Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

טוב, אז הגיע זמני ועוד שבוע אני עוזב את אוסטרליה :-(

אנחנו (אני וחברתי) חוזרים דרך תאילנד ויש לנו שבועיים שם, וגם התקציב שלנו לא בשמיים.

למישהו יש רעיונות מה אפשר לעשות שם בשבועיים?

ובתור התחלה, מהי הדרך הכי זולה להגיע מבנקוק ל-קוסמוי\קופנגן?

 

תודה!

פורסם

יש המון דברים, תאילנד היא מדינת תיירות נפלאה.

נתחיל בבנגקוק עצמה - אני מאוד אוהב אותה, אבל לא כולם אוהבים ערי ענק. אם אתם כן אז יש את שוק סוף השבוע בצ'אטוצ'אק (תחנה אחרונה בסקי טריין, לפחות בזמנו), קניוני ענק כולל פנטיפ פלאזה לכל מה שקשור לגאדג'טים ומחשבים, ארמון המלך.

יש במרחק יום נסיעה את קנצ'נבורי (הגשר על נהר קוואי), קו סאמט נחמד מאוד ונמצא כולה שלוש שעות נסיעה מבנגקוק.

 

הדרך הכי זולה להגיע לאיי הצד המזרחי היא אוטובוס תיירים מבנגקוק, יותר נוח לדעתי ברכבת לילה + אוטובוס.

 

אני אישית יותר אוהב את הצד השני - קראבי, ריי ליי ביץ', קו פיפי, קו לנטה וכד'.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

עצה שלי- אל תחסוך כסף על טיסה פנימית מבנקוק לאיים, סתם שורפים זמן (והרבה) על המעברים האלה מבנקוק לאיים.

 

מעבר לזה,בנגקוק מתאימה למי שמחפש את כל הקניות ואת כל המסאז'ים המפורסמים עם המזרון המתנפח.

 

מבחינת איים יש את קופיפי שמאוד משעמם אבל הנוף מדהים ואתרי הצלילה שווים בהחלט.

 

קוסמוי מאוד מהנה,מאוד מתויירת אבל בהחלט מהנה ומלאת אטרקציות.

 

פוקט גם מאוד פעילה וסה"כ נחמד מאוד שם,פחות בעיר עצמה,יותר בחופים.

 

קופנגאן מעולה לחובבי המסיבות וחובבי הטופלס,אי מדליק,אבל צריך לדעת לאן לנסוע בדיוק,אחרת מגיעים לחורים שגם אלוהים לא לוקח עליהם אחריות.

 

לפאטיה לא הייתי ממליץ לך להגיע (למרות שמדובר רק באיזה שעה וחצי נסיעה מבנגקוק),עיר של זונות, תרתי משמע.

 

כסף נשפך שם,אז בזבז בתבונה.

 

תהנו !

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
ובתור התחלה, מהי הדרך הכי זולה להגיע מבנקוק ל-קוסמוי\קופנגן?

 

תודה!

 

אם אתה מעוניין בטיסה, אניחושב שרק חברת תעופה אחת מגיעה מבנגקוק לקוסמוי , והשם שלה הוא "Bangkok Airways". הכרטיסים הכי זולים נרכשים דרך האינטרנט ושווה לברר, אולי תופתע.

בקופנגן אני לא בטוח שיש שדה תעופה, לפחות לא כזה למטוסים גדולים שמגיעים מבנגקוק.

 

לגבי אוטובוסים - אוטובוסי התיירים שיורדים לאיים מפוארים ומפנקים. אומנם מדובר בנסיעה בת 8 שעות+-, אך היא בכלל לא נוראית כמו שזה נשמע.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
עצה שלי- אל תחסוך כסף על טיסה פנימית מבנקוק לאיים, סתם שורפים זמן (והרבה) על המעברים האלה מבנקוק לאיים.

 

מעבר לזה,בנגקוק מתאימה למי שמחפש את כל הקניות ואת כל המסאז'ים המפורסמים עם המזרון המתנפח.

 

מבחינת איים יש את קופיפי שמאוד משעמם אבל הנוף מדהים ואתרי הצלילה שווים בהחלט.

 

קוסמוי מאוד מהנה,מאוד מתויירת אבל בהחלט מהנה ומלאת אטרקציות.

 

פוקט גם מאוד פעילה וסה"כ נחמד מאוד שם,פחות בעיר עצמה,יותר בחופים.

 

קופנגאן מעולה לחובבי המסיבות וחובבי הטופלס,אי מדליק,אבל צריך לדעת לאן לנסוע בדיוק,אחרת מגיעים לחורים שגם אלוהים לא לוקח עליהם אחריות.

 

לפאטיה לא הייתי ממליץ לך להגיע (למרות שמדובר רק באיזה שעה וחצי נסיעה מבנגקוק),עיר של זונות, תרתי משמע.

 

כסף נשפך שם,אז בזבז בתבונה.

 

תהנו !

הוא עם החברה אין לו מה לחפש בפאטיה:lol:.

פורסם

אם אתה עם מישהי אז סע לקופנגאן יש אוירה נחמדה.

 

 

 

לא היה ולא יהיה על פאטיה רק ככה מבינים כמה הגברים בארץ מסכנים עם מה שהולך פה.

אבל לא נוסעים לפאטיה עם חברה.:roll:

 

יוגב

×
×
  • תוכן חדש...