Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיפור עצוב על מוסכי צ'מפיון מוטורס - (אפשר לקרוא. ממש לא חובה)


lriver93
שימו לב! השרשור הזה בן 5423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לי נראה שהם עושים את זה כדי למצוא מקורות מימון לאחזקת המוסכים שלהם שלא תמיד מלאים , החלפים שלהם יקרים אש , ואצלהם אין לתקן , רק להחליף , הרבה יותר פשוט וקל הן לעובד על הרכב והן לגובה הכסף שם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הסיפור שלך לא ממש מפתיע. בין אם הדבר נעשה בזדון ובין אם מחוסר מקצועיות/בינוניות. מוסכי חברה מהנה מאפקט ההילה, שלרוב בא על חשבון מקצועיות (ולצערנו לעיתים גם על חשבון הגינות). מי שמשלם בסוף הוא הלקוח (כרגיל). לעומתו מוסך שאינו מורשה (או פרטי מורשה) צריך לתת משהו מעבר ולהוכיח את עצמו כדי שיבחרו בו.

 

שימו לב שאני בכוונה לא מציין בהודעה באיזה סניף של רשת צ'מפיון מדובר, וגם מיהו המוסך אשר פתר הבעייה ב-100 ש"ח, וזאת מאחר שאין לי כל אינטרס לגרום נזק עסקי נוסף למי שסרח, או לפרסם מוסך אחר.

 

אופי הסיפור שלך לא משאיר הרבה מקום לדמיון. אני כמעט מוכן להמר שאתה מדבר על מוסך רון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברשותכם, חברי הפורום, אספר לכם על חוויות נוספות שהיו לי במוסך מורשה צ'מפיון עליו מדובר:

 

1) בכל טיפול מוסיפים תוסף דלק, משהו כמו 100 ש"ח + מע"מ, מבלי לשאול את הלקוח! בזמן התשלום העמידו אותי בפני עובדה. בטיפולים הבאים, לאחר שנכוותי, דרשתי מראש שלא יוסיפו תוסף, ואז הם רשמו זאת בדף העבודה. הלקוח צריך לדרוש במפורש שלא יוסיפו תוסף, אחרת מוסיפים מבלי ליידע מראש. צריך להיות בדיוק ההיפך.

 

2) בכל פעם שהייתי מגיע לקנות נוזל קירור (כל מספר חודשים) המחיר היה "מתעדכן" באופן בלתי מוסבר בכמה אחוזים. יום אחד התעדכן בכמה עשרות אחוזים. בפעם הזו ניסו למכור לי G12 Plus למרות שהיה במחסן G12 רגיל, כמובן שלא העמידו בפני אפשרות בחירה ורק לאחר שהתלוננתי, ניתן לי הנוזל ה"רגיל"

3) מחליפים נוזל בלמים, בעלות של למעלה מ-300 ש"ח לנוזל ולעבודה, כל שנתיים. כשהתקשרתי למוסך צ'מפיון אחר ושאלתי יועץ שירות מה הוראות היצרן בנושא - נאמר לי כל שלוש שנים.

 

4) באחד הטיפולים (לרכב היה קצת יותר מ-20000 ק"מ) אמר לי יועץ השירות שצריך להחליף רפידות בלמים מקדימה ומאחורה. מדובר ברכב בן שהיה בן 3, משמש כרכב משני לנסיעה עירונית, ולא משתתף בתחרויות מירוצים. ביקשתי ממנו לבדוק שוב, ואז אמר היועץ שצריך רק מקדימה. מאחר ומדובר בבטיחות חששתי לקחת סיכון ואישרתי החלפה, ביקשתי לקבל את הרפידות הישנות. לאחר הטיפול לקחתי אותם לאדם שמבין קצת יותר ממני והוא אמר שבשום אופן לא היה צורך בהחלפה.

 

5) ישנו ארון תצוגה בו מוצגים שמנים ואביזרים שונים (בין השאר נוזל הבלמים) המחירים בשקלים מוצגים על כל פריט. באופן קבוע, זה מספר שנים, המחירים שם "אינם מעודכנים" - עבירה על החוק.

 

אילו היה מדובר במקרה חד פעמי, או ביועץ אחד שאינו ישר, ניחא. כאן מדובר בשיטה. הולכים על גבול דק מאוד. לא מדובר על רמאות ברמה הבוטה ביותר, כמו לקחת כסף ללא תמורה, מכיוון שאז היו נתבעים מיידית. השיטה היא להחליף ולתקן דברים שאין צורך לתקנם, או לבצע פעולות יקרות באופן תדיר יותר ממה שמנחה היצרן (וכולנו יודעים שהנחיות יצרן בעצמן הולכות על הצד הבטוח).

 

אני רוצה לקוות שלא כך הדבר בכל מוסכי צ'מפיון, שמחתי לקרוא את ההודעה על מוסך צ'מפיון בנהריה שפתר את אותה "תקלה" שהייתה לי בחינם, כאשר המוסך בו טיפלתי רצה 2000 ש"ח.

 

המוסך בו מדובר, הוא סוכן של צ'מפיון, כלומר מוכר גם רכבים חדשים. בעצם התנהלותו הוא לא רק פוגע במותג, אלא יורה לעצמו ברגל, מאחר ואני לא אחזור אלין לעולם, לא לטיפולים ולא לקניית רכב חדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תפקיד יועץ השירות לרשום את התקלה ולא לאבחן .

איך יועץ שירות יכול לומר ללקוח שהרכב שלו עדיין בתקופת האחריות שאין נזילה של נוזל קירור ולשלוח אותו לחנות החלפים לקנות נוזל קירור .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תפקיד יועץ השירות לרשום את התקלה ולא לאבחן .

איך יועץ שירות יכול לומר ללקוח שהרכב שלו עדיין בתקופת האחריות שאין נזילה של נוזל קירור ולשלוח אותו לחנות החלפים לקנות נוזל קירור .

 

בקלות. הוא שאל אותי מתי טיפלתי לאחרונה, אמרתי לפני כחצי שנה, ואז נתן לי הסבר שהנוזל מתאדה. אני לא יכול להפוך אותם להגונים יותר או מקצועיים יותר, מה שאני כן יכול זה לפתוח את העיניים לאנשים כמוני, שאינם מומחים במכונאות רכב. אם יש לכם ספק הכי קל שמשהו לא מתפקד כשורה, תתעקשו על הכנסת הרכב לבדיקה, ותדרשו לקבל תיעוד בכתב על כל פעולה שאתם מבצעים בצ'מפיון, גם כאשר לא מבצעים דבר שיכתבו הסבר מדוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

אתה לא היחיד שזה קרה לו וכבר פגשתי אחרים

אחרי שכבר החליפו את המקרן ,עבורם זה היה מאוחר מידי

אבל ברור מאיזה סיבה זה הוחלף ,האטם של היוניט דלף נקודה ,

אז המקרן הוחלף והמחיר ידוע.

 

אני לתומי אומר ,אין מצב שהתקלה הזאת לא ידוע במוסכי הרשת

זהו כשל סדרתי ופשוט שכל בעלי הפולו והאיביזות מהשנים האלו התמודדו

איתו .

אז מה נשאר לנו ,במקרה הטוב רשלנות וחוסר מקצועיות בסיסית ,במקרה הרע

זוהי פשוט נוכלות לשמה.

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאד מוזר כל דבר חיובי

בקשר למוסכים אזיי מהמרים על מוסך רון.

במדינה של 7 מליון בני אדם ומאות מוסכים אם לא אלפי

יש עוד מוסכים הוגנים בישראל לפי דעתי...למרות שקשה מאד למצוא כאלה.

אם יש בנק הגון ומוסך הגון אני נשאר בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזכיר לי שיום אחד שמעתי דפיקות שקרו לי בזמן בלימה והאצה. הבעיה הייתה במשולש של ה-323F שהייתה לי . הלכתי למוסך מורשה ורצו שאחליף משולש בעלות של כ-1500 ש"ח ללא עבודה.

 

הלכתי למוסך אחד שהוא לא מורשה יבואן, וסידרו לי את הבעיה. הבעיה הייתה באחד הברגים של המשולש שהיה לא מחוזק. לקחו לי על זה 200 ש"ח וגמרתי סיפור.

 

יש לציין שעוד הייתי חדש אז עם הרכב ופחדתי לגעת בו בעצמי, אחרת הייתי עושה הכל לבד.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני אישית נתקלתי לא פעם באבחון שגוי ובעבודה לא מקצועית במוסכי יבואן נותנים למכונאי צעיר לבצע עבודה והוא לא בצע אותה כמו שצריך, וגם החלפה שלא לצורך של חלק תקין, באבחון בשלוף אבל סמכתי על המוסך. מאז אינני סומך על מוסך מורשה מקסימום מקבל חוות דעת בכמה מוסכים ולרוב אינני מטפל אצלהם ,תמיד זה יוצא יקר באופן מוגזם ,כאילו שאם אתה מטפל אצליהם אתה צריך לשלם גם על כל אלו שלא באו לטפל אצלהם (מעניין למה) באותו יום.בקיצור שירדו לעם לפני שיהיה מאוחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהסיפור הזה כמה מסקנות ותהיות.

א.למה אתה לא מפרסם את שם המוסך ,שסרח ואת המוסך ההוגן?

אני חושב שזו אינפורמציה חשובה לקוראי הפורום ממי להזהר ,ולגרום לו שלא תהיה לו פרנסה ,

ואת מי לתגמל ע"י הליכה אליו.

ב.מוסכי צמפיון כמו מוסכי קרסו וכמו לובינסקי -נהנים לעשוק את הלקוח ,בכך שעל כל שטות קטנה

הם מפרטים יש להחליף כך וכך וכך...לעולם לא תצא אצלם בתיקון קטן ופשוט,

אלא תמיד ינפחו לך את הבעיה ,וירוקנו את חשבון הבנק.(שומר נפשו ירחק)

ג.אני נוסע רק על יפניות.נכון הצרפתיות נוחות יותר, הגרמניות בטוחות יותר, האיטלקיות מהירות יותר, וכדומה.

בשתי מכוניות מאזדה לנטיס ודייהטסו YRV אני נזקק רק לטיפולים אותם אני מבצע באוטו דיפו.

אני עומד ליד הרכב בזמן טיפול!! ,ורואה כל דבר כולל פתיחת פקקי השמן המקורי(שלא יעבדו עלׂי)

רק שמני ESSO (במוסך מאזדה שמים שמן של דלק כי ESSO יקר מידי!!!)

המוסכים המורשים בארץ זו רעה חולה -הם תמיד עובדים-"לפי דרישות היצרן" בקיצור עובדים עלינו.

ודרך אגב למה אתם חושבים מקבלים בארץ 3 שנות אחריות? כדי לסחוט עוד ועוד!!!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עצוב , אבל זהו המצב , אני כמוסכניק נעקצתי לא פעם על ידי מוסכניק אחר...כואב אבל לא לאבד תקווה יש גם מוסכים ישרים כסרגל , אמינים ומקצועיים.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהסיפור הזה כמה מסקנות ותהיות.

א.למה אתה לא מפרסם את שם המוסך ,שסרח ואת המוסך ההוגן?

אני חושב שזו אינפורמציה חשובה לקוראי הפורום ממי להזהר ,ולגרום לו שלא תהיה לו פרנסה ,

ואת מי לתגמל ע"י הליכה אליו.

 

כדי למנוע חשש כלשהו שמא יש לי אינטרס מסחרי כזה או אחר. מי שרצה פרטים שלח לי הודעה פרטית וקיבל. במקרה שלך, ציינת כי אתה נוסע ברכב יפני, לכן ממילא לא תגיע לאף אחד מהמוסכים אותם ציינתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיפור באמת עצוב,

אני מחזיק סיאט לאון 2002.

מזה כשנה וחצי שהרכב נמצא בבעלותי לא טיפלתי במוסך מורשה למאת תקלה שהייתה לי לפני כשבוע.

הבעיה הייתה במיזוג אוויר , כאשר האוטו היה עובד על סרק , המדחס היה מפסיק לעבוד.

כאשר צצה הבעיה , בדקתי את המאווררים ומצאתי שאחד מהם לא עובד, לאחר החלפת מאוורר הבעיה לא נפתרה (בדיקת גז ולחץ גם עשיתי אצל חבר) ואז הלכתי למוסכים. בדקתי בשני מוסכים , נאמרו הרבה דברים חלקם לא נכונים חלקם לא מקצועים, בקיצור יצאתי די מבולבל והלכתי למוסך מורשה.

כמובן יועץ שירות ניגש אלי "מאוד נחמד","מאוד אינטלגנטי" , לאחר שהסברתי מה הבעיה אמר לי : " אנחנו כודם כל צריכים לעשות בדיקה למערכת כולה " , אמרתי לו שאת כל הבדיקות עשיתי ואין צורך לבצע בדיקת לחצים או גז ! אמר לי : " זה הנהלים ואנחנו חייבים לבצע את הבדיקה " , מחיר הבדיקה 300 ש"ח. ניסיתי להסביר לו שוב פעם שלבצע בדיקת גזים ולחצים מיותר שזה נבדק ונמצא תקין , לאחר מכן הוא אמר : " טוב אתה יודע מה , בו נכניס את הרכב נמצא תקלה ואז נדבר על הכסף". למרות שאני לא אוהב משפט " בו נדבר על הכסף אחרי זה " הסכמתי להכניסו לעבודה. לאחר כ20 דק' נאמר לי שמצאו את התקלה.

סגרו את הרכב ואז ניגשתי אם אותו יועץ שירות לסגור את התשלום. הייתי מאוד מופתע לשמוע שאני חייב בסה"כ 100 ש"ח עבור הטיפול. הבעיה הייתה בחוט חשמל רופף אשר מתחבר לטיבת פיוזים מעל המצבר, לאחר שהלחימו אותו הבעיה נפטרה.

 

מה שאני רוצה להגיד שאילו לא הייתי מבין טיפה במכונאות או לא הייתי לוחץ שבדיקה אותה רצו לבצע מיותרת , ככל הנראה הייתי יוצא עם נזק גדול יותר, עכשיו תקחו את האחוז האוכלוסיה הגדול בארץ שלא מבינים כלום הם משלמים ים של כסף ולפעמים גם על הדברים שלא הוחלפו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

3) מחליפים נוזל בלמים, בעלות של למעלה מ-300 ש"ח לנוזל ולעבודה, כל שנתיים. כשהתקשרתי למוסך צ'מפיון אחר ושאלתי יועץ שירות מה הוראות היצרן בנושא - נאמר לי כל שלוש שנים.

ההנחייה היא אכן כל שנתיים, ומוסך שמקפיד על כך עושה עבודתו נאמנה.

נוזל הבלמים סופח לתוכו לחות, שמשפיעה על תכונותיו, ומשפיעה על טיב הבלימה.

בכל מה שקשור לבלמים, אני לא חוסך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...