Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיפור עצוב על מוסכי צ'מפיון מוטורס - (אפשר לקרוא. ממש לא חובה)


lriver93
שימו לב! השרשור הזה בן 5423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בשום פנים ואופן לא להתקרב לצ'מפיון מרכזי בירושלים! אין לי מילים איזה ב-ז הם. כולם שם נחמדים ואדיבים,אבל משקרים לך בפנים ומנסים לסחוט אותך כמה שיותר.הם מחליפים חלקים תקינים לחלוטין ללא אישור ודורשים על זה הרבה כסף . כמו כן רמת העבודה שלהם שווה לרמת עבודה של מוסך מדרכה סוג ז' וגם הורסים דברים על הדרך.

אני לא אקנה יותר רכב מתוצרת קונצרן VAG רק בגלל שיבואן הוא צ'מפיון ולדעתי צריך לשלוך מכתב לפולקסואגן לגבי איכות העבודה ויחס של צ'מפיון אם חתימות של כל נפגעי צ'מפיון(ויש הרבה).

אגב, שלחתי כמה עשרות מכתבים למחלקת תלונות הציבור של צ'מפיון , אחרי זה תמיד היתי מקבל טלפון והיו אומרים שהכל יטופל ובפועל לא היה קורא כלום, כלומר אין אם מי לדבר בארץ.

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עדכון מפותח השרשור אל חברי הפורום: בתגובה לתיאור המקרה פנה אלי נציג צ'מפיון, שמשמש כמנהל שירות איזורי, וביקש את שיתוף הפעולה שלי על מנת לבדוק את הפרטים, תוך גיבוב הערה בדבר הסקפטיות שלו לגבי הודעות המופיעות בפורומים. ביקשתי ממנו התחייבות כי אם ימצא את כל הפרטים שמסרתי נכונים - יפרסם התנצלות פומבית מטעם חברת צ'מפיון מוטורס - הוא סרב. הנציג הנ"ל העיד על עצמו כי כוונותיו "טהורות וכנות". עם ציפיות אפסיות, שיתפתי פעולה ומסרתי לו את כל הפרטים. הנציג שוחח עם מנהל המוסך על המקרה והציע לקיים שיחת בירור במוסך המדובר, בנוכחותו, ל"יישור ההדורים". ואני שואל אתכם מה יש כאן בדיוק ליישר, והאם זוהי דרישה סבירה והגיונית שאני אקדיש מזמני הפרטי לשבת עם האדונים הנ"ל, לאחר כל הנזקים ואובדן הזמן אשר כבר נגרמו לי.

בשורה התחתונה, אותו נציג לא סתר את טענותי, ויחד עם זאת לא לקח אחריות על מחדלי צ'מפיון מוטורס, לא התנצל בשמם ולא עשה דבר על מנת להבטיח שארועים כגון אלו לא ישנו בעתיד.

אני מעביר העניין לביה"ד לתביעות קטנות בת"א, למרות שאף פעם לא ניתן לדעת מראש מה יפסוק שופט, אני מאמין שבכל הקשור לנזקים ישירים הסיכוי גבוה ביותר מאחר והכל מתועד בזמן אמת ויש לי קבלות, לגבי נזקים עקיפים והרתעה - נחיה ונראה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיצויים עונשיים לא נפסקים בישראל, וגם עקיפים לא בטוח שתקבל. אבל אולי השופט יפסוק הוצאות מוגדלות, או עוגמת נפש.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיצויים עונשיים לא נפסקים בישראל, וגם עקיפים לא בטוח שתקבל. אבל אולי השופט יפסוק הוצאות מוגדלות, או עוגמת נפש.

 

זאת הבעיה הכי גדולה של המשפט האזרחי בארץ!

בגלל זה כל חברות הביטוח\כבלים\אינטרנט ועוד עושים...במחסור במילים אחרות לתאר זאת...בית זונות!

 

אנשים לא מעריכים את מה שהולך בארה"ב וזה נכון שלפעמים מנצלים זאת לרעה, אבל אם חברה יודעת שעל טעות שהיא עושה וגונבת למישהו 100 דולר אז אפשר לתקוע לה תביעה של מיליון דולר אז היא לא תעשה את זה.

 

פה בארץ HOT ושאר החברים גונבים מכולנו על בסיס יומי ללא שום פחד, ואל תגידו לי תביעה ייצוגית כי זה לא כזה פשוט, מהיר ולא ישים בהרבה מקרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחזיק בגולף החדשה TSI כ-4 חודשים ולאחרונה ראיתי שגם אצלי נוזל הקירור ממש קרוב לקו המנימלי ותיכננתי בימים הקרובים לסוע למוסך המרכזי שיסבירו לי איך אוטו חדש לגמרי אחרי 4 חודשים מאבד כולכף הרבה נוזל קירור.

אחרי שאני קורא את מה שהולך כאן אולי בעצם לא כדאי להתקרב למוסך המרכזי כי חבל שיגידו לי שהכול בסדר וימלאו לי נוזל חדש בXXXX שקלים.

מה כדאי לעשות? לאן ללכת ומה הסיכוי שיש איזה נזילה או משהו כזה באוטו חדש לגמרי שמתייחסים אליו בכפפות של משי ונוסעים בו בצורה הכי רגועה ושקולה שיש.

כמה צריך לעלות נוזל כזה?

תודה לעוזרים..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון מפותח השרשור אל חברי הפורום: בתגובה לתיאור המקרה פנה אלי נציג צ'מפיון, שמשמש כמנהל שירות איזורי, וביקש את שיתוף הפעולה שלי על מנת לבדוק את הפרטים, תוך גיבוב הערה בדבר הסקפטיות שלו לגבי הודעות המופיעות בפורומים. ביקשתי ממנו התחייבות כי אם ימצא את כל הפרטים שמסרתי נכונים - יפרסם התנצלות פומבית מטעם חברת צ'מפיון מוטורס - הוא סרב. הנציג הנ"ל העיד על עצמו כי כוונותיו "טהורות וכנות". עם ציפיות אפסיות, שיתפתי פעולה ומסרתי לו את כל הפרטים. הנציג שוחח עם מנהל המוסך על המקרה והציע לקיים שיחת בירור במוסך המדובר, בנוכחותו, ל"יישור ההדורים". ואני שואל אתכם מה יש כאן בדיוק ליישר, והאם זוהי דרישה סבירה והגיונית שאני אקדיש מזמני הפרטי לשבת עם האדונים הנ"ל, לאחר כל הנזקים ואובדן הזמן אשר כבר נגרמו לי.

בשורה התחתונה, אותו נציג לא סתר את טענותי, ויחד עם זאת לא לקח אחריות על מחדלי צ'מפיון מוטורס, לא התנצל בשמם ולא עשה דבר על מנת להבטיח שארועים כגון אלו לא ישנו בעתיד.

אני מעביר העניין לביה"ד לתביעות קטנות בת"א, למרות שאף פעם לא ניתן לדעת מראש מה יפסוק שופט, אני מאמין שבכל הקשור לנזקים ישירים הסיכוי גבוה ביותר מאחר והכל מתועד בזמן אמת ויש לי קבלות, לגבי נזקים עקיפים והרתעה - נחיה ונראה.

 

מה ציפית?

שצ'מפיון ינסחו לך מכתב התנצלות בו הם מבטיחים לבצע ניקוי אורוות כדי שמקרה דומה לא יקרה שנית?

בחייך, תהיה קצת ריאלי...

מציעים לך להפגש איתם כדי ליישב ולפתור את מקרה השירות הגרוע שקיבלת, פגוש אותם וסגור את הנושא.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחזיק בגולף החדשה TSI כ-4 חודשים ולאחרונה ראיתי שגם אצלי נוזל הקירור ממש קרוב לקו המנימלי ותיכננתי בימים הקרובים לסוע למוסך המרכזי שיסבירו לי איך אוטו חדש לגמרי אחרי 4 חודשים מאבד כולכף הרבה נוזל קירור.

אחרי שאני קורא את מה שהולך כאן אולי בעצם לא כדאי להתקרב למוסך המרכזי כי חבל שיגידו לי שהכול בסדר וימלאו לי נוזל חדש בXXXX שקלים.

מה כדאי לעשות? לאן ללכת ומה הסיכוי שיש איזה נזילה או משהו כזה באוטו חדש לגמרי שמתייחסים אליו בכפפות של משי ונוסעים בו בצורה הכי רגועה ושקולה שיש.

כמה צריך לעלות נוזל כזה?

תודה לעוזרים..

 

לא צריך לעלות לך כלום, הרכב במסגרת האחריות, וכדאי מאוד להיכנס למוסך על מנת לתעד את הבעיה הנ"ל .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך לעלות לך כלום, הרכב במסגרת האחריות, וכדאי מאוד להיכנס למוסך על מנת לתעד את הבעיה הנ"ל .

 

אני יודע שהוא במסגרת האחריות אבל לפי מה שכתבו כאן אני יגיע למוסך והוא יכול פשוט להגיד לי חסרים מים תקנה חדשים ובהצלחה..

לכן שאלתי מה בדיוק לעשות ולאן ללכת.?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור עובד של אוטו דיפו, אני יכול להגיד שמההכרות שלי עם מוסכי הרשת, מוסכים אלו ישירים ואמינים, מכיוון שבכל מקרה הרווח לא הולך למנהל החנות.

 

בנוסף לזאת, ישנה הקפדה וביקורת רצינית ומקיפה מצד הרשת על פעולות החנות והמוסך.

 

עוד דבר, בזמן האחרון שמתי לב שיותר ויותר אנשים מן השורה לא בוטחים במחירים של מוסכים מורשים ובאים אלינו עם הצעות מחיר כדי להשוות מחירים של נוזלים ותוספים.

 

מיותר לציין שלא חסר מקרים כאשר המחיר שדורש המוסך על שמן/נוזל קירור/נוזל בלמים וכד' כפול מהמחיר שזה נמכר אצלינו בחנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבא שלי כבר 30 שנה נוסע ברכבי vag ,ואני כנגזרת הגיונית גם נדבקתי בחיידק.

בגולף הקודמת שלי החלטתי לטפל במורשה ,את סיפורי הזוועה אני אחסוך מכם ,יחס מזלזל אני בטוח שלא חדש לאף אחד מכם,ואם אומר שעל טיפול שגרתי הוסיפו עוד 2500 ש''ח בטענה על קילקול "דחוף" אני בטוח שכבר לא תרימו גבה.

 

מאז המקרים הנ''ל הכרתי את רון אוחנה ממוסך רון.פשוט אין מילים ! בעל מקצוע משכמו ומעלה.

אמין ,נותן שירות והכי חשוב ישר.

קראתי בכמה שירשורים שאמרו שרון לא זול-חברים אני אומר על איכות משלמים.(ומדובר בקישקוש מחיריו הוגנים לחלוטין).

 

את הקופרה2007 שהיום ברשותי אני יודע שהיא כבר לא תראה מוסכים מורשים.(רון תתכונן חודש הבא לטיפול :lol:).

מצטער אם ההודעה שלי נראית כמו פירסום סמוי.אבל זה מה שאני מרגיש כלפי המוסך הזה הלוואי שירבו כמותם.

 

 

חבל שכל בעלי הוואגיות למינהם חייבים ללמוד לאתר תקלות לבד עם לפ-טופ וvagcom מאשר לאמין במוסך המורשה של היצרן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...