Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עקב פרויקט שאני עושה לאתר שלי, אני מחפש שירים בעברית שידברו על שלום.

 

עדיף שיהיו כמה שיותר תמימים ויראו את התקופה שבה ישראל עדיין האמינה בזה.

 

אני לא צריך את השירים עצמם (כרגע), אלא רק את השמות שלהם.

 

אלו שיש לי עד עכשיו:

"פרחים בקנה"

"נולדתי לשלום"

פורסם

אל תדליקו לי נר , לא לא :wink:

 

בשנה הבאה - אילנית

שיר של אחרי מלחמה - אריק אינשטיין

אלוהים שלי - עוזי חיטמן

נולדתי לשלום - עוזי חיטמן

 

עוד שירים אפשר לחפש באתר MOOMA

http://mooma.mako.co.il/Discs.asp?ArtistID=2779&AlbumID=16211

 

ולך יוסי שיר שידבר אליך

 

יש ואומרים אנשים

 

ביצוע: מירי פליקס מילים ולחן: מירי פליקס

 

יש ואומרים אנשים

העולם כולו כחול

אך נקלע הוא ברשת השחורה

צל יחיד משתלט על הכל.

 

אבל ישנן בריות

שנוצרו בשביל לחיות

לתת מנחה ופרח לקטוף

ופשוט רק לאהוב.

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
עקב פרויקט שאני עושה לאתר שלי, אני מחפש שירים בעברית שידברו על שלום.

 

עדיף שיהיו כמה שיותר תמימים ויראו את התקופה שבה ישראל עדיין האמינה בזה.

 

אני לא צריך את השירים עצמם (כרגע), אלא רק את השמות שלהם.

 

אלו שיש לי עד עכשיו:

"פרחים בקנה"

"נולדתי לשלום"

בלי פוליטיקה , יהיה הרבה יותר מעניין לחפש שירים בערבית על שלום ולחקור אם אי פעם הם האמינו בזה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

צודק, כבר נעשו מחקרים בנושא והיו תוצאות מעניינות לשני הכיוונים (אבל זה מתרחק מנושא השרשור)

 

אני מתכנן להעביר הרצאות בווידאו שידברו על שלום כמצב שאפשר להגיע אליו אם מסתכלים על הדברים באופן יותר גלובלי ונפטרים מהאלמנטים שלא מעוניינים בשלום ורק מעוניינים במוות של עצמם או של הצד השני.

 

אבל קהל היעד שלי הוא ישראלים בינתיים, אז אני חייב שהם יהיו בעברית.

פורסם

הכי מפורסם :

שיר לשלום



מלים: יעקב רוטבליט

לחן: יאיר רוזנבלום

תנו לשמש לעלות

לבוקר להאיר

הזכה שבתפילות

אותנו לא תחזיר

 

מי אשר כבה נרו

ובעפר נטמן

בכי מר לא יעירו

לא יחזירו לכאן.

 

איש אותנו לא ישיב

מבור תחתית אפל

כאן לא יועילו לא שמחת הניצחון

ולא שירי הלל

 

לכן רק שירו שיר לשלום

אל תלחשו תפילה

מוטב תשירו שיר לשלום

בצעקה גדולה.

 

תנו לשמש לחדור

מבעד לפרחים

אל תביטו לאחור

הניחו להולכים.

 

שאו עיניים בתקווה

לא דרך כוונות

שירו שיר לאהבה

ולא למלחמות.

 

אל תגידו יום יבוא

הביאו את היום

כי לא חלום הוא

ובכל הכיכרות הריעו רק שלום.

 

לכן רק שירו שיר לשלום

אל תלחשו תפילה

מוטב תשירו שיר לשלום

בצעקה גדולה.

פורסם
הכי מפורסם :

שיר לשלום



מלים: יעקב רוטבליט

לחן: יאיר רוזנבלום

לא רק מפורסם, אחד השירים הכי אנטי-דתיים שנוצרו כאן.

מגדיר לא רע את האתוס החילוני-שמאלני, ויכול להיות פתח לדיון מרתק בפני עצמו.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...