Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כש-Madisound הופך להיות דף הבית.

כשאתה יושב באוטו של חבר ואיך שהמערכת מתחילה לעבוד, אתה ישר נכנס להגדרות במכשיר.

כשאתה נמצא במועדון ומחפש את הבמה,ואתה מתעצבן שאין במה...

 

 

:screwy: :screwy: :screwy: :screwy: :screwy:

בשיפוצים...

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כשלפני שאתה קונה רכב חדש, אתה הופך את כל האינטרנט כדי לראות את המבנה של הדלתות הקדמיות כדי שתוכל לעשות איטום כמו בן אדם.

 

(קניתי רכב לפני שנכנסתי לאודיו לרכב :))

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

כשיש לך כסף לקנות את הרכב במזומן אבל בשביל להרים את המערכת אתה לוקח הלוואה לשנתיים :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כשאתה מגיע לרכב הדגמה אם אלמנטים ומתחיל לבדוק עומק של דלת ורוחב הקורה...

 

 

כשגג שרוף ומראה חיצוני כבר לא בראש הרשימה "לטפל בהזדמנות ראשונה" .

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

אדגר, יש אנשים שעדיין לא הבינו את העניין

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

כשאתה מחפש לקנות אוטו ביד 2 והבחור כותב "כולל מערכת יוקרתית"

ואתה מתקשר אליו וקודם כל שואל אותו איזה מערכת יש באוטו...

כשהוא עונה לך שיש לו ביוניר דולבינים, אתה אומר לך עצמך "אוטו של ע****"

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם

כשאתה חולם בלילה על איך לבנות פלטה למגבר, והאם בכלל היא תישב טוב- בגלל המבנה המוזר של קיר הכיסאות בבגאג' ( קרה לי אישית )

 

:lol:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

-כשאתה קורא את השרשור וצוחק מכל פוסט כי זה בדיוק מה שקורא לך:lol: :lol:

-כשאתה מתכנן לקנות אוטו רק לי גודל הבגז' עם התיבה תיכנס או לא:wink: :wink:

-כשאתה מתעצבן שהנסיעה ניגמרת כי בא לך להמשיך לשמוע את המערכת:?

-כשהחדר שלך ניראה כמו חנות מערכות עם תיבות סאבים ומגברים:twisted:

-שכשמשעמם לך אתה חושב רק איזה תיבה לבנות לסאב שתוציא ממנו יותר:-P

-כשאתה מרגיש שקארספורום משפחה:oops:

-כשאתה יוצא מיד למרפסת כשאתה שומע רעש באס גם אם זה רכב דיזל בטעות:loco:

-כשזה החיים שלך בגדול..:shock2:

-כשתיבה כפולה מחרמנת אותך יותר מחברה שלך..:inlove:

-כשאמא שלך מתווכחת איתך כל הזמן להפסיק לקנות "בוקסות" ולקנות לעצמך איזה ג'ינס חדש:drinking:

-כשאתה מאחר לבית ספר בגלל שסרול ביאס אותך לגבי המערכת שלך ואתה מחפש כל הלילה דילים לשידרוג חדש ביד 2:type: :morning: (הכל מאהבה ! :p )

-כשאתה בכלל מגיב בפוסט הזה:smilecolr

-כשאתה קונה מגבר חדש ומת לדעת מה SROOL יגיד לך עליו כי הדעה שלו חשובה לך יתר מהכל :popcorn::screwy:

-כשאתה מתחיל לשכנע חברים להיכנס לתחום המערכות כי כואב לך לראות שהם לא מבינים כלום ויש להם מערכת ביוניר ב8אלף שקל ושומעים זוועת עולם:bad-word: :bad-word:

-כשאתה קונה רכב לפי איך שאתה חושב שישמעו בו ולא לפי הצרכים שלך:mad:

-כשאתה לא ידוע עם לקנות פיאט אונו כאוטו ראשון כי אתה לא בטוח שיכנס שם דאבל סאב (אמיתי לחלוטין..):puppydoge

-כשאתה ניכנס לאוטו של דודה שלך ואתה מתחיל להתעסק בכיוונים של המערכת עד שתישמע הכי טוב..אבל יש לה רמקולים מקוריים אז לא..:rofl: :rofl:

-כשאתה לא מדבר WATT אלה RMS:turn-l:

-כשאתה משדרג סאב עוד לפני שהכנסת אותו לאוטו..(אמיתי קרה לי..):mm_cool:

-כשאתה אומר לדודה שלך "את יודעת מה היה קורא לך פה עם הייתי שם לך תמערכת שלי"..(:smilecolr )

-כשאתה עובד בתור מלצר בלאפייט בלוד! ורונן הDJ לא מבין שהוא יכול להוציא יותר באס מרביעיית 18" ואתה מתעצבן כשאתה שומע רק טוויטריםם!!...:snipersmi

-כשאתה יושב עם הרב מלצרים והמלצרים לפני האירוע ישיבת צוות וכולם מדברים על המערכת שלהם ואתה מגחגך בתוך עצמך ואמור" אם הייתם יודעים מה יש לי הייתם שותקים.."

-כשבגיל 17 וחצי יש לך ניסיון עם כלכך הרבה ציוד שאנשים בני 30 לא הספיקו להעביר בידיים :p:fist:

-כשבגיל 17 וחצי אתה מתקין מערכות לכל השכונה ומוציא פלאיירים ולא מפסיקים לדפוק בדלת "בוא תגיד לי עם המערכת טובה.." ואתה כמובן מצטער לומאר לא שיש לך פה עוד הרבה "כיוונים" לעשות..

-כשאתה רוצה להיות ברמה של יוסי אלפיין והוא האינדירה גאנדי שלך:king: :king:

 

כשאתה מת להמשיך לתת עוד סיבות כי יש לך מלא,אתה הרי אודיופיל בנשמה..הכלעלי פה כמובן מקווה שתיזדהו עם המחלה הנעימה הזאת :p

 

ג'ינו.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12


×
×
  • תוכן חדש...