Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי ניסן טראנו ארוך דיזל מודל 2001 יד שניה ולאחר בדיקה קצרה האוטו נראה סביר.

אממה- לאוטו החליפו לוח שעונים והבעלים הקדים וסיפר שזה קרה ב- 70K והאוטו כרגע עומד על 170K

אפילו שהמחוון מראה רק 100K, שאלתי היא האם בכלל לא להתעסק ולדפדף הלאה או שכדאי להמשיך לבדיקה

במכון (בכל זאת כמעט 1000 ש"ח)

תודה מראש, ירמי

כמובן שאם אתם יודעים על רכב בדרגת המחיר הזו אשמח לשמוע המלצות ודיעות

פורסם

לא הבנתי את השאלה שלך!

האם טרנו זה רכב טוב?

האם הק"מ סביר?

האם החלפת לו השעונים סבירה?

האם הבנאדם נוכל...?

 

תקלות לוח שעונים בטרנו היו בעיה ידועה ותוקנו ע"י היבואן.

צריך להיות לכך תיעוד עם הק"מ בו בוצעה העבודה.

לגבי טרנו מנוע 3.0 עדיף משמעותית על ה 2.7 קח זאת בחשבון.

אם מצאת אוטו שמור ומטופל מדובר ברכב מוצלח.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לא הבנתי את השאלה שלך!

האם טרנו זה רכב טוב?

האם הק"מ סביר?

האם החלפת לו השעונים סבירה?

האם הבנאדם נוכל...?

 

תקלות לוח שעונים בטרנו היו בעיה ידועה ותוקנו ע"י היבואן.

צריך להיות לכך תיעוד עם הק"מ בו בוצעה העבודה.

לגבי טרנו מנוע 3.0 עדיף משמעותית על ה 2.7 קח זאת בחשבון.

אם מצאת אוטו שמור ומטופל מדובר ברכב מוצלח.

 

האם החלפת לוח שעונים יכולה לרמוז על נסיון לזייף בקילומטרז'?

הם טוענים שיש ספר טיפולים (עוד לא ראיתי אותו) שבו זה רשום אבל בעל המוסך הוא שכן

של הניסן כך שאני לא יודע.

ניסן אמור להיות רכב טוב ואמין לפי המעט שאני יודע, אשמח לשמוע את דעתך.

תודה סולל

ירמי

×
×
  • תוכן חדש...