Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכירת רכב לפירוק\חלקים - פיג'ו 405


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אחרי מס' חיפושים שביצעתי לא מצעתי תשובה ברורה.

אבא של חברה שלי בעל פיג'ו 405, משנת 1992.

הרכב נוסע אך יש מס' דברים לתקן.

 

הרכב ללא טסט כבר זמן מה (כ4-5 חודשים),עקב קניית רכב חדש.

הרכב עומד כבר זמן מה ליד הבית, ונמסר שאם לא יפונה בזמן הקרוב הוא יפונה ע"י העירייה.

 

ברצונו למכור את הרכב לפירוק, או לנסיעה אך בדחיפות לפני שהרכב יפונה.

האם יש אנשים מומלצים שקונים רכבים כאלה?.

 

מדובר על איזור המרכז (הרכב נמצא בלוד).

 

תודה רבה.

פורסם

אני חושב שכדאי לפרסם ביד 2 אם עוד לא עשית. תן מחיר מפתה (כימעט חינם) ומניח שהקונה יבוא.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • אחראי פורום
פורסם

על כל עמוד יש מדבקה של סוחר שקונה גרוטאות, ויש את ה"משקיענים" שטורחים להדביק על הרכב עצמו.

חבר שלי נפטר ככה מרכב במצב דומה למה שתיארת.

אל תשכחו לבטל רישיונות.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • אחראי פורום
פורסם

גם נכון. עכשיו אני נזכר שגם לאבא של ידידה שלי היתה 405 במצב נסיעה (משפריצה שמן, מעשנת,

3 הילוכים שלא נכנסים, אבל נוסעת :lol:) וסוחר גאל אותם ממנה תמורת 300 ש"ח.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

לדעתי תפרסמו קודם ביד שתיים,כל אותם הסוחרים בדוק גולשים גם באתרים כאלה ואולי תמצא מישהו שירצה להשקיע כמה אלפים על הרכב הזה.מחירון של אחת כזאת אמור להיות בסביבות ה5-6 אלף אולי באלפיים-שלוש תוכל למכור.בכל מקרה תנסה

פורסם
גם נכון. עכשיו אני נזכר שגם לאבא של ידידה שלי היתה 405 במצב נסיעה (משפריצה שמן, מעשנת,

3 הילוכים שלא נכנסים, אבל נוסעת :lol:) וסוחר גאל אותם ממנה תמורת 300 ש"ח.

 

 

זה מצב שכיח של 405 בת יותר מחמש-שש שנים.

×
×
  • תוכן חדש...