Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, יום שישי הקרוב אני ועוד חבר טסים לשבוע בגרמניה, כאשר אנחנו מתכוונים לשכור רכב ל4 ימים כדי לטייל בדרום גרמניה.

 

נכון לעכשיו, ההצעה הכי זולה שמצאתי בארץ לנהג בגיל 23 היא של חברת שלמה סיקסט - 190 יורו לפולו 2 דלתות ידנית (ללא הגבלת קילומטראז', מיסים וכדומה), כולל ביטול השתתפות עצמית.

 

אממה, חיפשתי קצת באינטרנט ובחברות בחו"ל ומצאתי את החברה הבאה, שמציעה פולו 2 דלתות ידנית ב172 יורו, כאשר לטענתם זה כולל הכל!! כלומר אין השתתפות עצמית, ובעצם אין שום דאגות לדבריהם. יש למישהו מושג אם כדאי? האם זה באמת כל כך טוב כמו שזה נשמע?

 

הנה האתר שלהם:

 

http://www.sixt.com/holidaycars/

 

 

תודה (אם יש למישהו המלצות לחברה זולה אחרת זה יעזור, שכן לא מצאתי יותר זול מזה).

פורסם

למיטב זכרוני, בשלב מסויים בעבר כבר הפניתי אותך לאתר הזה. בכל אופן, אני יכול להעיד מהנסיון שלי שמדובר בחברה אמינה.

אמנם שלמה זה הנציגים של סיקסט בארץ, אבל לפעמים בהזמנה ישירה באינטרנט יש דילים טובים יותר.

 

סתם ליתר בטחון, בדוק גם פה:

http://www.carhire3000.com/

http://www.arguscarhire.com/

 

(קרדיט לדני גלטר על הלינקים)

פורסם

אני שכרתי דרך שלמה רכב בקפריסין דרך האתר וכשהנציגה התקשרה לוודא את תנאי ההזמנה התברר שהאתר לא מעודכן לגבי אבזור וקיבלתי שידרוג בשתי רמות ללא עלות נוספת.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

גדי, שלח את הקישור לאותה הצעה ל-sixt ובדוק האם הם יכולים להשוות את המחיר.

לי היה סיפור דומה עם אופרן, וברגע ששלחתי להם את ההצעה הזולה יותר, הם מיד הורידו לי את המחיר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
למיטב זכרוני, בשלב מסויים בעבר כבר הפניתי אותך לאתר הזה. בכל אופן, אני יכול להעיד מהנסיון שלי שמדובר בחברה אמינה.

אמנם שלמה זה הנציגים של סיקסט בארץ, אבל לפעמים בהזמנה ישירה באינטרנט יש דילים טובים יותר.

 

סתם ליתר בטחון, בדוק גם פה:

http://www.carhire3000.com/

http://www.arguscarhire.com/

 

(קרדיט לדני גלטר על הלינקים)

 

לא שזכור לי :shock:. בכל מקרה בקישור הראשון המחיר הרבה יותר נמוך (140 יורו לפולו ידנית), אבל הוא לא כולל ביטול השתתפות עצמית, ולא הצלחתי למצוא באתר מה העלות של זה, ככה שאני מאמין שזה יגיע לאיזור ה160+. אז שבשביל 50 ש"ח לפי דעתי כבר עדיף לחסוך את הכאב ראש ולשכור דרך הHOLIDAY CARS ששם הכל כלול.

 

אני שכרתי דרך שלמה רכב בקפריסין דרך האתר וכשהנציגה התקשרה לוודא את תנאי ההזמנה התברר שהאתר לא מעודכן לגבי אבזור וקיבלתי שידרוג בשתי רמות ללא עלות נוספת.

 

אני מעדיף החזר כספי צנוע :wink:

 

גדי, שלח את הקישור לאותה הצעה ל-sixt ובדוק האם הם יכולים להשוות את המחיר.

לי היה סיפור דומה עם אופרן, וברגע ששלחתי להם את ההצעה הזולה יותר, הם מיד הורידו לי את המחיר.

 

תודה, אני אנסה.

×
×
  • תוכן חדש...