Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לדעת מה עלויות האחזקה של הרכב המדובר, כדי שאדע לאיזה מיטה אני נכנס ;)

 

עלויות ביטוח?

עלויות טיפולים?

תקלות נפוצות ודגשים שצריך לשים לב אליהן?

האם הרכב אמין?

 

הבנתי שצריכת הדלק ברכבים הללו היא כ 1-5 בממוצע.

 

תודה לעוזרים.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טיפולים כל 7500 אם אני לא טועה,צמיגים ברביעיות,דלק 98,ביטוח בין 4000-10000ש"ח מקיף,טסט כ3000ש"ח.

 

הרכב ממש לא מלהיב כסטנדרטי ביחס לציפיות,חייב שיפור

STI 2004

 

 

פורסם

אותה שאלה לגבי אימפרזה טורבו gt בבקשה.:?:

פורד אסקורט 1995 1600 סמ"ק

מאזדה לאנטיס 2002 1840 סמ"ק

סובארו אימפרזה טורבו 1999 2000 סמ"ק

מאזדה 3 ספיריט 2008 2000 סמ"ק

פורסם

די דומה:

טסט - 1800 ש"ח.

ביטוח - משתנה, תבדוק מול סוכן, החברות הישירות לא מוכנות לבטח.

טיפול (שמן) - כל 12500 לפי הוראות יצרן, בפועל הרוב מקדימים. שמן יקר, כ-300 ש"ח ל-4 ליטר (יש צורך ב-4.8 ליטר אאל"ט).

צריכת דלק (98 ) - 1:8 בינעירוני רגוע, 1:4 ומטה בנסיעה מבצעית.

אותו כנ"ל לגבי צמיגים (החלפה ברביעיות), טיימינג די זול (בסביבות 2000 ש"ח, כל 60K).

פורסם

חפש עלויות אחזקה של STI (לא WRX) ואתה בתמונה פלוס מינוס.

 

הרכב יקר לאחזקה בכל האספקטים, מה לעשות? ביצועים לא מגיעים בזול.

 

בנוכחי אתה נמצא על משבצת של ביצועים לש"ח במחיר שפוי (הקליאו)

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
לירין, ממש אין צורך לעשות טיימינג כל 60K,

כל 100K או ארבע שנים זה מספיק בהחלט.

 

ב- 99% מהמקרים יוחלף על זמן ולא על ק"מ.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

לא יודע מה אם כולכם אבל אני עושה כל 5000 ק'מ טיפול

וכמו שהזכירו השמן דיי יקר

 

הביטוח זה סיפור משל עצמו יש חברות שלא מוכנות בכלל לבטח

ויש חברות שדורשות גם מחירים אסטרונומים כ 19000 ש'ח

 

לגבי ה-EVO הברקסים נוראה יקרים

2.אחזקה וטיפול מסור מחייב

3.הרכב מאוד אמין

4.קלאצ' בלתי נסבל

5.כמובן שאחת סטנדרת זה לא להיט אבל קצת עיסוקים והאוטו נותן תמורה

6.שביררנו לגבי ביטוח קיבלתי למקיף עצאה של 21K על EVO9

זול:lol:

0502222535 לחלקים :-P

פורסם

יאללה איזה קאליברים יש פה כל הכבוד על המידע נראה מה עושים הלאה.:roll:

פורד אסקורט 1995 1600 סמ"ק

מאזדה לאנטיס 2002 1840 סמ"ק

סובארו אימפרזה טורבו 1999 2000 סמ"ק

מאזדה 3 ספיריט 2008 2000 סמ"ק

פורסם
זה מה שמופיע בספר טיפולים, 62500.

לא מתווכח אם צריך או לא (אבל אני מסכים איתך).

תיקון טעות, בספר מופיע 75K או 3 שנים (הקודם מבינהם כמובן).

ויש לי קבלה על טיימינג במרכזי שהבעלים הקודם עשה - 1759 אחרי הנחה.

פורסם

אימפרזה טורבו זה רכב יקר להחריד, בכל מובן.

 

דלק, טיפולים, חלפים וכו'.

 

לכותב התגובה שמעלי, האם אתה רציני? אתה חושב שאימפרזה טורבו זה רכב קל להחזקה? שאנשים בעלי הכנסה ממוצעת יכולים להחזיק בכיף?

פורסם

כן,אני חושב שכל מי שמחזיק מכונית מנהלים יכול להחזיק אימפרזה טורבו.

 

ביטוח 3500ש"ח,דלק 1ל8 בפקקים מטורפים,טיפול ממוצע 700 ש"ח. לא נורא כלכך.

 

לא רכב סטודנטים,אבל סביר מאוד.

STI 2004

 

 


×
×
  • תוכן חדש...