Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איש הקופרה , ה 20 שאני שומע בכל שרשור זה כאילו המספר הקבוע שמישהו הסכים עליו , כאליו פרויקט טורבו מתחרז טוב אם 20 אז ?

 

נראה לי דווקא 19 . או שזה היה 18 ? או 87 ?

 

המילה כללית מידי , אפשר לסגור את הסיפור גם ב 7 השאלה מה עושים , מי עושה , למה מצפים ועל מה לעזאזל בכלל מדברים .

זה יכול לעלות 7 , זה יכול לעלות 20 וזה יכול לעלות גם 200 , בגלל זה אחד הכללים בפורום לדעתי שלפני שבכלל מדברים היא להגדיר מה רוצים , ואחר כך מה התקציב .

פורסם

זה יותר קרוב ל20 מאשר קרוב ל7.

לא לשכוח גיר, חיזוקי מנוע, חיזוקי מתלים ומרכב, צנרות, ניהול מנוע, שעונים, עבודה, בלמים, צמיגים ועוד'.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
איש הקופרה , ה 20 שאני שומע בכל שרשור זה כאילו המספר הקבוע שמישהו הסכים עליו , כאליו פרויקט טורבו מתחרז טוב אם 20 אז ?

 

נראה לי דווקא 19 . או שזה היה 18 ? או 87 ?

 

המילה כללית מידי , אפשר לסגור את הסיפור גם ב 7 השאלה מה עושים , מי עושה , למה מצפים ועל מה לעזאזל בכלל מדברים .

זה יכול לעלות 7 , זה יכול לעלות 20 וזה יכול לעלות גם 200 , בגלל זה אחד הכללים בפורום לדעתי שלפני שבכלל מדברים היא להגדיר מה רוצים , ואחר כך מה התקציב .

 

7 :lol: אתה רוצה לספר לנו מאיזה כפר קנית\הרכבת תחלקים לא באמת כי גם אני רוצה

פורסם

כן גיר זה חובה ברור , גם חיזוקי מנוע ...

הרי זה ידוע וברור שבחצי באר גירים עפים באוויר ובוכנות נשברות לשתיים ,נו באמת , אני כתבתי ש זה יכול להיות 7 זה יכול להיות 20 וזה גם יכול להיות 200 , אבל איך הגעתם ל 20 ? שמעתם את ההגדרה שלו מה הוא מחפש בכלל , כי אני לא לכן לא ברור לי איך נקבעו מחיר בלי לדעת אם הוא מחפש חצי באר , או 2 וחצי . ולכן ברגע שיגדיר מה מחפש הבחור , יוכל לקבל תגובות רציניות יותר (אולי טורבו זה דווקא לא יהיה הכי כדאי ? )

 

לבחור שמעלי, תמשיך לינוק חלב בקשה , מבחינתי אתה לא ראוי להתייחסות מסוימת ואני מבטיח לך שאתה לא נמצא במצב של להסתלבט עלי , ל"כפר" קוראים P&L וקלעתה עם ה 7 זה המחיר של ה GTK500 לפני מכס אבל ככה ש ...

פורסם

רוצה יותר כוח ? קנה קורבט :-)

חשבת על להחליף אוטו?

 

אולי נשמע קצת עוקצני , אבל אישית לא נראה לי ששווה להתחיל להשקיע באוטו כזה ועוד דיזל.

תחשוב פשוט על החלפת רכב. :idea:

90 קמ"ש זו רק המלצה (:roll:)

פורסם
כן גיר זה חובה ברור , גם חיזוקי מנוע ...

הרי זה ידוע וברור שבחצי באר גירים עפים באוויר ובוכנות נשברות לשתיים ,נו באמת .

 

הרכב מודל 01 סטנדרט, מן הסתם טורבו יחייב חיזוקים והחלפות נוספות, לפני, בזמן ואחרי ההתקנה.

בוא לא נהיה תמימים.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

חברים יקרים אני לא מדבר על להתאים למנוע טורבו שהוא לא מיועד לזה בכלל.

 

חשבתי שיש טורבו מתאים למנוע ובסך הכל זה דורש שינויים מועטים ומספר הרכבות.

 

כרגע אני מחפש דגמים אחרים של מנוע זהה או מנוע מתקדם יותר .

 

להחליף אוטו זו האופציה הכי קלה שיש וזה לא עולה על הפרק.

 

וכמו שאמרתי בהודעה הראשונה אני לא חסיד של מפלצות ולא מעוניין בכל חיזוקי המנוע למינהם,אלה בסך הכל להוסיף קצת כוח לרכב .

לעולם אל יתבייש אדם להודות בטעותו.הוא רק אומר בכך שהיום הוא חכם יותר משהיה אתמול.

כל מה שקשור למנועים ימיים.

פורסם

אני מחזיק במוגדשת כזו 2002. כרגע ממש אני מרכיב את הצנרת של האינטרקולר שאני מוסיף (בדגמים אחרים יש אינטרקולר קטן מהמפעל, בשלי אין בכלל). אז כרגע גם רואים היטב את הטורבינה מחוברת לסעפת הפליטה (ממבט מלמעלה). אני אצלם ואעלה כדי שתוכל קודם כל לראות שמדובר בטורבו מאוד קטן, אבל מחייב שיהיה מקום בין סעפת פליטה לבין קיר האש. מעבר לכך - סעפת יניקת אויר ניראת מותאמת לטורבו ואני מנחש (ניחוש בלבד) שהסעפת שלך שונה.

 

כמו כן ישנו צינור עם חיישנים שונים שהולכים למחשב וכולם קשורים באויר הדחוס. נשם המנוע הולך למקום שלפני הטורבו (אני משוכנע כמעט בוודאות שזהו שימון פנימי אחרת הנשם היה מתחבר קרוב יותר לסעפת יניקה כי זה שמן שנישרף והופך גריז מגעיל, לקח לי שעות לנקות צינורות עם סולר)

 

אחרי זה יש את המחשב עצמו שצריך להחליף לו צ'יפ במקרה הקל, מחשב שלם במקרה הקשה. צמה מתאימה וכו'. יש לקוות שמערכת הזרקת הסולר היא אותה מערכת כי אז ממש אין על מה לדבר. ואני לא מדבר על זה שייתכן מאוד שסעפת פליטה שונה אצלך מהמוגדשות וייתכן והיא צריכה להיות "חופשית" יותר כי למוגדשת יש צורך בפינוי מהיר יותר של הגזים (אחרת העסק מתחמם מהר והאלומיניום, מה לעשות, נמס באיזור ה-1100 מעלות).

 

העלות עלולה להיות גבוהה מאוד אם רוצים לעשות את זה copy למוגדשת עם חלקים של מוגדשת כזו. ב-7K ש"ח אי אפשר לעשות את זה. רק החלקים יעלו יותר ויש כאן עבודה של מכונאי, לא הכל ניתן לעשות לבד.

 

אז אם כבר גוגל - תתחיל בחיפוש אולי מישהו עשה משהו דומה. כי אם אף אחד בעולם לא גידש קליאו B לא מוגדשת, אז אתה לא תרצה להיות הראשון.

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

×
×
  • תוכן חדש...