Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

לפני 10 שנים ההורים שלי רכשו דירה בשכונה שאנו מתגוררים בה.

 

לפני שרכשנו את הדירה, אמרנו לקבלן כי ברצוננו להקים עסק בדירה והעסק הוא גן.

(ביחידה נפרדת)

הקבלן והמתווך הודיעו לכל השכנים וחוץ מיזה גם אנחנו החתמנו את כל השכנים שהם מסכימים שיהיה כאן גן ילדים.

 

עד כאן הכל טוב ויפה.

 

אלא שהשכן הצמוד אלינו הכריז מלחמה.

הכל התחיל מזה שהיה אצלו פיצוץ מים בגינה והוא סרב לתקן ומה שקרה המים מהגינה שלו עברו לגינה שלנו והחומה זה עניין של זמן עד שהיא תתמוטט.

זה נמשך בזה שהוא גוזם את העצים שלו ומשליך הכל לגינה שלנו,

המשפחה תופסים הורים מהגן ומדברים איתם דברי גנאי על הגן ומוציאים שם רע, והרשימה עוד ארוכה.

 

אתם בטח חושבים שמדובר בעבריינים מהעולם התחתון, אז זהו שלא. מדובר בזוג רופאים!

א)הם לא נמצאים בכלל כל היום בבית ובטח לא בשעות פעילות הגן

ב)שאר השכנים אפילו לא ידעו שיש כאן גן (כל הזמן אומרים וואו איזה שקט כאן לא ידענו שיש בכלל גן)

ג)הם הראשונים שחתמו שלא מפריע להם שיהיה כאן גן גם במעמד הרכישה של הדירה!

 

בשבוע שעבר זה הגיע לשיא חדש: הרופאה המהוללת תפסה את אחת האימהות בגן של אמא שלי.

הן דיברו והשכנה התחילה ללכלך על הגן ולהגיד לאמא הזו שהיא מאוד סובלת מהגן ושאם הם היו יודעים שיש כאן גן הם לא היו קונים את הדירה.

האמא בתגובה אמרה לה שהיא לא מסכימה איתה, ואילו יום אחד היא עמדה מחוץ לגן מעל שעה ולא שמעה בכלל רעש.

 

היום אותו שכן בא לכאן, דפק על הדלק בחוזקה והתחיל לצעוק ואיים על אמא שלי ש"אם את פותחת נגדי במחלמה אני אחזיר מלחמה" ובלה בלה בלה.

 

מה אפשר לעשות בנושא?

מישהו מכיר עו"ד טוב?

האנשים האלה הורסים את השם של הגן, והגן לא חדש אלא ותיק מאוד.

 

 

עריכה:

יום אחד באו בהפתעה בלי שאנחנו נדע אנשים מהמשרד לאיכות הסביבה ועמדו יום שלם בחוץ ובדקו וראו שאין רעש שעובר על החוק.

תודה לכולם.

פורסם

הכל טוב ויפה, אבל דיברת איתם? ניסית לשאול אותם למה הם עושים את זה? ניסית להזכיר להם שהם הראשונים שחתמו?

כנראה שיש להם בעיה מסוימת ואולי אתם יכולים לפתור אותה.

פורסם

אנחנו לא אנשים של מריבות.

 

דיברנו איתם לא פעם ולא פעמיים.

 

שהם עשו מסיבה לפני שבועיים הבן שלהם בא וביקש מאיתנו

 

כיסאות ושאל אם הרעש יפריע לנו כי אנחנו שומרים שבת ואמרנו לו שלא יפריע לנו ובאמת לא הפריע לנו

 

כי זה לגיטימי לעשות מסיבה מדי פעם ולא נורא.

פורסם

תראה

 

אתה כותב בנ.ב. שבאו ממשרד להגנת הסביבה ובדקו ואין שום רעש.

אז מה הבעיה? תצטייד באישור הזה.

עכשיו, אם תוכל לרתום כמה מהורי הילדים ששמעו רעות עליכם מהשכנים ואולי תארגן תביעת דיבה.

 

ועוד משהו בעניין הגזם שהוא משליך לכם.

תצלם את הממצאים. אולי גם זה יותר קל ממה שזה נראה, אם אין לכם בגינה שלכם צמחייה כמו זו

שהוא משליך אליכם, אז בכלל ההוכחה פשוטה ביותר !

ואז תיצור קשר עם הגורם המוסמך,(אין לי מושג) ואם זה לא הולך, אז שלב ב' :

 

תאסוף את הכל יפה יפה בשק בגדול, ושפוך לו חזרה את הזבל שלו.

שים לב שלא יהיה שם שום דבר מהגינה שלכם.

תציק לו חזרה עם הזבל שלו.

ואלי תוסיף כמה חרקים וכנימות שיסדרו לו יפה יפה את הגינה.

ואז גם תוכל להתלונן שהגינה שלו הורסת לכם את כל המראה של השכונה !!!

 

לא, אני לא עו"ד.

 

אבל בעיות לרוב היו לי כאשר גרתי בבית פרטי.

פיקוס כינורי ע-נ-ק היה מישיר עליו ישר לחצר שלי. ומדובר בעלים גדולים וכל מיני בונקלעך גדולים.

פסולת בגובה 30 ס"מ !! יכולתי פשוט לשפוך לו 3 קילו מלח גס ולחסל לו את העץ הזה, שגם הוא לא נהנה ממנו

אבל פשוט עליתי לגג ביתי, גיזמתי אל כל הענפים שמשירים לי עלים לגג וסותמים לי את המרזב, ו"חלק" מהגזם ממש "בטעות"

נפל לשטח של השכן.

הוא לקח פועל סיני שיפנה לו את השטח ....

פורסם

או שלא הבנת את מה ששאלתי או שדי התחמקת - זה טוב שדיברת איתם ואתם ביחסים טובים לכעורה, לפני שאתה פונה לעורך דין ומצלם - לך תשאל אותם למה הם עושים את זה, תגיד שזה פוגע לכם בעסק ותנסו למצוא פתרונות. זה דיי בסיסי.

פורסם

ניסינו עשרות פעמים: לגביי המים הוא אמר שהוא יסדר והוא לא סידר.

לגביי העצים שהוא גוזם הוא אמר שהבנאדם שגוזם את העצים מפחד להיכנס בגלל הכלב שלנו אמרנו לו אין בעייה שיגיע, אנחנו נכניס אל הכלב הבייתה אין שום בעייה (אמא שלי כל היום בבית)

לגביי הגן- הוא חתם ויש לנו את החתימה שלו+אישורים מהעירייה והמשרד לאיכות הסביבה לגביי הגן וחתימות מכל השכנים גם לאחר שהאיזור אוכלס וגם הם ידעו עוד לפני כן כי ביקשנו מהקבלן והמתוון שישאל את השכנים אם מבחינתם יש בעייה ואם לא אז תכננו להשכיר פשוט את היחידה ואת הגן להשים במקום אחר.

ניסינו לדבר איתם לא פעם אחת וכל הזמן העניין מסתדר לכמה זמן ושוב חוזר.

 

אגב, אני עוד לא מדבר על זה שמרגיזים את הכלב שלי וזורקים עליו דברים ואז מתעצבנים למה הוא נובח.

פורסם

אני בטוח שזה יגיע בשלב מסויים, אז אני אהיה היריית פתיחה :)

פנה לעולם תחתון :)))

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

תאמינו לי, אין לנו כוונה לריב עם אף אחד, חוץ מהם אין עוד ויכוח עם אף אחד.

כל השכנים אוהבים אותנו, אנחנו גרים כאן כבר 9 שנים וחוץ מהם לא הייתה בעייה עם אף שכן.

פורסם

תלך למשרד שלו ותעמוד בחוץ וכל פציינט שיגיע תלכלך עליו ותגיד שהוא חרא של רופא, ושהוא רמאי ,גנב , שקרן.

 

:)

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

כל מה שאתה צריך לעשות זה רק לתעד אותו פעם אחת מאיים על אמא שלך.

לאחר מכן תגיש תלונה במשטרה על איומים. אני מבטיח לך שהוא יזחל על 4 בשביל שתבטל את התלונה מכיוון שהוא יודע טוב מאוד שאם התלונה תגיע לבית משפט ואתה תזכה הוא יאבד את הרישיון שלו (ברור שאם תוסיף שיש לכם גן ושאתם חוששים לשלומם של הילדים זה יזרז מאוד עניינים).

חשוב לזכור לא להגרר פה לריבים ולפעולות לא חוקיות כי אח"כ זה יבוא לרעתך במשפט.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

קודם כל להוציא מכתב להורי הילדים בגן שמסביר את הדברים כולל החתימה שלו על ההסכמה לפתיחת הגן.

 

שנית לפנות לעו"ד ולאיים בהגשת תביעת דיבה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ותוספת למה ששי הציע, לצלם את כל עניין המים הגזם וההתעסקות עם הכלב. ואז לשלוח לשכן מכתב רשום שכל הנ"ל מתועד והוא מתבקש להפסיק אחרת הנושא יועבר לעורך דין.

 

העיקר שיהיה לך תיעוד לכל מה שהוא עושה כדי שגם אם הוא יכחיש אחרי זה, אתה תוכיח שהוא משקר.

 

גם את השיחות איתו, להקליט לפחות באודיו, ואם יש אפשרות אז גם אודיו וגם וידאו. אפילו תיזום עוד שיחות כאלה שהוא מאיים בשיחות האלה.

 

ככה אם תגיע לבית המשפט, תגיע מסודר עם ראיות חותכות ובנוסף אישורים שהגן מתנהל חוקית ובהסכמתו של השכן.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

עקב כך שהם רופאים תבדוק טוב טוב שאין להם גישה למכשירים שמוציאים קרינה שלא יפגיזו אותך דרך קיר משותף :lol:

פורסם
עקב כך שהם רופאים תבדוק טוב טוב שאין להם גישה למכשירים שמוציאים קרינה שלא יפגיזו אותך דרך קיר משותף :lol:

 

זה יכול להסביר את התופעה המוזרה שהכלב שלי אוהב במבה ומעדיף במבה על בשר? :lol:

×
×
  • תוכן חדש...