Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דיוק הוא לא הכלי שמתאים לרכיבות מהסוג המבוקש, הנוחות אפסית, היציבות נמוכה, והאיכות הכללית לא טובה, אם רוצים לעשות 40 ק"מ בכביש מהיר ולא לסבול ולהסתכן מעבר למה שכבר אז לפחות 250.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם אני נאלצתי למכור את האופנוע שלי לאחר 10 שנות הנאה משיקולים כלכליים והוספת ילד למשוואה.

קניתי רכב ועם הזמן פשוט התרגלתי לכל החסרונות שלו ואף התחלתי להנות מיתרון המזגן.

לפי דעתי לך על רכב .

 

בהצלחה.

Fiat Punto Evo 1.4 Multi-Air, 2010 - Sold

Mazda 2 Pure White, 2016

פורסם
דיוק הוא לא הכלי שמתאים לרכיבות מהסוג המבוקש, הנוחות אפסית, היציבות נמוכה, והאיכות הכללית לא טובה, אם רוצים לעשות 40 ק"מ בכביש מהיר ולא לסבול ולהסתכן מעבר למה שכבר אז לפחות 250.

 

אתה יכול להגיד את זה על רוב המכוניות שיש על הכביש היום ועדיין אנשים קונים אותן. הוא חרא אבל הוא זול ואמין.

emotion of motion

פורסם

לא מעניין אותי מה עושים רוב האנשים, דיוק הוא לא קטנוע לנסיעות בינעירוניות. (הוא בקושי עירוני בירושלים)

לרכב על דבר כזה 40 קילומטר ביום זה עינוי שלא מגיע לאף אחד, לא מדברים על בחור בן 16 שבא להנות מהחוויה של רכיבה ולא מעניין אותו כלום.

מה גם שאמינותו של כלי כזה במחיר הזה מוטלת בספק רב וגם אם הוא במצב טוב, עם קילומטרז' כזה הוא ירגיש רע מהר מאוד והמחיר יהיה בהתאם.

אין מנוס מלחסוך עוד חמישייה לפחות ולהשיג כלי חזק יותר.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום!

מה שכותבים פה זה נכון!

רכב יות נוח ובטוח וקטנוע חוסך זמן וחניה אך יותר מסוכן.

אני חושב שהשיקול כאן הוא לא כלכלי

כי קטנוע ע"מ שתשאר לך בטיחות אקטיבית ותוכל להתחמק מנהגים בעייתים

תיצתרך לפחות 250 סמ"ק שבהוצאה שנתית ההבדל בינו לבין ג'סטי או פיאסטה שנת בערך

93' הוא זניח בהנחה ששניהם יהיו אמינים באותה רמה.

כך שלי דעתי השיקול הוא בין בטיחות לבין חסכון בזמן ולא כלכלי!

 

דר"א היה לי גם קטנועים וגם רכבים,בשניהם זה לא כיף לעשות תאונות מניסיון

ולא באשמתי!

בקטנוע המחיר בד"כ יותר כבד!

 

היעקר תעשה החלטות טובות,ואלף יותר אלף פחות שתהיה בריא!!! :-D

הבעייה שלנו שאנחנו עם לחוץ- יש לזה פתרון פשוט וק ל...תעצמו את העיניים ותספרו עד עשר וכמובן לא באמצע נהיגה! (אין כותב שורות אלו לוקח אחריות בשום צורה על הכתוב מעלה ואפילו לא על עצמו..!!) :roll:

פורסם

לי היה קטנוע כמה שנים עד שאשתי היתה צריכה ללדת ואז עברתי לאוטו עד היום געגועי לקטנוע הרבה יותר מהיר וחסכוני אבל כשיש משפחה צריך קצת להקריב...

אם בדרך כלל אין לך נסיעות עם המשפחה רק קטנוע!

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014


×
×
  • תוכן חדש...