, לפעמים יש יותר מזל.

 

וזה חבל לי אישית, כי אני אוהב מאוד מרצדסים מהגיל הכי מוקדם שניתן לזכור, גדלתי עליהן. הן עדיין כלי מיוחד, אבל בעיות האיכות מוציאות הרבה מהחשק ומהכיס.

 

שבת שלום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוף. קשוחים כאן בהנהלת הפורום. מחקו לי הודעות בגלל שלוש נקודות. נו שויין!

 

בכל אופן, יואב נחמד לפגוש אותך גם כאן. לאיזו ביואיק התכוון המשורר ?

 

נראה לי שאני יורד מהכיוון הזה של מרצדס. גם אלו הממליצים מתרים מפני האחזקה היקרה. בעצם דיי סותרים את עצמם, בו זמנית טוענים שאין תקלות או בעיות אמינות מיוחדות אבל התחזוקה יקרה. למה אם אין בעיות אמינות, לא ברור ?

 

בכל אופן, צץ כיוון חדש, שברולט מאליבו באותו תקציב. מהשירשורים שקראתי הרושם סך הכל מאד חיובי בהיבט של עלויות אחזקה ואמינות ואפילו בהיבט של תמורה לכסף.

 

למי שהוא יש הערות דיעות על המאליבו שנים 2005 - 2007 ?

 

יש הצעות אחרות הדרישה פאר נוחות ועלות אחזקה זולה (מבחינת אמינות ותקלות לא מבחינת צריכת דלק) ?

 

 

כתבתי בעבר באשר למאליבו אבל אחזור בקצרה. ברשותי מאליבו מ 2007(אני יד 1). הרכב גמע למעלה ממאה אלף קמ' בשלוש שנים.

אפס תקלות, אמינות בלתי רגילה, ביטוח זול(3500 ש"ח לנהג ותיק וללא רקורד מיוחד למקיף), טיפולים במחיר סטנדרטי לגמרי(900-800 ש"ח לטיפול ו 2000 ש"ח אחת ל 90,000 קמ'), חסכונית בתצרוכת הדלק בנהיגה רגועה(13.5 קמ' לליטר בשיוט ו 11 בערך במשולב) , שפע של כוח זמין בכל תנאי הדרך ולטעמי כיפית לנהיגה(הגה כוח מדהים בקלילותו).

גם במוסך המרכזי של UMI ("הפצת רכב דרום" בב"ש) אמרו לי שלא ראו עד כה מנוע פתוח של מאליבו ויש להם היכרות עם מאליבו שגמעו מ 2005 כארבע מאות אלף קמ' וקצת יותר ללא תקלות מיוחדות(וללא שמישהו נגע בגיר).

אני מקווה לרכוש מאליבו שוב בעתיד כי הרכב נותן המון תמורה לכסף.

 

בהצלחה

 

דני

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5172 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...