Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיר הוחלף בעקבות תאונה.

בגיר החדש (משומש מיבוא) יש בעיה קטנה לאחר עצירה והכנסה לרוורס- אם מחכים קצת אין בעיה. הבעיה צצה אם מייד נוסעים רוורס בלי לחכות, ואז מרגישים מכה קטנה לאחר התחילת הנסיעה (הבעיה רק ברוורס).

המוסך שאצלו עשיתי את התיקון, טוען שזה תקין. האם הוא צודק, או שצריך להחליף גיר?

פורסם
הגיר הוחלף בעקבות תאונה.

בגיר החדש (משומש מיבוא) יש בעיה קטנה לאחר עצירה והכנסה לרוורס- אם מחכים קצת אין בעיה. הבעיה צצה אם מייד נוסעים רוורס בלי לחכות, ואז מרגישים מכה קטנה לאחר התחילת הנסיעה (הבעיה רק ברוורס).

המוסך שאצלו עשיתי את התיקון, טוען שזה תקין. האם הוא צודק, או שצריך להחליף גיר?

 

 

בעיה דומה שהייתה לי נפתרה כשהוחלפה תושבת.

פורסם

הכותב מעליך מתכוון לתושבת /ות של הגיר (הגיר אינו יושב "מתכת על מתכת" על שלדת הרכב, אלא על תושבות מגומי קשיח+מתכת, המשככים את הוויברציות מהגיר, של תעבורנה לשלדת הרכב).

אם התושבות אינן תקינות - תורגשנה "מכות" מהגיר בנסיעה שכן אין שיכוך מספיק טוב.

איני יודע היכן ביצעת את החלפת הגיר, אבל מנסיוני אני יכול לומר לך, שלא תמיד מי שמחליף את הגיר מחליף גם את התושבות, (למרות שלי זה נראה טריויאלי - למוסך זה אולי חיסכון כספי) ואם מחליפים תושבות - גם לא שמים תמיד מקוריות אלא דרעק סיני, ותאמין לי - יש הבדל.

תברר במקום שבו בצעת את ההחלפה.

alfa 156 2.5.

פורסם

אוקי תודה, עכשיו אני מבין יותר...

אבל הבעיה היא לא בנסיעה, אלה רק בתחילת נסיעה ברוורס, ורק אם זה נעשה בלי לחכות שניה לאחר העצירה.

 

במידה וזה לא התושבת, האם אפשר להגיד שהגיר תקין?

×
×
  • תוכן חדש...