Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעש מוזר בהגה- טמפרה 94 [כ"ע]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,ברשותי פיאט טמפרה מודל 94 וכל פעם שאני מסובב את הגה הוא עושה רעש של טנק שעובר על פח.. רעש נוראי, שמתי שמן הגה, עבר טיפה הרעש אבל עכשיו הוא חזר.. ואני כבר לא יודע מה לעשות.. מה לפי דעתכםם התקלה..

 

תודה מראש לעונים:-D

 

אגב, אני צריך להחליף צמיגים.. המליצו לי על טייפון.. שמחירים הוא 800 שקל ..

אנחנו מוח ישראלי חושבים כחול יוצא לבן :]] חח .

פורסם
זה אומר שכשהוספת שמן הגה לא היה שמן הגה?

ממ היה שמן.. אבל הוא עדיין עושה רעש

גם שיש פול שמן הוא עושה עדיין תרעש אבל פחות..

אנחנו מוח ישראלי חושבים כחול יוצא לבן :]] חח .

פורסם

יש לי חבר שעובד בתחום והוא אמר לי שיכול להיות שצריך שמן אחר..? יכול להיות דבר שכזה?

אנחנו מוח ישראלי חושבים כחול יוצא לבן :]] חח .

פורסם

במידה שהרעש נישמע רק שאתה מזיז את ההגה. אים השמן מלוכלך וניראה מוקצף כניראה שיש אויר בשמן וזה מרעיש.תחליף את השמן בחדש,ואים שוב יהיה אויר כניראה שיונק אויר מהחיבורים או מהצינור יניקה (העבה)מהמיכל,במידה והצינור רטוב (תיגע בו ותרגיש)מבחוץ תחליף ותקפיד להחליפו בצינור יניקה הידראולי (לחץ נמוך)שעומד בשמן הגה.אים הצינורות בסדר ועדין יונק אויר,"משאבה".

פורסם

טוב תודה רבה לכם.. אם יש למישהו עוד תגובות אני ישמח:]

אנחנו מוח ישראלי חושבים כחול יוצא לבן :]] חח .

×
×
  • תוכן חדש...