Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברשותי רכב מדגם הנ"ל

 

הבעיה שלי היא כזאת, פירקתי את הדלת הקידמית צד ימין (מכסה הדלת מבפנים) בגלל שהייתה לי בעיה בלפתוח את הדלת מתוך הרכב (את זה סידרתי)..

אך ברגע שנסיתי לשלוף את המכסה... הלחצן (חץ לעמלה חץ למטה) שמרים ומוריד את החלון התנתק ובו היו 5 פינים כזה שמתחברים עליו 5 חוטי חשמל..

 

הבעיה היא שלא הצלחתי להבין אחרי זה איך להחזיר אותם ..חמישה חוטי חשמל צבעוניים :

1 אדום מלא

1 אדום ופס לבן בו לאורך

2 ירוקים

1ואחד כחול כזה אם פס כהה

 

ובלחצן עצמו הפינים מסודרים 5 ברצף...

 

אחרי שעות של נסיונים לאלתר רצף לא הצלחתי אם יש פה איזה חשמלי שיודע איך לחבר אותם או מישהו שיש לו רכב כזה יכול לעזור לי בפתרון ...

 

 

תודה מראש...

פורסם
פרק דלת אחרת ותסתכל איך זה מורכב שם.

 

 

הבעיה היא שאין לי לחצנים מאחורה אני מוריד ומעלה מהלחצן שיש לי בדלת של הנהג...

כזה שיש בו 5 לחצנים והוא שונה מזה שבדלת הימינית...

פורסם

יקיר הוא מדבר על דלת נהג שבה יושב הפיקוד לכל החלונות ככה שלפרק דלת אחרת לא יעזור לו.

ועוד משהו יקיר אם בא לך להיות נחמד פרק את הדלת של הרכב שלך עיניין של עשר דקות ותרשום לו את החיווט, במידה ולא תוכל תדחו את העיניין ליום ראשון בתקווה שלא אשכח אני יעזור לו בעיניין זה.

פורסם

קשה לנסות 120 אפשרויות של חיבור הכבלים לקונקטור.

 

מצורף שרטוט של החיבור החשמלי של מתג החלונות אשר מאוד דומה לזה שאצלך.

 

הירוק והאדום מתחברים למנוע החשמלי (תעקוב אחרי החוטים)

untitled.JPG

איזה כייף לי :)

פורסם

ולפי התמונה של הבחור יש לו חלונות חשמל אוניברסלים כך שזה לא תופס.

על פי מה שזכור לי המתח לאחר פתיחת סוויץ צריך להיות באמצע.

לאחר מכן ישארו לך ארבעה חוטים תיתן פלום ומינוס בזוג חוטים עד שהחלון ירד או יעלה כאשר זה יקרה עליה של החלון משמאל לפלוס הקבוע ירידה של החלון מימין.

 

תיקנתי את הטעות :lol:

פורסם
ולפי התמונה של הבחור יש לו חלונות חשמל אוניברסלים כך שזה לא תופס.

על פי מה שזכור לי המתח לאחר פתיחת סוויץ צריך להיות באמצע.

לאחר מכן ישארו לך ארבעה חוטים תיתן פלום ומינוס בזוג חוטים עד שהחלון ירד או יעלה כאשר זה יקרה עליה של החלון משמאל לפלוס הקבוע ירידה של החלון מימין.

 

תיקנתי את הטעות :lol:

 

לא נראה לי שכל כך הבנתי... תוכל לפרט יותר ?

פורסם

אני אנסה לבדוק את החיווט אצלי באוטו. אבל הלחצן מתחבר דרך קופסה חשמלית (לא יודע איך אומרים את זה) לחיבור חשמלי מפלסטיק שנמצא בתוך הדלת ויש רק דרך אחת לחבר ביניהם. אתה קרעת בטעות את החוטים, ביגלל זה אתה לא מצליח לחבר אותם חזרה?

פורסם
אני אנסה לבדוק את החיווט אצלי באוטו. אבל הלחצן מתחבר דרך קופסה חשמלית (לא יודע איך אומרים את זה) לחיבור חשמלי מפלסטיק שנמצא בתוך הדלת ויש רק דרך אחת לחבר ביניהם. אתה קרעת בטעות את החוטים, ביגלל זה אתה לא מצליח לחבר אותם חזרה?

 

לא לא הם לא קרועים ...ההפך ניתן לחבר אותם בחזרה בלי שום בעיה (זה נשלף כזה) ..

פשוט יש חמישה חוטים צבעוניים וחמישה פיני מתכת אין לי שום דרך לדעת מה הסדר הנכון לחבר אותם בחזרה...

 

 

צלם את הקונקטור והכבלים אצלך ברכב ותעלה לפורום.

 

שיח חרשים אנחנו מנהלים :-)

 

מצטער אין לי איך...

 

יש לי רק תמונה שמצאתי באינטרנט של הלחצן עצמו:

 

Power-Window-ZD-28K-03-.jpg

פורסם
בדוק האם על הקונקטור בצד של הפינים יש סימון של אותיות A,B,D,E,F או כול מספור אחר.

 

שלילי בזנטי אין כלום שום סימן שום דבר ...

אך שמתי לב שלא כל הפינים הם באותו האורך עשיתי בצייר פחות או יותר כך זה נראה:

 

78123478.jpg

 

מקווה שזה יעזור במשהו..

×
×
  • תוכן חדש...