Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא פרטי בדיוק אני קונה מבנאדם שקנה מעסק ליבוא/שיפוץ/מכירה/קניה של מנועים(משפחה של המנהל) ואני מקבל אחרויות לשנה ועוד הארכת אחריות התקנה והוא שם לי גם מזרקים/פלאגים/פילטרים משופרים

HU: PIONEER DEH-3950MPRAER: lightning audio B4.69.3 AMP1: JENSEN 2CH 200WAAT AMP2:JBL GTS180 2CH SUB:sundstreem xs12 250RMS

פורסם

שמע את תיפגע אבל אתה תמים וכל לעבוד עליך כולם פה בלי יוצא מן הכלל אמרו לך שין מצב למוע כזה ( כמה שאתה מתאר או אפילו במצב תקיןבמחיר כזה) אבל אתה בוחר לשכנעה את אצמך שהוא מנוע מצוין מה שאני אומר עם אתה סגור על זה (זה לא המלצה) קנה וספר לנו.

פורסם

יש לי שימוש יותר טוב ל2500 שקל. קנה 2 רכבים זהים לשלך שעברו תאונה מפרוקיה. בעזרת הפורום פה תשפץ אותם (אחד מהם בטוח יהרס לך בדרך) ואז פשוט תעביר את המנוע שכן ישרוד את הטיפול שלך לרכב שלך. וגם נשארים לך 2 שלדים לחלקי חילוף.

 

המחיר של 2500 ש"ח לא הגיוני בעליל. מנוע 1800 שיורד מרכב שירד מהכביש בלי שיעבור שום טיפול עולה יותר מזה.

 

השתלת מנוע גם אם המנוע עולה סה"כ 2500 ש"ח תצא בסביבות ה10 אלף ש"ח מסיבה אחת פשוטה: מנוע זה לא הכל! לדעתי אם אתה מחפש לעלות בסמ"ק תחליף את הרכב.

פורסם

אני קונה את זה כי יש לי משם המלצות טובות מחברים,למשל מנוע הונדה אקרוד VTI ב5500 אלף עם גיר חשמל והכל והמנוע עובד טוב מאוד כבר קרוב לשנה וחצי

HU: PIONEER DEH-3950MPRAER: lightning audio B4.69.3 AMP1: JENSEN 2CH 200WAAT AMP2:JBL GTS180 2CH SUB:sundstreem xs12 250RMS

פורסם

בהצלחה,

עדכן אותנו לאחר ההתקנה איך הרכב נוסע וכמה עלה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אין צורך לצטט.

 

השתלת מנוע של גאלאנט בלנסר זה לא בעיה, גם מנוע 2000 של גאלאנט נכנס יפה בלנסר ובלי יותר מידי בעיות ואפילו נוסע

די טוב עם המחשב המקורי, כמובן שצריך להחליף מחשב אבל עדיין.

לגבי מחיר, לא הגיוני.

×
×
  • תוכן חדש...