Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב טופל מיומו הראשון במוסך מורשה ועבר החלפת שמן גיר אחת(המונה עומד על 60000).

כאשר בפועל עבר את הטיפול השמור ל90000 עקב נסיעה מועטת ופרמטר הזמן על פני ק"מ.

מעולם לא הוחלף פילטר לתיבה האוטמטית.

לא מצאתי בספר רכב התיחסות לכך.

כיום...

לדעתי הגיר מחליק במקצת.

לעיתים קרובות בעת לחיצה על הגז שלא בצורה מוגזמת. (נסיעה מנהלתית רגועה).

הסל"ד עולה ב 500 לפני שהרכב מגיב ומאיץ ועזיבת הגז הסלד יורד באותם ערכים בעוד המהירות לא יורדת כמעט.(2 שניות ראשונות..התיבה באותו הילוך. אני לא מדבר על הפעמים שהתיבה מעלה הילוך בעת עזיבת הגז).

בבדיקה שערכתי בהילוכים שונים , נראה שהבעיה מתרחשת בהילוכים 2,3.

בקיצור השמח להמלצה למכון גירים אוטומתים ממוחשב (שלא מהבחן רק באמצעות נסיעה)וסופר מיקצועי.

באזור חיפה. תודה.

 

בכל אופן מתי מחליפים פילטר שמן גיר.

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

מכון מקצועי ומעולה הינו גירומטיק,הנמצא באזור המוסכים (כשאתה חוזר מלב המפרץ נכנס לאחר כמה מטרים לכביש השרות,פונה ימינה היכן שתחנת הדלק וממשיך לנסוע עם הכביש,תשאל כל אחד מכיר שם).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אין הוראה להחלפת מסנן שמן גיר בניגוד להחלפת שמן גיר הנעשה כל 60 אלף כפי שציינת.

לגבי תלונתך על החלקה בגיר אז יש לי כיוון לבעייה והיא מכנית מיסודה.

פורסם

ok

 

דניסאן, תוכל להסביר את כוונתך בבקשה.

ופיתרונה

 

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

החלקה בין שני לשלישי ולאחר מכן גם 4 יצטרף לחגיגה נובע מהתרחבות של טבעות האטימה במכסה האחורי של הגיר.

הפתרון היקר הוא החלפתו של מכסה אחורי חדש ומשופר ומקורי של היצרן ומחירו כ 1200 ש"ח , אופצייה נוספת וזולה היא השגת מכסה אחורי של מאזדה 3 ממודל 06 ומעלה והחלפתו .

פורסם

הדבר מצריך פירוק הגיר מהרכב?

האם אי החלפת פילטר גיר מיומו הראשון של הרכב(70000 +- כיום) יכולה להיות מקור לבעיה הנ"ל?

והאם החלפת פילטר גיר ושמן תשנה משהו? (כמובן את הנזק שנגרם לא ניתן להחזיר, אבל אולי אפשר לעצור אותו למען לא יחמיר).

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

אפשר לבצע את העבודה כאשר הגיר על הרכב.

יש לפרק תושבת צידית ולפתוח את 3 אומיי תושבת העליונה עד שהגיר יגלוש מעט למטה ותיהיה גישה למכסה.

כמובן יש לתמוך את הגיר מלמטה לכל אורך העבודה.

החלפת השמן והמסנן לא תשנה את העובדה שישנה החלקה בגיר.

×
×
  • תוכן חדש...