Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבן למשפחת ניצולי שואה, אני נוטה לעתים להרהר בתקופה זו, מנסה לדמיין את החיים של בני אדם שהתייחסו אליהם כאל עכברים, כאל משהו שיש ליטול ממנו את צלם האנוש תוך הרעבתו האיטית למוות.

 

מקרב ששת מיליון הנספים, רבים חיו חיים חילוניים באירופה. חלקם היה כמונו. הלכו לתערוכות רכב, צפו או התחרו במירוצים, קראו או כתבו על כלי רכב, עבדו בתעשית הרכב, התרגשו למראה בוגאטי או אלפא-רומיאו עד כדי צילום ה"תצפית", אהבו והתנשקו לראשונה בתוך הרכב של אבא....

 

יום אחד זה נגמר והם נסעו אל קיצם בקרונות בקר או במשאיות המוות, שפלטו את גזי הפליטה לתוך תא הנוסעים האטום שמאחור.

 

יהי זכרם ברוך.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

דווקא אז היו סימנם והכתובת היתה על הקיר עם ניקוד ופירושים.

 

אצלי במשפחה רק אח אחד של סבא שלי שבחר להגר לצרפת (הם הגיעו מבולגריה ב 1910 לארץ כשאחד האחים היגר אחרי זמן קצר לצרפת ועוד אחד שחזר אח"כ לארץ היגר למצרים) עבר את השואה על בשרו וגם הוא אמר לא פעם שכולם ידעו שלא הולך להיות טוב אבל לא האמינו שיגיעו למה שהגיעו.

 

הדברים האלה רק ממחישים כמה החיים הפכפכים ויכולים להשתנות תוך יום מקצה לקצה.

 

יה זכר כל הקורבנות ברוך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

יהי זכרם ברוך.

 

מה שמדאיג זה,שיש אנטישמי לא פחות גרוע מהיטלר,עם אותם רעיונות בערך....

צריך להדליק לעולם נורת אזהרה אדומה מאד וזוהרת מאד....

פורסם

יש הדל עצום בין הפרסי (לא מופז, השני) לבין היטלר. היטלר והנאצים קראו להשמדת היהודים בגלל שהם יהודים ולא משום סיבה אחרת בעוד שהפרסי קורא להשמדת המדינה היהודית ולא את היהודים.

 

באיראן של היום חיים יהודים לא פחות טוב מהמוסלמים שחיים שם (ליהודים מותר אפילו לשתות אלכוהול שאסור לשתייה עבור אחרים).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
יש הדל עצום בין הפרסי (לא מופז, השני) לבין היטלר. היטלר והנאצים קראו להשמדת היהודים בגלל שהם יהודים ולא משום סיבה אחרת בעוד שהפרסי קורא להשמדת המדינה היהודית ולא את היהודים.

 

.

 

נו,וזה לא אותו דבר?

תאמין לי שהפרסי היה רוצה לראות במות כל ה"ציונים" .

פורסם

זה בדיוק אותו דבר היטלר גם רצה להגיע לכאן לאחר "שניקה" את רוב המדינות באזורו.

חיו כאן מספיק יהודים באותה תקופה וזה היה אחד ממשימותיו.

רק עצוב שהם לא נילחמו מספיק בהיטלר ובמשטרו,ניראה כאילו מה שהוא דרש מהם הם עשו בפחד ובציות רב.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם
נו,וזה לא אותו דבר?

תאמין לי שהפרסי היה רוצה לראות במות כל ה"ציונים" .

 

ממש לא כי יש הבדל גדול בין ציוני ליהודי. יהודי נשאר יהודי ללא קשר איפה הוא חי ולאיזו מדינה הוא נאמן בעוד ציוני הוא מי שרוצה לחיות אך ורק כאן במדינה יהודית ותחת שלטון יהודי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

טוב,אני לא אגרר איתך לויכוח כי ברור שאתה טועה.

הפרסי הזה כמו היטלר,ורוצה את אותו הדבר,וזה ממש לא משנה אם מדובר ב"ציוני" או "יהודי" .מבחינתי

זה אותו דבר ומבחינתי חובה לחסל אותו כמה שיותר מהר.

פורסם
טוב,אני לא אגרר איתך לויכוח כי ברור שאתה טועה.

נהפוך הוא - היחיד שטועה כאן זה אתה.

קרא שוב את ההסבר הנכון שקראת, ובמידת הצורך פנה לויקיפדיה כדי להבין את ההבדל בין יהדות לציונות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
היטלר והנאצים קראו להשמדת היהודים בגלל שהם יהודים ולא משום סיבה אחרת בעוד שהפרסי קורא להשמדת המדינה היהודית ולא את היהודים.

 

 

 

באמת מזמן לא שמענו ממך אימרה תמימה , נאיבית ומנותקת מהמציאות...

אני לא מבין למה אתם צריכים לתרץ את עמדתם של אוייבי ישראל. היא מספיק גרועה ככה או ככה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לתרץ? הוא נפגש עם קבוצה של נטורי קרתא, ואף קיבל מהם מתנה.

יש גם יהודים שהם אנטי-ציוניים. קשה להאמין שזה קיים, אבל זאת עדיין עובדה.

לאחמדי-נז'אד אין בעיה עם יהודים כאלה. נהפוך הוא - כנראה שהם ידידיו הטובים ביותר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
נהפוך הוא - היחיד שטועה כאן זה אתה.

קרא שוב את ההסבר הנכון שקראת, ובמידת הצורך פנה לויקיפדיה כדי להבין את ההבדל בין יהדות לציונות.

 

אותי בתור יהודי/ציוני/ישראלי ממש לא מעניין הקטנוניות בין ציוני ליהודי. זה שהפרסי בוחר

לכנות אותנו "ציונים" לא אמור לשנות את העובדה שהוא מסית לרצח עם.

ואם אתה תופס אותי במילה ונתפס על הגדרות של הבדלים בין "ציוני" ל"יהודי" אז שיבושם לך,

לי זה לא משנה.

פורסם

זה לא בדיוק נקרא גזענות

הוא פשוט שונא את המדינה בא אנחנו חיים,הוא רוצה שיגורו פה מוסלמים.

 

עובדה שבאיראן יש המון יהודים שחיים טוב,וכנראה שהבחור הזה אחראי לזה.

DSCF901111111105_resize1.jpg
×
×
  • תוכן חדש...