Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קנס על נסיעה בנת"צ לאורך 200 מטר (4 שניות) WTF?!


שימו לב! השרשור הזה בן 4853 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כן, כי להעליב אדם פרטי "בפניו" על גבי הפורום ולהעליב גוף ציבורי גדול שלא נראה מוטרד ממה שחושבים עליו ושלעיתים לא רחוקות מצדיק את היחס אליו (ומת"א בפרט), זה בדיוק אותו הדבר.

 

מדובר על מקרה פרטני של נהג הפונה ימינה למת"ם, ולא לגבי כל השאר אשר עושים דין לעצמם וממשיכים ישר.

 

בשעות הבוקר משהו כמו 25%-35% מנפח התנועה פונים ימינה, הנת"צ גם ככה מסתיים 200-300 מטר משם ומתחיל כביש החוף.

 

שניכם פשוט הולכים עם הראש בקיר ומסרבים להודות בטעות שלכם. אפילו בית משפט קבע שמה שהמשטרה עושה זה לא בסדר ואתם בשלכם.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כן, כי להעליב אדם פרטי "בפניו" על גבי הפורום ולהעליב גוף ציבורי גדול שלא נראה מוטרד ממה שחושבים עליו ושלעיתים לא רחוקות מצדיק את היחס אליו (ומת"א בפרט), זה בדיוק אותו הדבר.

לא היתה העלבה של גוף ציבורי, אלא העלבה של נושא משרה באופן פרטי ופרטני במיוחד.

גם גוף ציבורי בנוי מאנשים פרטיים, אין הוא 4 קירות.

בשעות הבוקר משהו כמו 25%-35% מנפח התנועה פונים ימינה, הנת"צ גם ככה מסתיים 200-300 מטר משם ומתחיל כביש החוף.

 

שניכם פשוט הולכים עם הראש בקיר ומסרבים להודות בטעות שלכם. אפילו בית משפט קבע שמה שהמשטרה עושה זה לא בסדר ואתם בשלכם.

שוב, פותח השרשור לא פנה ימינה! הוא המשיך בנסיעתו ישר כשהוא בוחר לבצע עברה ביודעין.

ביהמ"ש התייחס באופו פרטני למקרה יחיד של נהג שפנה ימינה, ולא לכלל שאר הציבור אשר המשיך בדרכו ישר.

יתכן ויש ממש וטעם באי חלוקת דו"חות לפונים ימינה(יש לבחון כל מקרה לגופו. לבדוק לאורך כמה מטרים היתה הנסיעה בנת"צ לפני הפניה ימינה), אך אין זה המקרה הנדון בפורום.

טול קורה מבין עיניך! יש לבחון כל מקרה לגופו ואין להקיש ממקרה אחד על משנהו.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם לא רואה שהוא מכחיש זאת(למרות כל ההודעות המחייסות לכך), שתיקה כהודיה?

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם לא רואה שהוא מכחיש זאת(למרות כל ההודעות המחייסות לכך), שתיקה כהודיה?

 

תגיד, Kompy, יצא לך לנסוע על כבוש החוף פעם? ראית שם נת"צ? איך אפשר לנסוע קדימה, אם כל הנת"צ פונה ימינה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל בין יציאה ימינה במחלף לבין הפניה ימינה למת"ם.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק, מצב שבו צריך להדחף למסלול פניה (ימינה) רק ברגע האחרון הוא מצב לא נכון.

 

לשם דוגמא אתמול נסעתי בדרך נמיר בתל אביב בכיוון נסיעה מצפון לדרום והייתי צריך לפנות ימינה לרחוב ארלוזרוב. נסעתי בנתיב השני מימין מכיון שהנתיב הימני ביותר מיועד לתחבורה ציבורית בלבד, הנתיב שנסעתי בו היה עמוס והתנועה בו הזדחלה במהירות של כ 30 קמ"ש וגם לקראת הרמזור הייתה האטה, באותה עת בנתיב הימני נוסעים רכבי התחבורה הציבורית במהירות של 60 קמ"ש.

האם נראה הגיוני ובטוח שבמצב המתואר לעיל, אני צריך ל"הדחף" לפני אוטובוס כדי לפנות ימינה?

האם לא היה בטוח יותר שכבר לפני הפנייה בזמן נוח יותר ופנוי הייתי עבור לנתיב הימיני בנחת וללא הפרעה לתנועה, גם אם עדיין לא מסומן חץ ימינה בלבן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נזדמנתי היום למזלג ההתפצלות, נכון לשעה 8:30 בבקר לא היתה כל מניעה תנועתית לביצוע מעבר בין הנתיבים.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4853 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...