Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יכול לסרוק ולעלות את הכתבה?

כי לא מבינים מה שכתוב

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
גם בחניה פרטית, בבית פרטי, מותר לרשות עירונית לגרוט חפצים אשר מהווים מפגע תברואתי.

 

 

נכון, אך כיצד אפשר להגדיר רכב נעול ושלם הנמצא בחנייה פרטית כ"מפגע בריאותי"? (קרה לי, גם עם עיריית ראשל"צ המהוללת) :evil:.

פורסם

אני לא קראתי את הכתבה וממה שרשום בתמונה המצורפת אי אפשר להבין כלום.

בכול מקרה הבנתי פחות או יותר מדברי חברי הפורום. ונראה לי קצת הזוי הנושא.

העירייה מחויבת להודיע לבעל הרכב מראש על גרירת הרכב וזה יהיה בכתב, ורק לאחר כמה זמן יכולה לגרור את הרכב.

בנוסף לא גוררים סתם ככה רכבים אני מכיר אנשים שיש להם ברחוב מכוניות( אם אפשר לקרוא לזה ככה). שהם במצב נורא ואותם לא גררו למרות זאת לשכן שלי היתה אוסטין משנת 88 ללא טסט לאחר 4 חודשים נגררה כי אחד השכנים התלונן שהיא תופסת מקום בחניה ואילו בעל הרכב לא ענה למכתבי העירייה.

ולגבי נושא החניה הפרטית ( אני לא עורך דין אז תקנו אותי אם אני טועה) שטח פרטי זהו שטח פרטי ולכן אין שום זכות לעיריה בשטח הנ"ל ללא צו של בית משפט וכדומה כמו ששוטר לא יכול להיכנס אל אף אחד הביתה בלי צו ככה גם העיריה. לעומת זאת חניה פרטית בשטח ציבורי כמו בבינינים רבי קומות כן שייכת לעיריה ויותר מזה כל תכולת הרכב לא שייכת לבעל הרכב אלא אם הוכח אחרת וזה אני יודע כי עצר אותי שוטר וטען שהרדיו שמותקן אצלי ברכב הוא גנוב רק לאחר שהבאתי קבלה לתחנה למחרת הם הסכימו למחוק את הנושא, חוקים מפגרים.

מוסר ההשכל הוא שצריך שכנים טובים או שטח פרטי.

אלכס איצקוביץ 14083

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...