Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוושת בלם שוקעת בפיג'ו 205 -1997


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה ימים זה התחיל , הדוושה לפעמים צונחת , אם אני עוזב ושוב לוחץ היא חוזרת למצב הרגיל , אין שום נזילות , החשד העיקרי זה משאבת בלם ראשית .

 

אמרו שגם ייתכן שזה אויר במערכת הבלמים , באתי לנקז אויר בעזרת חבר , שפמפם על הדוושה כמה פעמים והחזיק אותה למטה , פתחתי את פטמת הניקוז , וכמעט ולא יוצא נוזל בלמים , כשהייתי עושה את זה לפני , היה משפריץ בחוזקה , זה גם סימפטום של משאבה תקולה ?

 

ביררתי על מחירה של משאבה חדשה מייצור איטלקי של SAMKO 120 ש"ח .

 

כמה עולה מקורית ?

וכמה זמן חליפית מחזיקה ?

 

ומה הסיבה שהנוזל לא השפריץ ובמקום זה רק טיפטף בקושי ?

 

תודה לעוזרים.

HONDA CIVIC LS

פורסם

שלום.

 

יש לי בדיוק רכב כמו שלך, אפילו אותו מודל.

גם התקלה שאתה מתאר היתה לפני שנה.

 

החלף משאבה מרכזית, בצע ניקוז, וסע לשלום.

 

מנסיון- ממליץ לא לנסוע עם הרכב!

אני כמעט נכנסתי ברכב שדחיתי את הטיפול בתקלה.

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

פורסם

שלום רב !

משאבת הבלט תקולה, ולכן לא בונה לחץ, ולכן שמן לא מתנקז מפיטמת הניקוז.

החלף משאבת בלם מרכזית , מומלץ בחום במוסך בלבד, והם בוודאי יבדקו גם את המשאבה וגם את החשד לצינור בלם סתום.

קבל בחום את המלצתו של המגיב מעלי.

שנה טובה וזהירה בדרכים.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

איך בודקים חשש לצינור בלם סתום ?

 

הרכב ימשוך לצד התקין ? ((בגלל שהרפידות לא נצמדות כראוי לצלחת בעקבות לחץ לא תקין של נוזל בלמים ))

 

או שיש עוד דרכים לבדוק צינור סתום ?

 

בדקתי סדקים למיניהם בצינורות הקדמיים ,הם נראים במצב טוב.

HONDA CIVIC LS

פורסם
.

 

כמה עולה מקורית ?

וכמה זמן חליפית מחזיקה ?

 

ומה הסיבה שהנוזל לא השפריץ ובמקום זה רק טיפטף בקושי ?

 

תודה לעוזרים.

 

חליפי איטלקי לא תשרוד לך הרבה שלי מתה אחרי 4 חודשים.

 

כנראה שהמשאבה שלך לא מצליחה לבנות לחץ ועל כן הנוזל לא יצא בלחץ.

 

האם ניסת לנקז אוויר בשנית לאחר הניסיון הראשון? כי יכול להיות שהוצאת רק אוויר.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

אולי אצלך זה היה סתם צירוף מקרים , מבירורים שעשיתי אצלנו באיזור , רק משאבות איטלקיות נמצאות בשוק , לאלה שהחליפו ברכבם ,לאיזה סוג החלפתם ומה היתה עלות החלק ?

 

לגבי ניקוז נוסף ,לא עשיתי , ואני מאמין שזה לא יעזור גם .

תודה לכם.

HONDA CIVIC LS

פורסם

עידכון!

 

הוחלפה היום המשאבה המרכזית , הכל עובד כמו שצריך , קניתי בסוף את האיטלקית , העבודה בוצעה לבד על ידי , בוצע ניקוז אוויר מעמיק וקפדני, נבדק הרכב בשטח פתוח , ובמהיריות שונות , נבדקה בלימת חירום, הכל תקין . מפלס נוזל בלמים תקין.

אין יותר את תחושת הספוגיות בדוושה, הרכב בולם מצויין , הנוזל הוחלף בכל המערכת ,המשכתי לנקז עד שיצא נוזל נקי לחלוטין מכל 4 פתחי הניקוז , תוך שמירה על מפלס תקין של נוזל במיכל של הנוזל בלמים.

 

בסה"כ לקח לי חצי שעה פירוק והרכבה של המשאבה , וחצי שעה ניקוז אוויר.

 

מצרף כמה תמונות לעבודה שבוצעה.

בתמונה האחרונה צילמתי את הצד הפנימי שנכנס בתוך הבוסטר של המשאבה הישנה, הוא נראה כזה שרוף , זה לא חלודה , מה זה יכול להיות , ומה הסיבה שהחלק נראה כך , הוא עבר התחממות ??

 

ועוד שאלה , לשמור את המשאבה הישנה,היא כנראה המקורית , אפשר לשפץ אותה אח"כ ? או פשוט לזרוק ולא שווה להתעסק עם זה ?

DSC00175.jpg

DSC00176.jpg

DSC00177.jpg

DSC00178.jpg

DSC00179.jpg

DSC00180.jpg

HONDA CIVIC LS

פורסם

שלום רב !

המראה השרוף לדברייך הוא מראה פנימי של מגבר הבלם, לאחר איכול של נוזל הבלמים החריף ,שחדר פנימה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

רון אוחנה הסביר לי פעם ,שנוזל בלמים שמסתובב בתוך הבוסטר הורס את הדיאפרגמה של הבוסטר.

 

האם היה לך איבוד של נוזל בלמים?

 

אם כן, האם שאבת את הנוזל בלמים שקיים לך בתוך הבוסטר?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

זה הנושא הראשון שעלה לי בראש נוזל בלמים שפוגע בדיאפרגמה, אך מכיוון שנוזל בלמים לא תוקף גומי, אך יתכן והוא לא תוקף גומיות הנמצאות במשאבות הבלם, ובמשאבה המרכזית, אך את הגומי של דיאפרגמת מגבר הבלם, הוא כן תוקף.

בוא נמתין לחווח דעת נוספת, של מוסמכים בנושא.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שנה וחצי הרכב בבעולתי לא היה איבוד של טיפת נוזל בלמים אחת.

 

אני תמיד עוקב אחרי המפלס ואף פעם לא ירד , וגם לא הוספתי אף פעם ,רק שלפני חודשיים בערך הוחלפו משאבות וסנדלים ודרמים מאחורה , ואז הוחלף הנוזל בנוזל חדש . וגם אחרי ביצוע עבודה זו , לא היה איבוד בנוזל בלמים בכלל.

HONDA CIVIC LS

×
×
  • תוכן חדש...