Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הוא הרכב הכי מהיר בישראל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
פיאט טיפו,לא? אני חושב שקראתי פעם שהרכב הזה שופר בצורה מטורפת עד 700 כ"ס? :shock:

 

כמדומני היא לא 700, אלה 558 או משהו כזה.

אבל עדיין, רכב של פחות מטון עם כוח כזה, זה מטוס ג'ט:arrow:.

אבל שלי הכי חזקה, עם 1002 כ"ס:shock:.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עריכה:בטעות נלחץ לי עוד 0 :lol:.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

טיל הוק עוקף את כולם בפתיחה. :-P

HAWK%20Crete.JPG

ואם ברצינות. יש פה ושם מכוניות משופרות גודשות ורעות :twisted:, רק שככל הניראה, רוב רובנו לא יכיר אותן כי בעלים שלהן לא רוצה פרסומת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
פיאט טיפו,לא? אני חושב שקראתי פעם שהרכב הזה שופר בצורה מטורפת עד 700 כ"ס? :shock:

 

תנסה פיאט x1/9. עכשיו ברצינות, תפסיקו כבר עם ההשערות המצחיקות האלה.

פורסם

באוטו הכי מהיר בארץ נכון לשנת 2009 היא הFIAT X/15

הרכב לא שוקל כלום עם מנוע עצבניי

Head Unit: Pioneer DEH5450SD amp1: sierra f250.4 amp2: dc audio monoblock 2.0k alternator: 120amp Battery deep discharge: xs power 6500 Wiring: 0 gage knu consept

VW Golf MK3

פורסם
תנסה פיאט x1/9. עכשיו ברצינות, תפסיקו כבר עם ההשערות המצחיקות האלה.

 

יש גם פיאט טיפו עם מנוע מוגדש עם הרבה מאוד כוח אם אני לא טועה גם 700 כ"ס.

פורסם

דווקא אני שמעתי על הרעם כחול שיש לה לא פחות מ750 כוחות סוס.

גם הפיאט X1\9 די עצבנית.

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

פורסם

למשקל הרכב אין השפעה על המהירות הסופית , על התאוצה כן.

 

לגבי מהירות סופית : אם יש לפיאט 700 כ"ס , לפי החישוב המהירות התיאורטית הסופית שלה תהיה 363 קמ"ש.

פורסם

בהנחה והפיאט ההיא לא שונתה לרעה או טובה מבחינה חיצונית הנחתי כי מקדם הגרר* שטח החזית זהה לפיאט X1/9 מקורית .

את הנתון הנ"ל לא ניתן למצוא , אבל בקרפוליו רשום : הספק המנוע 86 כ"ס ומהירות סופית 180 קמ"ש

תציב במשוואה : P = 0.5cdAρv3

ותקבל : cdA =1.02

ρ צפיפות האויר = 1

עכשיו תציב שוב פעם באותה משוואה 700 כ"ס בוואטים ותקבל בערך 100 מטר לשניה שזה 360 קמ"ש .

מהירות מקסימלית בהנחה שיחסי ההעברה מושלמים.

פורסם
למה לא? חסרות לדוגמא איוו שגם מתנהגות? (רמז:אחת שחורה של *****)

 

אתה באמת רוצה להשוות את ההתנהגות של איבו משופרת כלשהי מהארץ להתנהגות של רכב שתוכנן ונבנה למסלול על ידי יצרן שיודע "דבר או שתיים" על רכבי מירוץ ורכבי על ?

 

תיהיה רציני ידידי.

 

זה הרבה מעבר למנוע.

 

כשאיבו עוברת מהירות של 250 קמ"ש היא נמתחת לקצוות המעטפת מבחינת יכולות,כשרכב ספורט טהור כמו איזו פורשה GT2 עובר את ה-250 קמ"ש הוא עדיין רחוק מאוד ממגבלות המעטפת שלו,כי זה בדיוק מה שהוא תוכנן לו.

 

שוב,

 

יש לא מעט רכבים משופרים,חלקם באמת חזקים מאוד ואפילו עם הספקים גבוהים יותר בהשוואה לגרמניות החזקות הספורטיביות, אבל קו ישר זה דבר אחד ומסלול זה דבר אחר.

 

באותו אופן בדיוק, מישהו ציין את ה-AMG, רכב לחלוטין חזק מאוד וחוויה בפני עצמו, אבל שוב, לא למסלול.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...