Jump to content

maor1988

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של maor1988

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הרכבתי השבוע מערכת ב-2900 ש"ח המערכת כוללת : רדיו דיסק של סוני דגם: GT570 או קלריון דגם: DB286 USB , מגבר 4 ערוצים של חברת אלמני 100W*4 RMS , סט קומפוננט דגם של : soundstream , זוג רמקולים 6X9 דגם של : lightning audio , סאבוופר של חברת פיוניר הדגם הכי חדש בשוק 400W RMS שני סללים והייתה לי אפשרות לקחת את המערכת בלי הרדיו דיסק בשווי של 2200
  2. בדרך כלל זה שהפנל לא יושב כמו שצריך
×
×
  • תוכן חדש...