Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוושת בלם שוקעת בפיג'ו 205 -1997


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6109 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב !

מכיוון שלדברייך משאבת הבלם לא נזלה ולא נזל ממנה נוזל בלמים, מכאן שאין חשש לדיאפרגמת הבלם.

בקשר לשיפוץ משאבת הבלם הישנה, לא הייתי עושה זאת, בעיקר כאשר עלותה של משאבת בלם זניחה 120 שקל בלבד.

ותוצאות השיפוץ, יכולות להכריע בין בלימה בשעת חרום לחוסר בלימה, ומכיוון שהחיים יפים, מוטב לא לסכן אותם.

בברכת שנה טובה וגמר חתימה טובה.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום לכולם!

אם אתם כבר בנושא של נוזל בלמים ב205 יש לי שאלה.

מה הסף של נוזל הבלמים האמור להיראות בתוך המיכל? פשוט אני וחבר מילאנו אצלו נוזל בלמים בגלל שנדלקה לו המנור אבל זה עדיין לא נראה לי מספיק והמנורה לא אמינה.

 

תודה.

צח.

פורסם

ממש מלא עד הסוף. כמובן כשאתה מחזיר את הפקק שלא ישפך החוצה ,אבל בעיקרון המקס' זה שיהיה מלא עד הסוף, ואם נדלקה לך המנורה זה אומר שהמפלס ירד מתחת לקו המינמום ,וצריך לבדוק לאן נעלם הנוזל , תאתר תחילה נזילות במשאבות מאחורה ,או צינורות סדוקים. ואחר מכן טפל במפלס.

 

נוזל לא נעלם , וצריך לטפל בבעיה בהקדם האפשרי.

 

 

תודה לך צביקה , אני אזרוק את המשאבה הישנה .

HONDA CIVIC LS

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בקשר לניקוז אוויר ממסטר סילנדר "משאבה מרכזית", אם שלב זה לא בוצע בעת התקנת ,אבל בוצע ניקוז אוויר מהפטמות עם החלפת כל הנוזל . והבלימה מצוניית , אם יש מצב שיצוצו בעיות אח"כ , ומה ניתן לעשות או לתקן עכשיו ?

 

לפרק הכל ולנקז אוויר מהמשאבה , או שכבר לא יעזור עכשיו ?

 

המשאבה כבר 3 שבועות מורכבת ואין שום בעיות עם הבלימה והדוושה.

 

 

בברכה

שוקי,

HONDA CIVIC LS

×
×
  • תוכן חדש...