Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

כאמור מדובר ברכב שהיה בליסינג בעל ספר טיפולים - לאו דווקא ממוסך מורשה, כנראה ממוסך של חב' הליסינג ( כשלמה SIXT).

אשמח לשמוע דגשים על על הדברים שחשוב לשים לב אליהם בספר הטיפולים של הרכב לפני הקניה (בעיות קרטיות/חוסר בהחלפת חלקים מסויימים וכדו')

ובהתאם לכך מה עלי לבקש/לדרוש מהמוכר (לדוג' רצועות טיימינג שלא הוחלפו, צמיגים וכו')

תודה מראש.

פורסם

שווה לת*ת

אם אין חשבוניות, כמו שאין בספר של חברה, אין לך שום אינדיקציה אם לא שמו חלפים ושמנים שיחזיקו עד יום אחרי שקנית אותם.שמן SJ,צמיגי T מקאווקאז, חגורת טיימינג סינית ? הייתי מעדיף שהיו משאירים את המקורית עד יישור הקו שאני אעשה.

פורסם
שווה לת*ת

אם אין חשבוניות, כמו שאין בספר של חברה, אין לך שום אינדיקציה אם לא שמו חלפים ושמנים שיחזיקו עד יום אחרי שקנית אותם.שמן SJ,צמיגי T מקאווקאז, חגורת טיימינג סינית ? הייתי מעדיף שהיו משאירים את המקורית עד יישור הקו שאני אעשה.

 

 

אני מבין שאתה לא בעד רכב מליסינג/ללא ספר טיפולים ממוסך מורשה.. אבל בכל זאת,

יש פה שאלה נקודתית על דגשים שכדאי לשים אליהם לב בספר קיים.אולי השמנים לא איכותיים אבל אם יש לדוגמא טיפולים שצריך לעשות וניתן לראות בספר שלא נעשו או חלקים שבכלל לא הוחלפו זה לא קשור לאיכות השמנים הלא איכותיים לטענתך..

פורסם

זה לא בהכרח אומר שהרכב במצב לא טוב.

 

שלמה סיקסט (ניו קופל) באמת לא מטפלים ברכבים במוסכים שלהם מכיוון שיש להם רשת מוסכים עצמאיים. זה לא אומר שהרכב במצב גרוע. הטיפולים שלהם עומדים בסטנדרטים של היצרן גם אם הם לא משתמשים בחלקים ובחומרים הכי איכותיים שיש. רוב האנשים לא מטפלים במכוניות שלהם בחלקים מקוריים ובחומרים איכותיים בצורה מיוחדת.

 

בדוק שהרכב טופל בהתאם להמלצות היצרן, ובדוק את המצב הקונקרטי של הרכב ואל תתעסק בכל מיני תיאוריות לגבי רמת האחזקה של הרכב בחברות הליסינג.

 

אם האוטו נראה לך טוב ולא עמוס קילומטראז', קח אותו לבדיקה ואם הוא יוצא תקין אין שום מניעה.

 

מה שכן, הייתי ממליץ מייד לאחר הקנייה לקחת אותו למוסך של החברה (או מוסך מומלץ אחר) לטיפול תקופתי גם אם עדיין לא הגיע הזמן ולעשות לו יישור קו שיכלול החלפה של נוזלים ושמנים, בדיקת בלמים, החלפת כל הפילטרים למקוריים וכו' וכו'.

פורסם

אשמח לשמוע דגשים על על הדברים שחשוב לשים לב אליהם בספר הטיפולים של הרכב לפני הקניה (בעיות קרטיות/חוסר בהחלפת חלקים מסויימים וכדו')

החלקים והבעיות משתנים מרכב לרכב, וקשה לתת לך תשובה מדויקת שתקלע לכל הרכבים.

כמו שכבר הציעו, אני מציע לך לבדוק מה כוללת שגרת הטיפולים המלאה של הרכב אותו אתה מעוניין לרכוש, ואז להגיע למגרש המכירה כשאתה מצויד ברשימה של הטיפולים אותם היה צריך הרכב לעבור.

 

אני אישית הייתי מעדיף שלא לדרוש מחברת הליסינג להחליף צמיגים, טיימינג וכו' על חשבונם לפני הרכישה אלא להחליף בעצמי. כך תוכל לפקח טוב יותר על איכות החלפים שמותקנת אצלך ברכב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני אישית הייתי מעדיף שלא לדרוש מחברת הליסינג להחליף צמיגים, טיימינג וכו' על חשבונם לפני הרכישה אלא להחליף בעצמי. כך תוכל לפקח טוב יותר על איכות החלפים שמותקנת אצלך ברכב.

 

הבנתי את דעתך, אבל תסכים איתי שעדיף לדוג' לקבל צמיגים חדשים מחב' הליסינג אם אפשר - גם אם פחות איכותיים, מאשר להישאר עם צמיגים שכבר עברו 70K-90K קילומטר.. כנ"ל לגבי שאר החלפים.

ואם אני כנה עם עצמי ואני בטוח שרבים כמוני, אני לא בטוח שבמידה וההוצאה במוסך מורשה תהיה גדולה (צמיגים/שמנים /חלפים ועוד') אני לא אתפתה לפחות את חלקם לקחת באיכות פחות טובה/מחודשים וכדו'.(השאיפה ברכישת רכב ממקום יחסית מסודר כשלמה SIXT לדוג' ,עם אחריות מסוימת על הרכב ורמת טיפול לא רעה ושוטפת ,זה שלא יהיה צורך להוסיף כמה אלפים טובים על תיקונים ושידרוגים לאחר קניה אלא רק מה שממש קריטי וחשוב- אם בכלל)

פורסם

מה אתה רוצה? חיזוקים לטעות שאתה עושה?

 

מנסים לרמוז לך שעדיף שתוריד 800 ש"ח מעלות הרכב בשל החלפת צמיגים, ותחליף לבד לצמיגים של 1200 ש"ח. זה הכל.

 

כן, זה יעלה לך 400 ש"ח יותר. אבל לא תתנגש בקיר.

 

רוצה לחסוך על טיימינג? ראית פעם איך נראה מנוע אחרי שהרצועה נקרעת?

 

קיצר - תקנה מליסינג, תתעקש שהם יעשו את כל הטיפולים והכי חשוב שלא תצא פראייר.

פורסם
מה אתה רוצה? חיזוקים לטעות שאתה עושה?

 

מנסים לרמוז לך שעדיף שתוריד 800 ש"ח מעלות הרכב בשל החלפת צמיגים, ותחליף לבד לצמיגים של 1200 ש"ח. זה הכל.

 

כן, זה יעלה לך 400 ש"ח יותר. אבל לא תתנגש בקיר.

 

רוצה לחסוך על טיימינג? ראית פעם איך נראה מנוע אחרי שהרצועה נקרעת?

 

קיצר - תקנה מליסינג, תתעקש שהם יעשו את כל הטיפולים והכי חשוב שלא תצא פראייר.

 

וואלה,עד עכשיו לא הבנתי ממשהו שאני עושה טעות (אני אשמח אם תרחיב עליה)- בסה"כ קיבלתי עצות טובות שמן הסתם אני אשתמש בהם או לפחות בחלקם.

אין ספק שיש במה שאתה אומר- 400 ש"ח וכו' אבל דברים לא עובדים כך שמתמקחים על מחיר..זה לא מדע מדויק.

 

את ה "קיצר" לא כל כך הבנתי..:shock:

פורסם
אני מבין שאתה לא בעד רכב מליסינג/ללא ספר טיפולים ממוסך מורשה.. אבל בכל זאת,

יש פה שאלה נקודתית על דגשים שכדאי לשים אליהם לב בספר קיים.אולי השמנים לא איכותיים אבל אם יש לדוגמא טיפולים שצריך לעשות וניתן לראות בספר שלא נעשו או חלקים שבכלל לא הוחלפו זה לא קשור לאיכות השמנים הלא איכותיים לטענתך..

 

אם חייבים לקנות משומש,- רק מיד פרטית ראשונה , בבית של הבעלים הרשום ברשיון ,שהזדהה עם ת.ז. + רשיון נהיגה ושמנדב מיזמתו את כל ההיסטוריה מגובה בדוחות וחשבוניות ממחשבי מוסך מוכר. כל זאת לפני ובנוסף לבדיקת מכון + בירור באותו מוסך שטיפל. התקופה הזאת היא גן עדן לקונים. אפילו כאן בפורום מדווחים על קניות כאלה בהרבה מתחת למחירון,אז בשביל מה להסתכן ברמאויות או באוטו שאתה רואה איך מתייחסים אליו בשבתות . חיי אוטו מתקצרים מהסוף . אתה לא רואה מיד את השפעת טיב השמנים,הפילטרים והמים הירוקים ב 15 ש"ח לגלון.

פורסם

באמת שאני לא מבין אותך. אתה בא לקבל עיצה, אבל לא מסכים איתה ומבקש חיזוקים לחוסר ההסכמה שלך ?

 

מה זאת אומרת תתפתה לקחת חלפים פחות טובים ? אז למה אתה מתייעץ ? כולם מייעצים לך מה הם הצעדים הנכונים לעשות ולא מה "כולם עושים" או איך תרגיש שאתה לא פראייר כי אתה מוציא יותר מדי.

 

לחברת ליסינג הולכים בד"כ כי יש מלאי גדול וזמין, הסיכויים לרמאויות בוטות הם נמוכים משמעותית, בד"כ יש אחריות לתקופה מסויימת, המחיר זול יותר בגלל הרקורד הליסינגי ואפשר להניח שהטיפולים היו ברמה מינימלית כלשהי ולא פחות ממנה כמו שקורה לעיתים במכוניות פרטיות שתוחזקו בצור מחפירה.

 

לגבי המקח - שום דבר לא מדע מדוייק ובסה"כ מציעים לך כיצד עדיף לך לנהל את המקח בשביל לקבל תוצאות טובות יותר ברכב. תמיד עדיף להוריד במחיר מאשר לתת להם לתקן בעצמם. כי אם יש צורך להחליף משהו בשווי 800 ש"ח, עדיף לך שיורידו 600 ש"ח מאשר הם יתקנו לך עם משהו בשווי 400 ש"ח.

 

השורה התחתונה היא שליקויים צריכים להיות מגולמים בעסקה בצורת הנחה ולא בצורת תיקון ע"י המוכר. אחרי שרכב היה סליסינג מומלץ לעשות יישור קו יסודי מעבר לליקויים שדורשים התייחסות מיידית. וזה לא אומר שום הוצאות היסטריות אלא טיפול שוטף קצת יורת מושקע, זה הכל.

×
×
  • תוכן חדש...