Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ג'טה חדשה(2009)

צריך 2 רמקולים או קומפונטים 6.5 לדלתות אחוריות.

2 רמקולים 6X9 למגש האחורי.

מגבר וסאב.

2 רמקולים קדמיים ורדיו דיסק יש.

מעדיף חדש.

אוהב לשמוע עם הרבה באסים לא חייב את הרמקולים הכי מתוחכמים שיש לכל אלה שיגידו שזה לא כסף.

מי שיכול לעזור שיעזור תודה!

פורסם

אני לא הכי מבין בתחום

אבל מקריאה מעמיקה בפורום מה שחשוב זה הבמה הקדמית

מקדימה באוטו איזה גודל הרמקולים?

למה שלא תעביר את הרמקולים מקדימה לאחורה

תשקיע בסט קומפוננט טוב לבמה קדמית, תביאט מגבר וסאב

מה אתה אומר?

פורסם

אני חושב שהבחור למעלה מחפש לעשות כמה שיותר רעש ולא במה קדמית ולא נעליים.

 

אבל מה שכן ה6X9 היא הוצאה מיותרת שאת הכסף הזה אתה יכול להשקיע בסאב יותר חזק.

 

מה עם רדיו דיסק?

פורסם

הרמקולים הקדמיים הם גם 6.5 והבנתי שזה בלקאונט כמו הרדיו דיסק המקורי בפולקסווגאן אני שמתי פויניר 6100BT מארה"ב.

לגבי במה קדמית ורעש אני לא שומע מעל 30-35 אני פשוט לא רוצה רעש צורם גם בווליום הזה ומעדיף רמקולים עם צליל כמה שיותר עמוק ולא ווקאלי תודה.

פורסם

בתקציב הזה אתה יכול לקנות אחלה מערכת

להעביר את הרמקולים הקדמיים אחורה ולחברם לרדיו דיסק

להביא זוג קומפוננט מעולה +סאב שישבו על מגבר ארבעה ערוצים

רק תגיד את דעתך ומפה אפשר להמליץ לך

פורסם

עדיף קומפוננט מקדימה במקום המקוריים שיש לך עכשיו .

ההמלצה שלי היא כזו במידה ואתה לוקח קומפוננט לקדימה:

מורל טמפו, מגבר 1004jbl וסאב c12 או p2 או es2500 יד שניה.

פורסם

אין בעיה אני אזיז את הרמקולים הקדמיים אחורה.

יש לי רק שאלה בכל מקרה עדיף קומפוננטים על רמקולים 6.5..?

ובלי 6X9 יהיה מספיק סראונד..?

בקשר למגבר ולסאב נראה לי שאני אלך על ההמלצה עם הC12

פורסם

הרכבתי השבוע מערכת ב-2900 ש"ח

המערכת כוללת :

רדיו דיסק של סוני דגם: GT570 או קלריון דגם: DB286 USB ,

מגבר 4 ערוצים של חברת אלמני 100W*4 RMS ,

סט קומפוננט דגם של : soundstream , זוג רמקולים 6X9 דגם של : lightning audio ,

סאבוופר של חברת פיוניר הדגם הכי חדש בשוק 400W RMS שני סללים

 

והייתה לי אפשרות לקחת את המערכת בלי הרדיו דיסק בשווי של 2200

פורסם
הרכבתי השבוע מערכת ב-2900 ש"ח

המערכת כוללת :

רדיו דיסק של סוני דגם: GT570 או קלריון דגם: DB286 USB ,

מגבר 4 ערוצים של חברת אלמני 100W*4 RMS ,

סט קומפוננט דגם של : soundstream , זוג רמקולים 6X9 דגם של : lightning audio ,

סאבוופר של חברת פיוניר הדגם הכי חדש בשוק 400W RMS שני סללים

 

והייתה לי אפשרות לקחת את המערכת בלי הרדיו דיסק בשווי של 2200

 

אוקייי ואיך היא אתה מרוצה?

×
×
  • תוכן חדש...