Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום,

 

לאחר שיחות רבות בקבינט המשפחתי, מסתמן ששר האוצר לא מוכן לרכוש רכב ביותר מ 35K. שר התחבורה, (שזה אני כמובן), רואה 3 חלופות:

 

1. אלמרה פרפקט 2002



2. כריזמה 2002


או - כאן הפתעה: מיצובישי לנסר קלאסיק 2005 (בעוד 15-10K יותר)

 

אשמח לתגובות: האם תוספת הכסף "שווה" את העליה בשנתון, רק מתוך ראיה כלכלית נטו? כלומר לשלם שנתון גבוה כדי לחסוך מוסך או שזה לא שיקול משמעותי אצל יפאניות אמינות? בין הפרפקט לכריזמה מי עדיפה? (המצב הוא שאנחנו נצטרך להגדיל הלוואה כך שצריכה להיות סיבה טובה לעשות זאת - אחרת הייתי נוסע בב.מ.וו 753 ישנה שראיתי היום למכירה ב 55K:lol:....)

 

תודה למסייעים

פורסם

ברכב בן 5-7 שנים,לאופן תחזוקתו ו"עברו" יש משקל רב.

 

האלמרה עדיפה בכל פרמטר,הרץ חיפוש באמצעות אופציית החיפוש ותמצא גם את הנימוקים.

 

לגבי השיקול הכלכלי,עניין שלך ואין הפתעה,ככל שתגדיל תקציב תוכל להתקדם במודל... האלמרה עדיפה אגב גם על הלנסר בתנאי שהיא שמורה היטב ולא עשתה מאות אלפי ק"מ...

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
חברים שלום,

 

לאחר שיחות רבות בקבינט המשפחתי, מסתמן ששר האוצר לא מוכן לרכוש רכב ביותר מ 35K. שר התחבורה, (שזה אני כמובן), רואה 3 חלופות:

 

1. אלמרה פרפקט 2002



2. כריזמה 2002


או - כאן הפתעה: מיצובישי לנסר קלאסיק 2005 (בעוד 15-10K יותר)

 

אשמח לתגובות: האם תוספת הכסף "שווה" את העליה בשנתון, רק מתוך ראיה כלכלית נטו? כלומר לשלם שנתון גבוה כדי לחסוך מוסך או שזה לא שיקול משמעותי אצל יפאניות אמינות? בין הפרפקט לכריזמה מי עדיפה? (המצב הוא שאנחנו נצטרך להגדיל הלוואה כך שצריכה להיות סיבה טובה לעשות זאת - אחרת הייתי נוסע בב.מ.וו 753 ישנה שראיתי היום למכירה ב 55K:lol:....)

 

תודה למסייעים

 

ספיירדמן תודה. אני מבין שאלמרה 02 עדיפה על כריזמה מאותה שנה כרכב (איכות, בטיחות וכו). השאלה היא אם יש יתרון כלכלי בלרכוש לנסר מליסינג מבחינת עלויות האחזקה הצפויות (2005-6, 100K ק"מ, אחריות על המנוע ועוד כמה מכלולים לשנתיים וחברה שתמיד אפשרלבוא אליה בטענות), על אלמרה שמורה היטב נניח עם 120-140K ק"מ...

 

אשמח לשמוע דעתך וגם אחרים....

×
×
  • תוכן חדש...