Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Renault Clio B Sport - למה כ"כ הרבה מעל למחירון?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם אם אתה צודק - ישנה צורה של טיזינג עמוק מאוד בדברים שלך - שאי אפשר להתעלם ממנה.

אתה כמו הילדים בגן שצובטים ברגע שהגננת מסתובבת ואחר כך בוכים הוא הרביץ לי ...

באמת תפסיק :shock:

 

רוי - אתה בעצם רוצה שאני אפסיק להגיד את מה שאני אומר כי זה לא מיישר קו עם רוח הפורום (או חלק מבאיו) ואז מתלונן שאני אומר את זה? עצם העובדה שהדברים שאני אומר הם לא לרוחם של אנשים לא מקנה להם זכות להשתלח בי (או בכל אחד אחר, אייל, עידן ובן הם דוגמאות טובות לצורך העניין) ולא מצדיק כל חריגה מאמות מידה מקובלות של תרבות דיון בסיסית.

 

לגבי דוגמת הילדים בגן תאמין לי שאני מאד רחוק מזה. אתה, לעומת זאת, לא מצליח להתעלות מעל לרצון לתקוף את הכותב להבדיל מלתקוף את דבריו. חבל, גם אם לא מפתיע.

 

הקליאוספורט היא אוטו ספורטיבי מצוין, יחסית למחיר שלה. מי שחושב אחרת - זכותו. רק שידע שדעתו הפוכה לדעת רוב עיתונאי הרכב, האנשים שמשתתפים בליגות מירוצים של קליאו, הבעלים של המכוניות שמשום מה מרעיפים עליה אהבה, השקעה ושבחים ולא מעט אנשים "שמבינים". ואני לא מסתכל על הארץ אלא על אנגליה שבה יש תרבות מוטורית, ולא שלושה פורומים וחצי מלאים באנשים שמתעוררים עם קרי לילה כל פעם שהם חולמים שיפתחו כאן מסלול.

 

מוכן לקבל הכל, חוץ מהמודגש באדום. לפני זמן מה היה כאן מישהו שהיה מוכן לפתוח, לדעתי, סדרת one-make של דייהו נובירה, אז גם זו אינדיקציה?!

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 164
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רוני, אני טוען שלמנהלי הפורום יש טעם ספציפי במכוניות. (אני נזהר שלא לומר שזו דרישת קדם לניהול הפורום) .

 

בחייאת...?!

מה הטעם שלי במכוניות?

 

האמת היא שהוא נורא פשוט, אבל לא קשור בכלל למי מייצר אותן (לא כמו שפוטי מותגים למיניהם).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אני חושב שכל בר דעת עם מנת משכל בסיסית מבין שהודעות שנכתבות בפורום כלשהו משקפות את דעתו\גישתו\משנתו של הכותב. ברור לכל בנאדם נבון שיש הודעות שלא יכולות להצביע על אמת אחת, בעיקר בגלל העובדה שלא קיימת אמת אחת כזו.

לכל אחת מהמכוניות יתרונות וחסרונות, כל אחד בוחר מה חשוב לו יותר וכך בוחר את הרכב הבא שלו.

אז אני מתנצל 1000 פעם בפני אלו שהתקשו להבין זאת שלא כתבתי את המילה לדעתי כשאני מדבר עם הקליאו ספורט.

זה מה שהפריע לך edanj? עכשיו הכל בסדר?

:roll:

 

 

לא ברור ולא נעלים. זאת דעתך אז כתוב זאת.

מנת משכל בסיסית זה גם מושג סובייקטיבי ולא אובייקטיבי- נא לדייק.

אתה מנהל ויש לך חובת זהירות מוגברת.

לקביעות אבסולוטיות אין מקום.

ולא, זה לא רק מה שמפריע לי אבל אני לא מתכוון לפתוח זאת כאן לאור לקחי פתיחת השרשור.

בסדר?

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אתה מנהל ויש לך חובת זהירות מוגברת.

 

המנהלים פה, משום מה, לא חושבים כך. לדעתי, זה פגום מהיסוד.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

כנראה שרק למשפטנים מפריע חוסר ההקפדה על מילים ו/או חובת זהירות ו/או יסוד נפשי.

מעניין מה קורה לאדם שטוען כי "כל בר דעת היה מבין שהתכוונתי ש...", זה פשוט לא יחזיק מים.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

חברה שלי מספיק מפמפמת לי על יסוד נפשי וחובת זהירות (סטודנטית שנה ג' למשפטים) - לא צריך גם אותכם :wink:

 

השורה התחתונה היא שכל הנכתב בפורום מייצג את דעת הכותב, וזה צריך להיות ברור לכולם. כל זה למעט כאשר חותמים משהו בשם ההנהלה (וגם אני עושה את זה לפעמים מהיוזר שלי). פורום הייעוץ איננו שונה. אני מסכים איתכם שאין מקום לקביעות אבסולוטיות בסגנון "קליאו ספורט יותר טובה", אבל אם זה נכתב זה צריך לבוא עם הסיבות של הכותב. אמירה בסגנון "קליאו ספורט יותר מתנהגת" היא יותר קלה לעיכול כי היא מתייחסת לאספקט מסוים ברכב (והיא גם נכונה, אז הא לכם! :-P )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
רוי - אתה בעצם רוצה שאני אפסיק להגיד את מה שאני אומר כי זה לא מיישר קו עם רוח הפורום (או חלק מבאיו) ואז מתלונן שאני אומר את זה? עצם העובדה שהדברים שאני אומר הם לא לרוחם של אנשים לא מקנה להם זכות להשתלח בי (או בכל אחד אחר, אייל, עידן ובן הם דוגמאות טובות לצורך העניין) ולא מצדיק כל חריגה מאמות מידה מקובלות של תרבות דיון בסיסית.

 

לגבי דוגמת הילדים בגן תאמין לי שאני מאד רחוק מזה. אתה, לעומת זאת, לא מצליח להתעלות מעל לרצון לתקוף את הכותב להבדיל מלתקוף את דבריו. חבל, גם אם לא מפתיע.

 

אני חושב שזה נכון לגבי רוב התוקפים בשרשור את מי שלא מוכן להשתייך לקונצנזוס המוזר שנוצר כאן.

 

במקום לתקוף את הדיעה,תוקפים את הבן אדם (שקרן, תככן ,רמאי ,אינטרסנט, פספסתי איזה תואר שהודבק לי בשרשור הזה?)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, זה נכון לרוב התוקפים בכלל.

 

אגב, כלל 4 לכללי פורום נכבד זה קובע בהאי לישנא:

 

כבדו את חברי הפורום האחרים!

העלבה של חבר פורום אחר (וזה לא משנה למה) לא תתקבל בברכה.

 

תשומת לב מיוחדת מתבקשת לדברים שבסוגריים. מתקשר היטב לדברים של RoyCo ואחרים בשרשור זה, כמו אלה למשל:

 

עכשיו אתה מבין על מה אני מדבר? זו לא שורה שמושכת אליה אש לא ידידותית.?

וזה ככה כל השרשור..

גם אם אתה צודק - ישנה צורה של טיזינג עמוק מאוד בדברים שלך - שאי אפשר להתעלם ממנה.

אתה כמו הילדים בגן שצובטים ברגע שהגננת מסתובבת ואחר כך בוכים הוא הרביץ לי ...

באמת תפסיק

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

תפסיקו להעלב כבר. באותה המידה אני יכול לומר שאני לא מוכן להשתייך לקונצנזוס שלך ושל משפחת J, נניח. ותפסיקו גם להאשים את המנהלים - מה לעשות וצרפתיות ספורטיביות משנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 נחשבות למהנות לנהיגה ספורטיבית ויצא שלחלק מהמנהלים, אלו שמעניינת אותם נהיגה ספורטיבית, יש מכוניות כאלה או היו בבעלותם בעבר. אני כבר עברתי למיאטה ועוד שלוש שנים אעבור למשהו אחר, נניח, אז מה?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
המנהלים פה, משום מה, לא חושבים כך. לדעתי, זה פגום מהיסוד.

 

מה שפגום זו ההבנה שלך מהו פורום פומבי, בניגוד לפורום מקצועי, ומה תפקיד מנהלי הפורום. האשמה בכך היא בעיקר במונח העברי "מנהל". המונח הלועזי Administrator הרבה יותר מדוייק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא, ממש לא. המונח "אדמין" מוכר לי היטב (רוסי או לא :wink:), כך שלא כאן מקור הטעות. גם אדמין, אשר מופקד על שמירת סדר וכללים נאותים, הוא מקור סמכות. מכיוון שבד"כ אדמינים הם ברי סמכא ונתפסים כבעלי מעמד וידע לכל הפחות בפורום אותו הם "מסדירים", הטענה שלי בעינה עומדת.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לא, ממש לא. המונח "אדמין" מוכר לי היטב (רוסי או לא :wink:), כך שלא כאן מקור הטעות. גם אדמין, אשר מופקד על שמירת סדר וכללים נאותים, הוא מקור סמכות. מכיוון שבד"כ אדמינים הם ברי סמכא ונתפסים כבעלי מעמד וידע לכל הפחות בפורום אותו הם "מסדירים", הטענה שלי בעינה עומדת.

 

בישיבת ההנהלה הבאה אני אעלה הצעה שכל המנהלים מעתה ואילך יהיו אנונימיים, אף אחד לא ידע מיהם, על מה הם נוהגים, היכן גרים ומה מקצועם...אה כן, ואם הם מנגבים בדוך או בסיבוב...

 

כל מנהל יהיה Stig צברי.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
לא, ממש לא. המונח "אדמין" מוכר לי היטב (רוסי או לא :wink:), כך שלא כאן מקור הטעות. גם אדמין, אשר מופקד על שמירת סדר וכללים נאותים, הוא מקור סמכות. מכיוון שבד"כ אדמינים הם ברי סמכא ונתפסים כבעלי מעמד וידע לכל הפחות בפורום אותו הם "מסדירים", הטענה שלי בעינה עומדת.

 

מי שתופס אדמינסטרטור שבעל יידע עודף לא מבין את תפקידו של האדמין. אדמין מנהל לפי הכללים, הוא איננו סמכות מקצועית. אם מישהו תופס אותו ככזה, זו הטעות שלו. הסדרן במגרש כדורסל איננו מבין יותר מאחרון האוהדים.

בנוסף, אינך מבין את ההבדל בין פורום פומבי לפורום מקצועי. למרות נעשה מאמץ מסויים למנוע מסירת מידע מוטעה בעליל בפורום, הוא איננו יותר מפלטפורמה להחלפת דעות, בה כל אחד רשאי לכתוב ככל העולה על רוחו (במסגרת הכללים).

 

ולבסוף, אישית, אני גולש כאן כמו כל אחד אחר, מביע את דעתי כמו כל אחד אחר וכל תפקיד שלקחתי על עצמי הוא כשירות בהתנדבות לקהילה שאני חבר בה. אני בסה"כ עוזר קצת לשמור על הסדר. אני עושה זאת בכיף ואני לא יותר יותר או פחות טוב מכל אחד אחר וגולש ומתבטא כמו לפני שהפכתי למנהל.

אם כבר, מבחינת אחריות על תוכן, התארים שלך במועדון אלפא מחייבים אותך יותר מהעובדה שאני יכול למחוק הודעות...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מי שתופס אדמינסטרטור שבעל יידע עודף לא מבין את תפקידו של האדמין. אדמין מנהל לפי הכללים, הוא איננו סמכות מקצועית. אם מישהו תופס אותו ככזה, זו הטעות שלו. הסדרן במגרש כדורסל איננו מבין יותר מאחרון האוהדים.

בנוסף, אינך מבין את ההבדל בין פורום פומבי לפורום מקצועי. למרות נעשה מאמץ מסויים למנוע מסירת מידע מוטעה בעליל בפורום, הוא איננו יותר מפלטפורמה להחלפת דעות, בה כל אחד רשאי לכתוב ככל העולה על רוחו (במסגרת הכללים).

 

ולבסוף, אישית, אני גולש כאן כמו כל אחד אחר, מביע את דעתי כמו כל אחד אחר וכל תפקיד שלקחתי על עצמי הוא כשירות בהתנדבות לקהילה שאני חבר בה. אני בסה"כ עוזר קצת לשמור על הסדר. אני עושה זאת בכיף ואני לא יותר יותר או פחות טוב מכל אחד אחר וגולש ומתבטא כמו לפני שהפכתי למנהל.

אם כבר, מבחינת אחריות על תוכן, התארים שלך במועדון אלפא מחייבים אותך יותר מהעובדה שאני יכול למחוק הודעות...

 

:mm_yeah:

 

תודה לעופר שהגיח עם משב סבלנות חדש והסביר את העניין בצורה מצויינת.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

על בסיס הפרסום של מכללת רופין מהנדל

 

בפורום כאן מנהל הוא גם מנעל ( נועל שרשורים )

 

אבחן את זה הטוב ביותר אחד שבמקרה הוא גם הבן שלי.

 

שרשור ארוך = השתלחות איש ברעהו .הנושא של השרשור עצמו כבר מזמן נשכח שלא לדבר על פותח השרשור שבסך הכל רצה לקבל תשובה די פשוטה לשאלה די פשוטה.

 

לדעתי הוא כבר קנה מזמן מזדה 3 מליסינג.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...