Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות פג'ו 307 או לנסר אני לא יודע מה עדיף.

היתי רוצה לדעת ההחזקה של שניהם דלק ומה עדיף יותר

וכמו שאתם רואים אני מחזיק ברובר R45 אז ההחזקה שלה מאוד יקרה לי

Mazda 3 1.6 105 hp zoom...zoom

פורסם

חיפוש על 307 יענה לך על כל השאלות.

חשוב שיהיה מנוע 2000 ולא 1600.

בגדול, טיפולים כל 30K או שנתיים.

טיימינג כל 90K או כל 3 שנים. (ברכבים שאחרי שנת 2005 טיימינג כל 120K או 5 שנים).

דלק בממוצע 1:10.

 

לא יודע לענות לך על המיצובישי.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

למה תמיד 2000?אני מאוד מרוצה מ1600,ואני גר באזור הררי מאוד,המנוע אולי לא בריון גדול אבל שקט מאוד ועושה את העבודה יפה מאוד,בנסיעה חסכונית הגעתי איתו ל13-14 על שיוט 100-90 בעיר עושה 1-9.

 

אוטו מאוד נוח,המיצסובישי?עגלה 98"כס מנוע רועש אוטו קופץ,לא אהבתי בכלל.

פורסם
למה תמיד 2000?אני מאוד מרוצה מ1600,ואני גר באזור הררי מאוד,המנוע אולי לא בריון גדול אבל שקט מאוד ועושה את העבודה יפה מאוד,בנסיעה חסכונית הגעתי איתו ל13-14 על שיוט 100-90 בעיר עושה 1-9.

 

אוטו מאוד נוח,המיצסובישי?עגלה 98"כס מנוע רועש אוטו קופץ,לא אהבתי בכלל.

אולי הוא התכוון לזה שעדיף במקרה של 307 את המנוע 2.0 ולא 1.6, אני מניח... :roll: האמת של307 יש כל כך הרבה רמות גימור ו-וריאציות שונות שכבר קשה לעקוב.

 

לפותח האשכול אין לי ממש ניסיון עם הרכבים הנ"ל, אני רק יכול לדבר משמועות ונתונים יבשים, אבל ה307 כנראה הרבה יותר "רכב" מלאנסר ונוח יותר. אני מניח גם שללאנסר יש יתרון משמעותי באמינות הכללית של הרכב, רק במידה והרכב עבר הרבה ק"מ כדאי לשים לב טוב למצב הגיר.

פורסם

2000 התכוונתי אכן ל 307.

 

ה 307 מגיע עם כמה רמות גימור בסיסיות,

XR (גרסת הליסינג) 1600 סמ"ק

XT מנוע 1600 / 2000 סמ"ק (ההבדל בינהם זה רק גודל החישוקים)

XS מנוע 2000 מגיע עם צ'ינג'ר מקורי

XSI מנוע 2000 הגרסה הספורטיבית מגיע עם ריפודי עור (בדפנות) 3 דלתות.

 

והוא אכן הרבה יותר רכב מהמיצובישי.

ספציפית 2 האקזמפלרים שהיו לי היו בני 4 - 6 שנים. אצל הבעלים הקודמים היו פעמיים שהם נכנסו למוסך שלא בגלל טיפול שוטף.

אצלי חוץ מפעם אחת שהלך יוניט חום של הבקרת אקלים, היה שקט.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

×
×
  • תוכן חדש...