Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי חפירות באינטרנט הגעתי למסקנה שסיטרואן קסארה ידנית היא מכונית אמינה וחסכונית בהשוואה ליפניות.

השאלה שלי מה עדיף כחסכונית יותר?? דיזל או בנזין?? הבנתי שלרכבי דיזל יש סיכון בתקלות במשאבת לחץ. האם הקסארה סובלת מזה?? והאם יש לכם עוד המלצות או תלונות על הקסארה.

התקציב שלי עומד על 15K ועושה כ80 ק"מ ביום.

תודה

פורסם

אוטו מעולה! אין בעיות של אמינות אולי קצת ברדיאטור חימום ובתנור חימום שלהם הם נותים להרקב קצת מהר.

 

אוטו שנותן תגובה טובה חסכוני מאוד{1-18+-} תנסה למצוא כאלה שלא היו בעלות של מונית.

 

אם אתה יכול למתוח את התקציב שלך לסביבות ה20 תחפש את הקסארה עם מנוע 2ליטר hdi יותר חזק ויותר חסכוני אבל לגבי האמינות שלו אני לא בטוח יש הרבה ספקות.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

תחליף מנוע חיפוש, נראה לי ששלך קצת מבולבל :)

 

אמינה ביחס ליפניות? לא הייתי אומר את זה.

 

אולי יותר בכיוון של רכב נוח ומפנק יותר משנתון יותר גבוה במחיר נמוך.

את האמינות תשאיר ליפנים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אין ספק לגבי אמינות היפניות ,כאחד שמחזיק סוזוקי סוויפט 94 כשוש שנים ללא תקלות, התכוונתי ביחס אירפאית ליפנית, שכידוע הארופאיות לא אמינות.

פורסם

אל תגע בקסארה... אני סוגר שנתיים כבר על הרכב הזה והוא פשוט מסריח טילים...

מתפרק לא מפנק כל יומיים בעיה אחרת.. והפלסטיקה פשוט מזעזעת...

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
אל תגע בקסארה... אני סוגר שנתיים כבר על הרכב הזה והוא פשוט מסריח טילים...

מתפרק לא מפנק כל יומיים בעיה אחרת.. והפלסטיקה פשוט מזעזעת...

 

אם הוא כל כך גרוע, מדוע אתה "נסחב" איתו שנתיים? למה לא למכור כבר לפני שנה ויותר?

פורסם

אני דווקא "נסחב" עם הקסארה דיזל שלי שנתיים ונהנה מכל רגע.

 

אתמול נסעתי על קורולה תחליפית שקיבלנו מהמוסך (במקום הקלארוס של אבא שעברה תאונה ומשתפצת) ואחרי 5 דקות הבנתי כמה שהקורולה נחותה לעומת הקסארה.

 

בכל מקרה רכב מצוין, אמין ואיכותי. לא נופל ברמתו משום רכב אחר - ושלי עוד עם 320 אלף ק"מ בקרוב.

 

ממליץ לך לקנות את הרכב ב-10K ולהשאיר עוד 5K לתיקונים מסביב.

 

 

הפלסטיקה נוטה קצת להתפרק, אבל זה בעיקר בגלל יחס גרוע. עובדה - כל חלק פלסטי שהיה שבור אצלי הוחלף באחד אחר מפירוק, ומאז לא ראיתי שום שבר או סדק בפלסטיקה.

 

ולבחור ש"נסחב" עם הקסארה - תעלה מודעת מכירה, תראה איך חוטפים לך את ה"גרוטאה" מבין הידיים.

פורסם
אני דווקא "נסחב" עם הקסארה דיזל שלי שנתיים ונהנה מכל רגע.

 

אתמול נסעתי על קורולה תחליפית שקיבלנו מהמוסך (במקום הקלארוס של אבא שעברה תאונה ומשתפצת) ואחרי 5 דקות הבנתי כמה שהקורולה נחותה לעומת הקסארה.

בכל מקרה רכב מצוין, אמין ואיכותי. לא נופל ברמתו משום רכב אחר - ושלי עוד עם 320 אלף ק"מ בקרוב.

ממליץ לך לקנות את הרכב ב-10K ולהשאיר עוד 5K לתיקונים מסביב.

הפלסטיקה נוטה קצת להתפרק, אבל זה בעיקר בגלל יחס גרוע. עובדה - כל חלק פלסטי שהיה שבור אצלי הוחלף באחד אחר מפירוק, ומאז לא ראיתי שום שבר או סדק בפלסטיקה.

ולבחור ש"נסחב" עם הקסארה - תעלה מודעת מכירה, תראה איך חוטפים לך את ה"גרוטאה" מבין הידיים.

 

אני משאר שאוטו שלך עבר טיפול לא הולם בעבר{היה מונית} ולא טיפלו בו טוב. לנו היו 2 כאלה ואלה אחלה מכוניות זה תלוי איך אתה מתחזק אותם. כנראה שאתה לא מתחזק כמו שני ואבא שלי תחזקנו אותם.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

אני לא בטוח כמה קסארות ידניות תמצא שהן לא דיזל.

אני נוהג בשנה האחרונה על קסארה 1.8 ידנית ( 98 ) ואני בהחלט לא יכול לומר עליה שהיא חסכונית בדלק.

לקסארה שלי כבר די הרבה קילומטרים ואני מוסיף סביב ה2000 בחודש - אז גם התקלות שיש לה, סבירות בעיניי לגילה, לקילומטראז' ולנסועה החודשית.

אבל אני מבסוט מהרכב, כיף להכנס, כיף לנהוג (ואני נוהג כאמור, לא מעט) והיא לא מאכזבת אותי (למרות שבהתחלה היו לי ציפיות לגבי יכולות גבוהות יותר, אבל כל רכב ומטרתו..)

סה"כ - ככל שאני נוהג עליה יותר, כך אין לי מילים רעות על הרכב, פרט לזה שהיא לא הכי חסכונית (אבל אני לא יודע למה לצפות מ1.8 ידני...).

מה שכן, בהחלט צריך לשמור ולטפל בזמן ולא להיות אדישים לרכב.

 

בטח שבהתחשב במחירון שלה היא עסקת חבילה משובחת לטעמי.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם
אם הוא כל כך גרוע, מדוע אתה "נסחב" איתו שנתיים? למה לא למכור כבר לפני שנה ויותר?

 

 

המחירון בריצפה האוטו הזה ממני הולך לגריסה לא רוצה להעניש מישהו אחר

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

לא יודע מה עשו לרכב שלך :-)

הקסארה שלי נפלאה בסה"כ.

שוב - היה יישור קו אחרי הקניה, היו לה כמה תקלות עקב בלאי שהמוסך בו בדקתי את הרכב עם קנייתו לא זיהה (למרות שהוא בילה שם יום שישי שלם) אבל אין לי טענות לאף אחד -

אחרי שהתקלות טופלו ויישור קו בוצע - הרכב משמש באותי באופן יוצא מהכלל (טפו טפו טפו) ואחרי שנה ו28,000 ק"מ, אני מבסוט מאד על הקניה שלה.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

גם לי יש קסרה כבר כמעט שנה... הרכב שנת 2001 ואומנם עם גיר אוטומטי הפחות מוצלח אבל חוץ מתקלה קטנה של חיישן מהירות ויישור קו אחרי הקניה במוסך מורשה שלקח הרבה כסף על לא הרבה עבודה לא נתקלתי בבעיות.

ממליץ מאוד על הרכב ביחס של עלות מול תועלת.

פורסם

קסארה לא אמינה יותר מיפניות וגם לא פחות. כמוה כמוהן אחזקה נאותה ומוקפדת תתגמל באמינות טובה, במיוחד כשהמדובר במכוניות עתירות שנים וקילומטראז'. על דבר אחד נדמה שיהיה קשה למצוא מחלוקת והוא, נוחות נסיעה והתנהגות כביש ברמה גבוהה בהחלט ומחיר מצחיק בקסארה.

פורסם

גם אני חיפשתי קסארה בנזין ידנית. אם לא אכפת לך לקנות יונקת דיזל, לך עליה.

אם אתה רוצה בנזין, עשה מה שאני עשיתי. קנה את אחותה, ה306.

×
×
  • תוכן חדש...