Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאןיונג מוסו - שיפוץ ברקסים


bagira
שימו לב! השרשור הזה בן 5256 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב, אז הגיע הזמן להחליף במוסו דיסקים קדמיים+רפידות ודיסקים אחוריים+רפידות.

 

תכלס, עשיתי ברכבים שונים את העבודה הזאת והיא פשוטה ומהירה (יחסית).

 

אז ניגשתי למוסך הקבוע שלי (מוסך מורשה רייזמן בחיפה) ורבע שעה אחרי ששח"ל הצליחו להסדיר לי דופק ונשימה נזכרתי שהם דורשים 2400 ש"ח (לא כולל מעמ) על העבודה הזאת ומייד התעלפתי שוב!

 

להגנתם הם טענו שבגלל שהרכב 4X4 אז יש פה עבודה מרובה בפירוק הנאבות לפני פירוק הדיסק, זה יקח יום עבודה שלם וזה מייקר בצורה משמעותית.

 

אז השאלה הנשאלת היא, האם באמת מדובר באיזה עבודה ארוכה ומסובכת?

האם כל מוסך סביר שמטפל במאגנום/היילאקס וכו' יוכל לעשות את העבודה?

האם יש למישהוא פה הצעת מחיר יותר שפויה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2400 ?!, נשמע הזוי לחלוטין לברקסים :shock:.

 

תיראה אני לא יודע איך זה הולך בדיוק במוסו אבל אני החלפתי לפני כחודש בערך רפידות וחרטתי את הדיסקים הקדמיים.

העבודה בוצעה בג'ימני גם הוא 4X4 כמובן בעל לוקרים אוטומטים וממש לא לקחה הרבה זמן אם אני זוכר נכון אז אחרי שהדיסקים הגיעו מחריטה לקח פחות משעה להרכביב אותם ואת הרפידות חזרה הפירוק שלהם הייה גם הוא מהיר למדי.

 

המחיר ? 400 ש"ח כולל עבודה ומע"מ להחלפת רפידות קידמיות + חריטת דיסקים קידמיים.

 

הייתי מציע לך לברר במוסך של טיוטה למשל ולשאול כמה עולה אותה עבודה בהיילקס למשל כדי לקבל מושג כללי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע איך זה ברכב שלך אבל החלפתי מספיק צלחות קדמיות ב D-MAX 4X4 ואני יכול להגיד לך שבשביל להוריד את הצלחת צריך לפתוח את האום של הנאבה אבל זה לא כל כך הרבה עבודה. אני חושב שלפי הספר זה כל צד שעה עבודה, תוסיף לזה עלויות של החלקים ותראה כמה זה יוצא, פלוס אמרת שגם עשית ברקסים מאחורה אז תוסיף גם את העבודה הזאת וניראה לי שתגיע למחיר הזה (שעת עבודה במוסך מורשה זה 200+ ש"ח, לא?) חריטה אצי במוסך היו לוקחים 160 ש"ח, פלוס 2 סטים דסקיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון העבר (לא שלי, אלא של הבעלים הקודמים ע"פ קבלות)

ברקסטון המחיר ל 4 ברקסים מקוריים 2500 כולל מע"מ

לדעתי זה הזווי, בכסף הזה חבל לעצור....

מצאתי משהו מעניין. אתר בשם תן-גז שמוכר לך שרותים רכב ואתה בוחר איזה מוסך באזורך.

אני לא בדקתי אותם אבל המחיר נשמע לי סביר, סביב ה 560+ מע"מ לכל ארבעת הגלגלים נשמע הגיוני.

אם תחליט לבדוק אותם אנא ידע אותנו לגבי איכות המוצר

 

אבי.

Untitled-1 copy.jpg

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

עדכון למען הדורות הבאים:

 

הייתי השבוע במוסך רון בצק פוסט (בעקבות המלצה של רפי לין).

 

הבשורות הטובות עבורי הן לא רק שהמוסך מתמחה ברכבי 4X4 אלא גם לבעל הבית יש מוסו כבר זמן רב.

אני מחנה את הרכב, נכנס למוסך וקולט עוד 2 מוסו באמצע טיפול.

 

הוחלפו זוג דיסקים קדמיים + רפידות חדשות.

זוג דיסקים אחוריים + רפידות חדשות.

זוג סנדלים לבלימה של בלם היד.

החלפה של שמן הבלימה.

כיוון של בלם היד.

 

 

הנזק, 1550 ש"ח כולל מעמ וכולל כוס קפה :wink:.

משך העבודה - שעה וחצי עבודה אינטנסיבית של מכונאי אחד שרואים שעשה זאת פעמים מרובות.

 

 

 

חלק מהעלות הזולה יותר הוא כמובן השימוש בחלקים חליפיים ולא מקוריים.הקטע הכי מצחיק הוא שכשהביאו את החלקים מהמחסן ראיתי שהם מקוריים אבל של דייהו. ככה שבעצם קיבלתי חלקים מקוריים אבל חליפיים :lol:

 

בינתיים אני נמנע מבלימות חריפות (לאיזה 1000 ק"מ) אז אין לי מה לדווח על איזה שינוי משמעותי.

 

דרך אגב, גיליתי שאם אני מגדיל את הג'אנטים שלי ב 1 אינצ (כמו ברקסטון), אני יכול גם לעבור לדיסקים קידמיים של רקסטון (שגדולים יותר).

 

מי אמר שיפורים ולא קיבל :twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה איתכם אני בגאלופר שלי החלפתי רפידות כמו בכל רכב פרטי לבד

סך העלות 100 ש"ח לרפידות(לה היה צורך בחריטה או החלפת דיסק)

ומקסימום שעה וחצי עבודה של פירוק והרכבה בחושך...........עליי

יום מקסים לכולם יותר נכון לילה:roll:

התחדשתי בוולוו 240 1983

:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפת רפידות בלבד היא באמת כמו בכל רכב אחר.

החלק היותר בעייתי ברכבי 4X4 הוא בפירוק הדיסק כי אתה צריך לפרק (וכמובן גם לדעת להרכיב) את הלוקרים (הידניים או האוטומטים).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5256 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...