Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קנס על נסיעה בנת"צ לאורך 200 מטר (4 שניות) WTF?!


שימו לב! השרשור הזה בן 4853 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן,

במסגרת מקום עבודתי (ביה"ח רמבם בחיפה) אני נוסע כמעט כל יום דרך רחוב העצמאות שבעיר התחתית, היום הפתיעה אותי שם ניידת ונתנה לי דוח על זה שנסעתי בנת"צ ממש לפני הפנייה לכיוון ביה"ח רמבם, מי שמכיר טוב את האזור (ממש מול הסוכניות רכב סיאט וכדומה ששם) יודע שאין שום דרך לפנות ימינה לכיוון רמבם מבלי לעלות על הנת"צ!

 

לכן, אני מעלה תמונה ואני שואל: האם יש כאן עילה למשפט\ביטול דוח? זה ממש לא פייר ולדעתי ממש קטנוניות של השוטר, הכביש היה כמעט ריק והסברתי לו שאני בדיוק מטר לפני שקרא לי לעצור בצד אני עליתי על הנת"צ (והוא ראה את זה).

 

בתמונה רואים את הרכב שלי שבדיוק עולה על הנת"צ ואת המנייא****ם שעומדים בתחנת האוטובוס וקפצו עלי שאני יעצור בצד, החצים הקטנים שבתמונה מראים את נתיב הנסיעה שלי.

 

אוהד.

14092009092.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לי זה קרה בדיוק בצד השני (השוטרים עמדו בתחנת אוטובוס של הסוכנות של SEAT, ללא הניידת).

 

באתי מכיוון לין, השתלבתי ומן הסתם חייבים לעבור דרך הנת"צ.

 

אחרי דקות ארוכות של הסברים השוטר ויתר לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא אותו הדבר. במקרה המתואר אתה נאלץ לעבור בנתיב תחבורה ציבורית כדי לפנות משם ימינה.

אוהד, הסברת את זה לשוטרים? מה הם אמרו? היית עם וינקר ימינה כשעצרו אותך?

אני כשאני נוסע בנתיב שאסור לי לנסוע בו אני תמיד מדליק וינקר גם אם זה הרבה לפני הפניה, כדי שלא יהיה ספק שאני נוסע שם רק כדי לפנות ימינה או שמאלה.

לפי ההיגיון נראה שאפשר לצאת זכאי במשפט, הרי אי אפשר להגיד לך לעבור נתיב רק 10 מטר לפני הפניה, כי יש מצבים שהכביש עמוס ואז כדי לא לנסוע בנת"צ תצטרך בעצם להידחף בסוף התור כדי לפנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה עבר לי בראש בפעמים האחרונות שהייתי שם.

אם אתה לא נכנס 200 מטר לפני זה, לא תוכל להשתלב שם לעולם ותאלץ להמשיך ישר במשך 3 קילומטרים, בלי אפשרות להסתובב.

 

כאילו שהמקום עוצב בשביל להיות נוח לשוטרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה למי שענה, MikiR - התכוונתי שנסעתי על הנת"צ בסך הכל מרגע העליה עליו עד העצירה = 4 שניות.

 

מי שעצר אותי זה שוטר ושוטרת, הניידת וה2 שוטרים עמדו שם בתחנת אוטובוס ולא ראיתי אותם כי היה רכב 4-5 מטר מלפניי והוא בדיוק הסתיר לי לפני החצי סיבוב שם.

בדיוק איך שעליתי על הנת"צ תוך כדי איתות כמובן השוטרת קפצה לכביש ועצרה אותי (אני לא יודע אם היא ראתה את האיתות - יש מצב שכיביתי אותו ישר איך שסיימתי את המעבר),מרוב שהייתי קרוב למשטרה והיא הבהילה אותי אפשר להגיד עצרתי ככה שרבע מהרכב שלי (רבע "תחת של האוטו") היה עדיין על הנת"צ וכל שאר הרכב עומד באלכסון על שטח הכניסה לתחנת האוטובוס, העצירה התבצעה בצורה כזו כי אם הייתי מנסה להתיישר בשטח הכניסה לתחנת אוטובוס הייתי פשוט דורס את השוטרת.

 

אז היא עצרה אותי ובעצבים: "שלום! בדיקת רשיונות! ולמה אתה נוסע בנת"צ?"

עניתי: "כי אני פונה לביה"ח רמבם"

- התעלמה ורצה לניידת עם הרשיון שלי.

 

אחרי 5 דקות בא השוטר (שמן ומבוגר, אבל נחמד).

"מה יש לך להגיד להגנתך?"

- אני עובד כאן ברמבם ופניתי כדי לפנות ימינה בצומת.

"אבל יש לך עוד 400 מטר!!"

- אני לא יודע אם יש לי 400 מטר, אני בטוח שיש לי פחות אבל זה לא העניין, אני סך הכל פונה ימינה ולא נוסע על הנת"צ.

"בסדר לא לקחתי מטר מדידה"

- חוץ מזה הפניה ממש כאן נסיעה של 4-5 שניות.

"טוב תקשיב, אתה בוחר: יש את הכבד= 4 נקודות ו500 ש"ח , יש את הבינוני = רק 250, ויש אזהרה, מה אתה רוצה?

- את הקל ביותר (עם חיוך דבילי).

הלך לניידת, אחרי 5 דקות חזר:

"נתתי לך 250 שקל".

- בשביל מה ? לממן את קופת המשטרה והמדינה? אני לא מבין, אני מסביר לך שאני עובד כאן ברמבם ורק פניתי ימינה, אני לא רציתי לדפוק אף אחד מהנהגים בשביל לקצר את הדרך, אני בסך הכל פונה ימינה כי אי אפשר שלא לעלות על הנת"צ בשביל הלגיע לביה"ח!.

"עכשיו אתה מדבר לא יפה והתחיל להתעצבן"

- לקחתי את הדוח והלכתי.

 

קיצר יש מה לעשות?

 

אוהד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שלא אמרת שאתה רוצה לפנות ימינה לפני התחנת דלק.(100 מ' לפני הצומת).

דוח קטנוני ומעצבן. אם יש לך זמן ורצון, תבקש להישפט.

או שתמיר באזהרה(אם אתה זכאי לכך).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה רשום על הדו"ח בדברי השוטר ובדברי הנהג?

תוציא מהעבודה תדפיס שעבדת היום בין השעות X-Y, ותגיש בקשה להשפט.

בבית המשפט תראה לשופט שמדובר במרחק סביר מהצומת וכי היית בדרכך לעבודה (בצירוף התדפיס המוכיח שעבדת היום והתחלת משמרת סמוך למועד הדו"ח) ולכן היית חייב לפנות שם ימינה, וכדי לפנות ימינה חייבים לעלות על נתיב התחבורה הציבורית.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראו , כ50 מטר לפני הפניה ימינה, מסומנים על הנת"צ 3-4 חצים המורים שיש אפשרות להמשיך ישר (בצבע צהוב נת"צ בלבד) ומשם עליהם מתפצלים 3-4 חצים (בצבע לבן) שמאפשרים לנסוע ימינה. (זאת אומרת 3-4 חצים שמאפשרים לנסוע ישר בלבד לנת"צ או ימינה למי שרוצה).

 

זאת אומרת, במידה ואני אלך להישפט, השופט יכול להגיד לי שיכלתי להמשיך ישר על הנתיב הרגיל ו50 מטר לפני לעלות על הנת"צ ולפנות ימינה כמו שהחצים מורים, נכון ? (ואז להגיד שבזבזתי את זמנו היקר ועכשיו מגיע לי 500 שקל ו4 נקודות).

 

בקשר לדוח מחר אני אסרוק ואצלם בדיוק מה שרשום, אבל בעיקר רשום שם שעברתי מול מוסך מזדה (משהו כזה, איפה יש שם מוסך מזדה אני לא זוכר) תוך כדי נסיעה על נת"צ ואז הוא עצר אותי על סעיף "משהו כזה וכזה".

 

דברי הנהג: נוסע לרמב"ם לעבודה.

 

אוהד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצויין. ציינת שאתה נוסע לעבודה ולא המצאת משהו.

עכשיו תחזור לשטח, תבדוק אם יש מוסך מאזדה ובמידה ולא - תצלם את המקום כך שרואים את ה"חנות צמיגים והתקנות" שציינת בציור שלך ביחס לפנייה.

 

גש למשפט, תראה לשוטר שנכנסת בסמוך למוסך וכי הפנייה היא בסה"כ 150 מטר משם.

כמו כן תציין שהיה מדובר בשעת בוקר/צהריים והכביש לא היה פנוי, בלשון המעטה, ולכן עברת לנתיב הימני כאשר הייתה לך האפשרות בכדי לא להחמיץ את הפנייה.

 

לדעתי (ואין מדובר בייעוץ משפטי כלשהו) - השופט יזכה אותך.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאחורי תחנת האוטובוס וממש מול תחנת הדלק יש את מחלקת הפחחות של מוסך "נעמה" שהוא מורשה מזדה.

השוטר לא המציא אבל לפי מה שאתה אומר הוא פשוט רצה להגיע כנראה למכסה היומית של הקנסות.

לדעתי יש לך שתי אופציות:

האחת היא לשלם ולאכול את החרא שמדינת ישראל והמשטרה מאכילות אותנו.

השנייה היא פשוט להלחם ולבקש להישפט ולפי דעתי יש לך סיכוי טוב לצאת זכאי אם תיפול על שופט הגיוני. פשוט התהליך יכלול הרבה כאבי ראש ועצבים מול מערכת אטומה.

בכל מקרה שיהיה בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכביש היה כמעט ריק

 

תראו , כ50 מטר לפני הפניה ימינה, מסומנים על הנת"צ 3-4 חצים המורים שיש אפשרות להמשיך ישר (בצבע צהוב נת"צ בלבד) ומשם עליהם מתפצלים 3-4 חצים (בצבע לבן) שמאפשרים לנסוע ימינה. (זאת אומרת 3-4 חצים שמאפשרים לנסוע ישר בלבד לנת"צ או ימינה למי שרוצה).

 

כמו כן תציין שהיה מדובר בשעת בוקר/צהריים והכביש לא היה פנוי, בלשון המעטה, ולכן עברת לנתיב הימני כאשר הייתה לך האפשרות בכדי לא להחמיץ את הפנייה.

 

דיסקו,

אוהד כותב (ציטוט ראשון) שהכביש כמעט ריק. לא צריך לסלף עובדות אלה לדקדק בהן. שהכביש ריק או לא בשעות כאלה ואחרות יודע להעיד גם השוטר ויודע גם השופט אם הוא גר באזור ולכן לא כדאי להיכנס לפינות שמלכתחילה עלולות לערער אמינות.

 

אוהד,

המספרים הנכתבים כאן כנראה לא מדוייקים וכדי שתהיה ממוקד יותר לפתרונות, עליך לבצע מדידות בשטח.

נאמר כאן שהמרחק הוא 400/200/150 מטר. כתבת שהחיצים ימינה מתחילים רק 50 מטר לפני.

כתבת שנסעת רק 4-5 שניות לפני שעצרו אותך - במהירות של 40 קמ"ש פירושו שנסעת כ- 50 מטר, כלומר עוד 50 מטר לפני ה-200 מטר (או 400 מטר) שלפני הפניה.

לך לשטח ותמדוד במדוייק את המרחקים האמיתיים. יש הבדל בין 400 מטר (כפי שאמר השוטר) ל-150 מטר. נסיעה של 400 מטר במהירות 40 קמ"ש = 36 שניות בנת"צ וזה המון. (אם אין לך רולטה למדידה, העזר באבני השפה לקבלת אומדן, אבן שלמה אמורה להיות בערך 1 מטר).

אתה טוען שהחיצים מתחילים במרחק 50 מטר, אם כך יהיה מאוד לא סביר להיכנס 350 מטר לפני. גם 150 מטר לפני החצים יהיה לא סביר. ככל שהחיצים מרוחקים יותר, כך המרחק שאתה "גונב" לפניהם צריך להיות קטן יותר. אם החיצים במרחק 100 מטר, אין הגיון לגנוב יותר מ-20 מטר לפניהם (אם בכלל). אם החיצים במרחק 50 מטר, זה כנראה מאלץ לגנוב 30 מטר לפניהם (30 מטר זה שווה ערך לכ-9-10 מכוניות בפקק, וכאן אין פקק).

לגנוב 30 מטר או 50 מטר לפני כתוצאה מאילוצים, יכול להשמע סביר לעומת 200 מטר או 400 מטר.

 

מעבר לנתונים היבשים, אתה יכול להגיע בשעת לילה מאוחרת כשהתנועה דלילה לגמרי ולצלם בוידאו את תמונת המצב לרבות שיחזור מהלך הנסיעה. (העזר בחבר שיצלם מרכב מקביל). טוב מראה עיניים לצד נתונים יבשים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4853 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...